Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

KisJanos

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Minden, amit KisJanos posztolt

  1. A Tmobile minden jelek szerint rendszeresen küld ki nem valós információkat tartalmazó számlaleveleket. Ez arra enged következtetni, hogy a számlalevél érvénytelen is lehet. Érdemes ellenőrizni a postázott számlákon a számla végén a "KEDVEZMÉNY JOGOSULTSÁG"-ot. Rendszeresen VALÓTLAN adatot jelölnek meg, vagyis olyan státuszt tüntetnek fel, ami már a levél felnyitásakor sem fedi a valóságot. Legalábbis a Tmobile szerint. Hiszen az ügyfélszolgálatosok is, a Tmobile applikációja is, ill. a telefonos rendszerük is MÁS státuszt jelöl meg. (?!?) Miért? Egyszerűen azért, mert hibás a "pont számító" rendszerük. A MÚLTat jelenítik meg JELENKÉNT, vagyis ha meg akarja tudni az ügyfél , hogy milyen jogosultságú, akkor telefonál, bemegy, kérdez, informálódik weben, és az összes ügyintéző papagájként válaszolja, hogy "Ezt a számláján is ellenőrizheti".  Így könnyen és RENDSZERESEN előfordulhat, hogy a számlalevélen közölt jogosultsági státusz nem felel meg a valóságnak, vagyis VALÓTLAN információ van a számlalevélen. Más nem lehet. Illetve mégis! Ha a számlalevélen szereplő információ a VALÓS, akkor pedig az ügyintézők hazudnak egységesen, ill. még ez sem teljesen igaz, mert 2nappal ezelőtt "belefutottam" olyan ügyintézőbe, aki azt a státuszt erősítette meg, ami a számlalevélen szerepel. (?!?!) Egyik nap ilyen, másik nap olyan? És "Nyugodjon meg, mert  "AZ" a státusz nem valós, hanem "EZ" a státusz a jó!" (?!?!?) Vagyis néha ezt, néha azt mondják, de természetesen az ügyintézők  többsége ragaszkodik az alacsonyabb kedvezményi jogosultsághoz, vagyis hogy a számlalevélen szereplő magasabb jogosultság "NEM VALÓS". Ezt megerősítette az ügyfélszolgálatos is. (Hangfelvétel, időpont, ügyintéző neve felírva) Ebből egyenesen következik, hogy legalább 1 hamis adat van a számlalevélen, ami felveti annak gyanúját, hogy más valótlan adat is előfordulhat még a számlalevélen, vagyis jogosan felvethető az a gyakorlat, hogy mivel a számlán szerepelnek valótlan adatok, nem biztonságos, és jogosan nem is követelhető azok kiegyenlítése.   A leírtak a valóságnak teljesen megfelelnek, bizonyítékok archiválva.   Tisztelettel Kis János
×
×
  • Új...