Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Spityu85

Tag
  • Tartalmak

    69
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Spityu85 posztolt

  1. mi se lemondani akartuk hanem ugyan azt mint te...de látszik a telekom is megválogatja hogy kinek engedi el, kinek nem...mondjuk nekem 2szer volt a mobilra panaszom amire kaptam mind2 alkalommal 5ezer forint jóváírást.... nem értem, ennyire távol áll egymástól a mobil és az otthoni szolgáltatás?

  2. 7 perce, btz írta:

    @Spityu85

    Pont a másik topicban most beszéltük ki, hogy speciális esetben, mint amilyen az enyém, mint amilyen a tiéd is lehet, engedélyezik a lefelé valtást internet kapcsán.

    A többi ügyhöz nem igazán tudok mit mondani. Olyan zavaros, hogy egy ügyvéd sem tuna itt már rendet tenni, vagy a bíróság.

    sajnos hiába a technikai hiba, köt a hűség, a kötbért 100be állapították meg, mivel egyszerre rendeltük meg és csak akkor tudják módosítani ha a hűséget felmoondjuk(indok a telekom részéről)...sajnos nincs mit tenni, egyedül a filmvilág csomagon nincs hűség mert az ugye csak kiegészítő, azt bármikor le lehet mondani...írtam a telekomnak hogy technikai hiba miatt a váltás kisebbre a csomagokat és máltányosságból engedjék el a kötbért, erre azt válaszolták hogy sajnálják a dolgot, de nem engedik a kötbért :( várjam meg még fejlesztik a hálózatot... nos erre se ... se nyelni nem tudtam...a fogyvéd velé írtam, azt írták vissza hogy nem tudnak mit tenni, a szolgáltatón áll a dolog...ennyit a fogyvédről... de ha utaltam volna egy "kisebb" összeget "támogatás címén akkor lett volna előre haladás...

  3. @btz

    Mert a 1412-őn a az ügyintéző hölgy 2év hűségidővel váltott magasabb csomagra, tehát nem lehet visszaváltani hűség idő alatt....

    miért jöttünk a telekomhoz? mert kaptunk egy kedvezőbb ajánlatot 1 éve, beígért a telekom fűt fát, a fűt betartotta, a fát lehet még csak most ültetik :D:D:D  

    úgy indult hogy kapunk iptv családi hd csomagot+30mb-es netet+telefont havi 5500ft ha hozunk ki TV-t, ez egyedi ajánlat volt...

    hoztunk ki egy TV-t részletre, jött a pali, bekötötte és beaktiválta  a boxot, már akkor problémák voltak, a megrendelő papíron családi hd csomag volt, de a boxon csak a családi jött, a 30as netből is csak 10es volt... ja és mind ez 7500ra számlázták! holott 5500at ígértek... be lett jelentve... 3 nap múlva megjöttek a hd csatornák és a 10es net helyett lett 20as... majd 5 nap múlva csak úgy eltűntek a HD csatornák, de a rendszerben benne volt hogy aktív...megint tettünk bejelenrést a tv-re is meg a netre is.. erre 2 nap múlva megint lett HD csatorna, de a net maradt 20as... és ez ment hónapokon keresztül,majd 1 hónapra rá jött egy levél hogy technikai okok miatt nem tudják biztosítani a megrendelt csomagot, de a számlázás maradt a régi! és most untuk meg az egészet...az egész otthoni szolgáltatása úgy hulladék ahogy van...érdekes, a mobil szolgáltatásra egy panaszom nem lehet, nagyon jó, nagyon stabil, gyors a mobilnet is....ráadásul megrendeltük a filmvilág csomagot is anno... az is kabaré, mert hol van hol nincs, gondol egyet és kiírja hogy rendeljem meg az extrák menü alatt, majd visszaadja....ez is be lett jelentve, azóta nem tűnt el, csak sokszor beállnak egyes csatornák a filmvilág csomagból és az segít rajta hogy box áramtalanít, meg vissza... boxot is cseréltek, de a hiba ugyan úgy meg van...erre is kaptunk egy levelet hogy nem tudják kideríteni hogy miért produkálja a hibát...csak úgy mint az internettel...elérhető a címünkön az 50es net, de csak 30al jön...

