Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Riptide

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Bejegyzések, amit Riptide posztolt

  1. "Nem ide tartozik, de én meg a nyugati határszélen Kőszeg mellett egy faluban kétszer telefonáltam, és a hívás roaming lett.Természetesen megrklamáltam, hogy miért erősebb a határon belül az osztrák, illetve mind a hét  szomszédos orszáh hálózata. Válasz az lett,hogy ez a roaming sajátossága, illetve stóban még elmondtál azt, hogy a Telekom ezekben a körzetekben nem fog fejleszteni, de utólag adtak 8000 Ft üzletpolitikai kedvezményt.  Egyébként múltkor meg a horvát határon detto ugyanez a helyzet volt. Neked is azt ajánlom, hogy keményen reklamáld meg, mert írtad, hogy nem vagy ilyen dolgokban szívbajos."

     

     

    Erre ment a szöveg, bocs! :D

  2. Arra esetleg nem gondoltál, hogy mielőtt hívsz megnézd milyen hálózaton vagy?

    Én is határ mellett lakom és nem okozott sose gondot rápillantani a bal sarokra csekkolni a hálózatomat. Ajánlanám továbbá a készüléked "kézi hálózatválasztás" beállítását.

     

    Úgy gondolom, hogy ilyen hibákért nem a cég a felelős csak kicsit oda kellene figyelni a dolgokra ezáltal rengeteg jogtalan reklamációt és felesleges agyvérzést spórolnánk meg. :smileylol:

     
  3. Azért, mert Alap csomagod van. Attól függ, hogy melyik csatornákat tudod nézni, hogy a csomagodban alapból melyikeket látod. Alap csomaggal nem fogod tudni a Családi csatornáit. Azt se árt megnézni, nem vagy-e lekorlátozva. Ha tévednék akkor jelezd a hibát nekik.

  4. A "trémagenta" nyilván azt élvezi, hogy az ilyen hatalmas befolyással bíró és fontos személyek TVGO-ját barmolja szét DIREKT ahogy egy másik postodban is írtad. Azért ennyire ne legyünk már ostobák kérem. Most akkor az általuk forgalmazott vagy a nem általuk forgalmazott eszközön használod? Saját magad ellen beszélsz.

     

    Arra esetleg nem gondoltál, hogy az interneted/wifid miatt rossz a képminőség? Ugyanis a nem náluk vásárolt notebookomon tökéletesen működik, a telefonomon is, SŐT még a szintén nem náluk vásárolt tableten is. Bármely típusú mobileszközön tudod nézni viszont ha a saját tudatlanságodból adódóan nem tudod használni azért ne mindenki más legyen már a felelős... Nekem se ment elsőre de vettem a fáradtságot, utánajártam és láss csodát működik!

    Attól, hogy a legnagyobb TV csomagban vagy még nem te vagy az egyedüli ügyfél. Ha ennyire elégedetlen vagy akkor válts szolgáltatót de hidd el ott is van bőven hiba. Örülj neki, hogy ez a legnagyobb problémád.

×
×
  • Új...