Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Patrik92

Tag
  • Tartalmak

    20
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Patrik92 posztolt

  1. On 2016. 03. 20., buda said:

    Valaki tudja esetleg, hogy a 12. kerület hegyvidéki részén miért nem érhető el a gyorsító opció, amikor elvileg van ott a Telekomnak LTE lefedettsége, és csak a Netmánia S csomag érhető el ott, és az is csak 4,5 mbit/s-al?

    Nálam Március 4.-e óta arra vár a szerelő hogy engedélyezzék neki hogy feltehesse a gyorsító opciós modemet, mert a Telekom saját rendszere szerint nincs 4G lefedettség az előfizetési címemen mikor az egész faluba kb 1 éve 4G van mindenhol.

  2. 2 hours ago, Tamas586 said:

    Remélhetőleg nem ezzel akarják megkerülni a 30Mbps EU szabályzást, hogy ne kelljen VDSL-re fejleszteni, hiszen ahol van ADSL (20Mbps) + LTE bővítőcsomag (10Mbps) = 30Mbps...  Tehát papíron nem kell sehol semmit fejleszteni (sőt a támogatás is felvehető?)

    Hát amikor a fejlesztések voltak nálunk  és elromlott a netem akkor azt mondták hogy március elején már menni fognak  mobilnetes modemek és azzal oldják meg a 30 megás netet.  De akkor azt nem mondták hogy abba napi 5giga limit van plusz hogy 2230 Ft ba kerül havonta.

  3. Az ügyfélszolgálat azt a tájékoztatást adta a hogy havi  2260 Ft/hó az eszközbérlés és  a havidíj.

    De bizonyos esetekben mindkettőt elengedik de van amikor csak az eszközbérlés díját.

    Rákérdeztem hogy pontosabban nem lehetne körülírni hogy milyen esetben engedik el a díjakat azt mondta  ez ügyben írásban érdeklődjek az ügyfélszolgálatnál. 

     

    Ergo ez az egész gyorsító opció arról szól hogy fejlesztettünk a fejlesztés óta kb nálunk az egész településen sehol nem megy a 20 megás net ami probléma nélkül ment, mindenkit visszavágtak 10 megára most ránk akarják sózni plusz havi 2260 Ft/hó havidíjon a gyorsító opciót,  mert elcseszték a netet.

  4. Na úgy látszik ez a gyorsító opciós sem egy egyszerű gyors folyamat. 
    Hétfőn hívott a szerelő hogy a mobilommal nézzem már meg ahol jelenleg  van  modem van LTE  valamint ha van mérjek már egy sebességet.

    Csináltam egy mérést amit e--mailben  elküldtem a szerelőnek Ő azt továbbította is de nem fogadták el még őt is kiküldték a helyszínre mérést végezni mivel papír szerint csak kültéri lefedettség van a környéken ahol lakunk, ami nem igaz mert kb 1 éve van LTE még a pincébe is ahol régen még térerő sem volt .

    Tegnap beszéltem  a szerelővel és azt mondta hogy hetek kérdése hogy mikor hozhatja ki a modemet mert nem hagyják jóvá a modem telepítését. Szóval fejlesztget itt a telekom a szolgáltatás azóta rosszabb  mert a fejlesztlés előtt 20 megás netem volt ami a fejlesztés után 10 megás lett , és akkor azt mondták semmi baj majd márciustól lesz a gyorsító opció az kiküszöböli... 

    Nem gondoltam volna hogy ez is ilyen hosszas folyamat lesz. 

  5. 8 minutes ago, LKrisz93 said:

    És ha én ezt közlöm a kedves telekomos ügyintézővel, akkor ő meg is fogja csinálni? Ha igen, akkor ezzel megoldódik a szakadozós gondom? Mert ahogy tegnap kiderült, a wifi él és virul, csak itt nálam a szobába gyengébb a jel pár hete, ...  csak mert korábban azt írta valaki, hogy a sebesség és a jelerősség nem függ össze..

    Jelerősítőt csak akkor vennék, hogyha minden kötél szakad, de majd figyelek rá, köszönöm!

