Hát gondolhatta volna ,hogy ezt is megpróbáltam. 6 Tesztelő oldalon ment végig. 2 laptopon. Mint írtam 1,5 napja csak telefonálok az ügyfélszolgálattal és csak azt alítják, hogy nálam van a hiba. Kihívtam egy igazi informatikust bár én sem vagyok kezdő és ő is azt mondta a modem a rossz vagy a hálózat. Szóval ha ők küldenek ki szerelőt akkor nekem 5000 pénz lenne. Ergó inkább valami mást találok ki. 25 ügyintézővel beszéltem mert ahogy le sem raktam már hívtam őket, mert az egyik nagyobb *****séget mondott mint a másik. PL: Nem bírja el a vezeték .
Ne már. Optika? Akkor a másik a hogy teljesen jó ez így. Mondom ne nézzen hülyének. Szóval ez csak egy pár az okosból. Én sem vagyok egy infó zseni de 20éve foglalkozom vele és csak tudom milyennek kéne lenni. Olvastam az ajánlott és az adott dolgokról. Milyen a mai rendszer. Egyenlő elosztásba kéne jönni. Nem, hogy a letöltés a garantáltat sem éri el és a feltöltés a plafonon van.
Röviden ennyi. Ma megint hívtam hibára egy szerelőt de még nem jelentkezett.