     

    remélem kielégítő választ adtam :)

     

  4. mi itt fejeztük a telekom otthoni szolgáltatását...beköttetünk másik szolgáltatót, ami jobb és gyorsabb netet ad olcsóbban, persze a hűség miatt sajnos fizetni kell, de ez van, be telt a pohár, a speedport meg jó lesz addig a másik nethez :D persze a beállításokról csinálok egy mentést :) ha majd vissza kell adni a routert a hűség lejárta után...10ezer most a telekom iptv HD csatornák nélkül(hozzáteszem +pénzért adnák, de ez is megint csapda, mert az új előfzetők ugyan annyiért ingyen megkapják a HD mint mi most a HD nélkül!), megrendeltük tavaly az 50es netet és nem képesek rájönni miért jön csak 30al, persze az 50es árán, persze hűség van az 50es neten meg meghaladja a sebesség az 50es csomagra garantáltat így még kártérítést sem adnak), jövőhéten megy a feleségem a szolgáltatóhoz bekötettni az újat, most 10-ret fizetek a tv-re(hd nélkül)+telefon+50(30as!)es net,. a tv minősége pocsék, nincs felvételi lehetőség, csak 1100ft-ért havonta, na persze.... az új csomag 2 évig 5800 lesz, 89csatorna+27hd( és az a 89 csatorna jobb minőségű),100/100as! net+telefon....a telekom fon úgy se fog menni mert nem fog csatlakozni a szerverre, de lehet meg sem fog jelenni ha beállítom az új szolgáltatót...úgyhogy nagy csalódás volt thome-ra váltani, a havi 7000plusz meg nem éri meg nekem a telekom fon szolgáltatás, olcsóbb az 1gb-os mobilnet havonta, 1590csak,  így a 1,5gb mobilnet meg untig elég :) 

  5. ahogy vártam is, pár nap múlva visszaírt a telekom a panaszlevelemre...a telekom fon szolgáltatás-t üzletpolitikai kedvezményként adják az új előfizetőknek, tehát a korábbi előfizetők pofátlanul magas áron vehetik igénybe... magamat felhozva példának, Next S 8000 most, hogy tudjam használni a T-Fon-t 15000-re kéne váltanom, ami azt jelenti hogy ezt az "ingyenes kedvezményt" havi 7000 forintért igénybe tudjam venni(persze az ingyen wifi mellé korlátlan ingyen duma meg sms járna, de akkor is pofátlanul magas ár)...

  6. 35 perce, btz írta:

    Majd azt mondják, hogy köss új szerződést, új csomaggal, amiben benne van. Van rá lehetőséged, nem vagy kizárva a szolgáltatásból.

    ha úgy nézzük akkor igen is ki vannak zárva a korábbi meglévő előfizetők mivel ők nem jogosultak, tehát a szolgáltató megkárosítja a régi őket azzal hogy nekik nem teszi elérhetővé az ingyenes szolgáltatás, holott ugyan azért a tarifacsomagért fizet mint egy új előfizető...az meg aránytalan ajánlattétel hogy valaki váltson vagy hozzon ki új előfizetést támogatott tarifacsomaggal hogy jogosult legyen a Telekom Fon szolgáltatásra, nem kötelezhet erre senkit... tehát nincs igazad...

    nekem eleve olyan előfizetésem van ami támogatott lenne, azt meg pofátlanságnak tartom a szolgáltató részéről hogy fizessek +11.000 forintot havonta hogy egy ingyenes szolgáltatást biztosítson... ez már nonszensz és akkor már nem ingyenes! tehát megkárosít...akár hogy is nézzük mindig ugyan oda lyukadunk, a Telekom az új szolgáltatásával megkárosítja a meglévő előfizetőket!

  7. 10 perce, Robi79 írta:

    Lesz felháborodás azért ebből az biztos.

    írtam panaszlevelet, kíváncsi leszek mit írnak vissza... ha nem lesz benne érdemleges magyarázat hogy miért zárták ki a korábbi ügyfeleket ebből a szolgáltatásból akkor tovább lép a panasz a Fogy.Véd felé.... ezzel a lépéssel megkárosítja a szolgáltató a korábbi ügyfeleket amihez nincs törvény adta joga, tehát nem teheti meg amit megtett! én megkárosítottnak érzem magam, meg szerintem sokan mások is!

