Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

I.Sanyi

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

I.Sanyi eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. I.Sanyi

    Mobilnet hiba hívás közben

    Szia Tamás! Nálam sikerült megoldani a problémát. Két dolog szükséges hozzá: egyrészt aktiválnod kell a VoLTE szolgáltatást a mobilodon (lásd a fenti screen shotot), majd ugyanezt meg kell tenned az előfizetésedhez is a Telekom ügyfélszolgálatán keresztül => 1414-en hívd őket és bekapcsolják neked. Kapsz pár percen belül egy sms-t h aktiválódott a szolgáltatás, és onnantól már lesz rendes mobilneted hívás közben is. *****i idegesítő h ennyi manualitást igényel, pláne h ezt sehol sem jelzik előre, de nekem így sikerült. Remélem h neked is fog. Üdv, Sanyi
  2. I.Sanyi

    Mobilnet hiba hívás közben

    iPhone 7 telefonom van (iOS 15.3.1) és be van rajta kapcsolva a VoLTE funkció, csatoltam róla képet is. És tényleg az a fura h a másik két szolgáltatónál nem tapasztaltunk hasonlót…
  3. I.Sanyi

    Mobilnet hiba hívás közben

    Köszi szépen a választ. Yettel-től és *****fone-tól jöttünk át, egyik szolgáltatónál sem tapasztaltunk hasonlót. Emiatt nem gondoljuk h ez általános kellene h legyen. Illetve a Telekom-os ügyintéző se azt vágta rá h ez van, fogadjam el, hanem átmeneti hibára hivatkozott. Ezek szerint neked így működik (illetve nem működik) mióta világ a világ?
  4. Sziasztok! Március eleje óta vagyunk Telekom előfizetők (Magenta) a feleségemmel, és folyamatosan olyan problémába ütközünk, hogy mobiltelefonon telefonálás közben egyáltalán nem működik a mobilnet. Csak akkor tudunk netezni hívás közben, ha wifi hálózatra csatlakozik a mobil. Korlátlan netes előfizunk van, így az nem lehet probléma. Lokációtól független a probléma, azaz mindenhol és folyamatosan fennáll. A 4G jelzés is eltűnik hívás közben az állapotsorból. Az ügyfélszolgálat elmondása szerint korábban is kaptak hasonló bejelentést, elvileg 1-2 nap és megoldódik. De azóta sem történt változás, gyakorlatilag az előfizetés kezdete óta (3 hete!) folyamatosan fennáll a probléma. A telefonokat újraindítottuk, az operációs rendszerek a legfrissebbek, de így sem történt változás. Telefonálás előtt és után tökéletesen működik a mobilnet, de hívás közben továbbra is teljesen halott. *****i idegesítő és óriási csalódás, ennyi pénzért nem ezt várnánk. Kérlek segítsetek abban, hogy találkoztatok-e már a fenti problémakörrel, és megoldódott-e. Ha igen, akkor hogyan és mennyi időn belül. Nagyon szépen köszönöm! Üdv, Sanyi
×
×
  • Új...