Sziasztok!
Március eleje óta vagyunk Telekom előfizetők (Magenta) a feleségemmel, és folyamatosan olyan problémába ütközünk, hogy mobiltelefonon telefonálás közben egyáltalán nem működik a mobilnet. Csak akkor tudunk netezni hívás közben, ha wifi hálózatra csatlakozik a mobil. Korlátlan netes előfizunk van, így az nem lehet probléma. Lokációtól független a probléma, azaz mindenhol és folyamatosan fennáll. A 4G jelzés is eltűnik hívás közben az állapotsorból. Az ügyfélszolgálat elmondása szerint korábban is kaptak hasonló bejelentést, elvileg 1-2 nap és megoldódik. De azóta sem történt változás, gyakorlatilag az előfizetés kezdete óta (3 hete!) folyamatosan fennáll a probléma. A telefonokat újraindítottuk, az operációs rendszerek a legfrissebbek, de így sem történt változás. Telefonálás előtt és után tökéletesen működik a mobilnet, de hívás közben továbbra is teljesen halott. *****i idegesítő és óriási csalódás, ennyi pénzért nem ezt várnánk.
Kérlek segítsetek abban, hogy találkoztatok-e már a fenti problémakörrel, és megoldódott-e. Ha igen, akkor hogyan és mennyi időn belül.
Nagyon szépen köszönöm!
Üdv,
Sanyi