  8. 4 órája, Robi79 írta:

    Nekem olyan kérdésem van hogy régi Next S előfizetéshez nem jár ingyen wifi hozzáférés ha most váltok arra  akkor igen. Ha így van akkor miért?Köszönöm.

    csak akkor jár ha NextXL-re váltasz, NextS-hez csak akkor jár ha új előfizut hozol ki ami NextS-es....amúgy ez felháborító és nem fer a szolgáltató részéről hogy a korábbi előfizetőket kizárta(kivéve a NextXL előfizetőket)

  9. 14 perce, tks írta:

    OK, de ezek szerint aki maga is szolgáltat, az kap hozzáférést. Ezt csak azért kérdeztem, mert fent mintha olyan felvetés hangzott volna el, hogy a user wifijét használják, de ő maga nem kap másokéhoz hozzáférést. Ezt akartam tisztázni. Ilyen ezek szerint nem lehet, vagyis akkor nem inkorrekt a dolog.

    Az nem lenne rossz, ha eleve mindenki kapna hozzáférést, de mivel kölcsönösségi alapon megy a hálózat, ezért azzal nem látok különösebb problémát, hogy a user akkor kap elérést, amikor már maga is szolgáltat.

    alapból minden alkalmas gateway már április 5.-e óta szolgáltat csak hozzáférése nincs egy felhasználónak sem... szerintem nagy lázadás lenne abból ha nem kapna használati jogoz az az ügyfél akinek a gateway-e segíti ezt a szolgáltatást....de mint írtam, az is mélységesen felháborító hogy a korábbi mobil előfizetőket kizárták a szolgáltatásból, kivéve a NextXL-eseket...pofátlanság tetejel alig várom hogy leteljen a hűség és megyünk vissza a XYZ-hez (nem írom le a nevét mert kicsicsillagozák xD ) sokkal olcsóbb és gyorsabb hálózatot biztosít, a digitális tv szolgáltatást is negyed áron adja mint a telekom xD csak sajnos még 1 év :(

    ha értékelnem kéne a telekom szolgáltatásait 10es skálán akkor így festene:
    TV(IPTV): 10/4 nagyon drága az alapcsomag
    Net: 10/2: nagyon lassú sebesség és nagyon drága

    telefon: no comment, van de nem használjuk
    mobil: 10/5 elmegy, de drága

  10. 13 perce, tks írta:

    Akinek otthoni vezetékes szolgáltatása van (tehát gateway-e is van, ami az ingyen wifit szolgáltatja), ők mind kapnak hozzáférést, nem? Vagy rosszul tudom?

    reméljük...ezt mondjuk nem tudom....de az infóáramlás elég pocsék, mert a telekomnál mindenki máshogy tudja ezt a szolgáltatást...

  11. 30 perce, tks írta:

    De miért kell lemondani, ha nem zavarja a saját forgalmadat? Így mások sem tudják használni a tiédet, ha alkalmilag szükségük lenne egy wifi kapcsolatra éppen. Ha neked nincs is szükséged rá, másnak esetleg lehet.

    mi is le fogjuk mondani ha kapunk hozzáférést, az egy dolog hogy a szolgáltatóé a net és a gateway, de az előfizető áramát használják... :) ha ennyire kicsinyes a telekom, akkor azok az előfizetők is kicsinyesek lesznek akik ezért cserébe nem kapnak hozzáférést...teljesen jogos... ha nem lenne telekomos internet előfizető akkor ezt se tudták volna megcsinálni a "konkurens"(ki nevét kicsiligazzák xD ) wifree mintájára, csak az annyival jobb hogy minden otthoni előfizetéssel rendelkező ügyfél hozzáfér a wifreehez, a telekomnál viszont 99%-ban nem hinném....

  12. 9 órája, btz írta:

    Egyenlőre gondolom csak azoknak adnak, akik maguk is hotspotot üzemeltetnek, habár az én HGW-m nem az, mégis betudtam lépni a FON aplikációba a pppoe hitelesítő adataimmal,persze ettől még nem biztos hogy jogosult leszek kapcsolódni a netre is, holnapi nap folyamán tesztelem, mert eddig nem voltam belépve az aplikációba.

    Amúgy Captive Portált is emlegettek hitelesítént, most akkor az app hitelesít majd vagy még azután is kell captive portálozni?

    az app beenged, de a hotspotba nem fog beengedni, a 1430 szerint majd csak 10-12.-e körül indul majd normál üzembe....

    amúgy remélem hogy a korábbi előfizetők is kapnak hozzáférést, azért van különbség egy új előfizető és egy meglévő előfizető között...a régi ügyfelek ugyan úgy jogosultaknak kéne lennie mint az új előfizetőknek, ez a kizárás már diszkriminációnak minősül, erről panaszt is tettem a telekom oldalán, de ha nem adnak érdemleges választ arra hogy a régi előfizetők miért lettek kizárva a Telekom Wifi Fon szolgáltatásból akkor tovább küldöm a FogyVédhez hogy vizsgálják ki, mert szerintem ez jogtalan és megszegi a szolgáltató az ÁSZF-t szerintem.... amúgy többre kéne becsülnie a a régi előfizetőket a szolgáltatónak....de ahogy elnézem inkább******* ******** őket... az FB valami Petra azt írta hogy ha igénybe szeretném venni a szolgáltatást mint régi előfizető váltsak NextXL-re, kis híján nem küldtem el melegebb éghajlatra!

    amúgy kíváncsi leszek hogy kapunk-e hozzáférést mivel a Gateway-ünkön már megjelent a "Telekom Fon" SSID...

    amúgy vicc az egész telekom, a net is mást ír, a 1430-on délelött egy pali azt mondta hogy jogosult leszek a TWF(Telekom Wifi Fon)-re, ha megkapom az sms-t be fogok tudni lépni, bementem a T-Pontba, ott nem is hallottak erről a szolgáltatásról, délután megint felhívtam a 1430-at, ott egy meg azt mondta hogy nem leszek jogosult... na akkor ilyenkor mi van????? az egyik A-t mond, a másik B-t, a harmadik C-t, és melyik a valós :/

  13. Az TV szolgáltatás egyre kaotikusabb állapotba kerül...miért nem lehet a mese csatornákat betenni a családi csomagba? Ezek a csatornák nélkül mitől családi csomag? Egy család akkor család ha van min.1 gyerek aki mint köztudott szeret mesét nézni...valamit alkossanak már mert ha ez így fog menni akkor vissza megyünk a korábbi TV szolgáltatóhoz...olcsóbb is és több csatorna is van...

  14. Senki semmit nem tud róla? Pedig kéne, mert egyre több helyen kérik a kártya azonosító adatokat, már pedig app hiányában nem áll rendelkezésre, elutasítják a kártya használatot,már párszor jártam így sajnos...jó lenne valamit sűrgetni ezügyben...

  15. Jó lenne egy r#hadt szoftverfrissítés is mert a HDD átviteli sebessége siralmas...külső SATA1 USB 2.0-án 480Mpbs elméleti, a laptopon 20-25Megabájt/s USB 2.0-án, de a routeren hálón kleresztül(függetlenül attól hogy kábeles vagy wifi) 100-400kilobájt/s csak!...rohadt siralmas....

     

    gondolom innen nem célszerű egy novemberi frissítést feltölteni....
    https://www.telekom.de/hilfe/geraete-zubehoer/router/speedport-w-724v/firmware-fuer-den-speedport-w-724v-typ-c
     

  16. Ekkor: 2015. 10. 08., Deino írta:

    A mostani állapotokat nem tudom. Azt tudom hogy olyan hogy 5G/LTE nincs csak 4G/LTE ami 5GB-os. Régen úgy korlátozták a VOIP forgalmat hogy bizonyos "olcsó" mobilinterneteknél szűrték. Nem gondolom hogy ezen változtattak volna hiszen mint tudjuk ez percdíjakban brutálisan megnyesné az előfizetést. (szinte értelmetlenné tenné).

    Egyébként  a mobilinternetnek nagy jövője van, hiszen a jövőben sokkal jobb feltételek mellett lehetne kivitelezni a telefonálást, aminek feltétele a mobilinternet mivel VOIP rendszerről beszélünk :) Azaz nem árulnának előfizetést, csak internetet.

    lakosságiban még mindig szűrik a VoiP használatot az olcsó és kis adatcsomagos mobilneten...ha már fizet érte az ember akkor had használja rendesen korlátok nélkül(itt nem az adatforgalomra célozok)...bár azért a Next S 8ezres előfizunak a mobilnetjét megemelhetnék már isten igazából...kicsit siralmas az az 500 mega...na meg a sebesség korlátozás...32kbps...a telóm még az emaileket se tudja letölteni ezen a sebességen, időkorlát túllépés miatt a szerver bontja a kapcsolatot üzenettel megáll a szinkronizálás...ezt a sebességet legalább 128 vagy 256kbps-re kéne emelni hogy a mai követelményeknek megfeleljen...még a kapcsoltvonali data modem is gyorsabban kommnikál a maga 56kbps sebességével...

×
×
  • Új...