    Dehogy csinálják,  általában felvesznek rá egy hibajegyet ha szerencséd van akkor felhív a szerelő mielőtt kimegy hozzád és eltudod neki mondani hogy mit szeretnél kérni mi a panaszod. És hát abban is szerencsésnek kell lenned hogy valami normális szerelőt kapj, érdemes a normálisabb szerelőkkel privát számot cserélni hogy amikor valami baj van az internettel előtte  vele tudj egyeztetni sok esetbe saját  otthonából  a gépe előtt eltudja hárítani a hibát. Természetesen ők sem istenek és nincs is jogosultságuk mindenhez, de vannak köztük tényleg normális szakik is.  

  6. Köszönöm ezt  már  én is olvastam. Nem tudom hogy megérie azért aza  napi 5giga nem valami sok...
    Viszont a jelenlegi 10 megás sávszélesség egyenlő a nullával, főleg úgí hogy a szerelő szerint simán fel lehetne húzni a vezetékes sávszélességet 16-18 megára. Főleg úgy hogy 21 megával ment a netem rendesen egyszer csak elromlott kitalálták hogy nem megy a VDSL2  és átteték a vonalamat ADSL2+ ra ami kb egy hét múlva visszatettekj VDSL2re és az elérhető sávszélességem ami a vonal szerint adható lenne   Attainable Rate(Up/Down) 1667/23751 kbps

    És a szerelő is azt mondta hogy egy  18 megának szépen el kellene rajta futnia de nem engedik neki a központból növelni nehogy megint elromoljon.

     

     

    VDL2 LUDAS.PNG

  7. Sziasztok !

     

    Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő  10 megás  vezetékes sávszélességemet 30 megára.

    Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?

  8. Nálunk Ludason állítólag történt valamilyen fejlesztés 2015 novemberében amiből annyit tapasztaltam hogy ezután bekapcsolták a 20 megás netet.  Miután hetekig ment rendesen 20 megával szakadás nélkül úgy döntöttünk minden más szolgáltatásra is vállalunk hűséget és vásárolunk egy tv is kamatmentes hitelre. Erre a szerződések megkötése után vagy 3 hétre elromlott az internet állandóan elkezdett szakadozni bejelentetem pontosan 2015.12.15.-én 2015.12.22.-én megállapították hogy kábelhiba van másnap 2015.12.23.-án kint voltak a kábeles szerelők és le is zárták a hibajegyet.  2015.12.24.-én délelőtt újra elment az internet be is jelentettem majd 2015.12.30.-án arról tájékoztattak hogy különböző méréseket végeztek és megállapították hogy csak 10 megás net adható, természetesen én mondtam hogy az nekem nem kell a 20 megás net ment rendesen valamitől elromlott csinálják meg.  Az internetem sebességét kb 12 megára csökkentették hogy így tapasztalok e valami hibát és 2016.01.04.-ig felfüggesztik a hibajegyem és majd 2016.01.04.-én kerestek hát ők nem kerestek én kerestem meg őket hogy ugyanolyan rossz az internet mint volt.

    A múlthéten kint volt egy szerelő aki úgy jött be a házba hogy Ő kijött de ezt úgysem fogja elhárítani de azért bejött rádugta a kütyüjét bemérte hogy a vonal 23,5 megát bír el , a tényleges elérhető sávszélesség 14 megára van téve  és hát igen sajnos lát benne néha hibákat de nem tudja mitől van. Úgy távozott hogy páróra múlva keresni fog mert egyeztetnie kell a kábeles kollégákkal hát mondanom se kell Ő sem hívott vissza.

    Ezt követően ismét betelefonáltam a 1412-re hogy ugyanúgy nem megy az internetem a szerelő azt ígérte keresni fog de nem keresett most akkor mi van. Természetesen elnézést kértek majd azt mondták hogy 2016.01.11.-én a délelőtti órákban otthon leszünk e mert akkor jönne a szerelő, mondtam a ügyintézőnek hogy igen akkor majd hazautazok Pestről és várom hétfőn a szerelőt. Hát a szerelő nem jött viszont kaptam egy SMS-t hogy a hibát elhárították ha a hiba továbbra is fennáll akkor  a hibát keressem a saját eszközeimben. Ekkor a modemen már csak a dsl lámpa villogott és azóta is csak az villog ergó nincs szinkron valamit nagyon jól csinált a szerelő mert még azt a meglévő internet kapcsolatot is elrontotta ami egy órába kb 10szer megszakadt. Természetesen egyből hívom az ügyfélszolgálatot ahol megint elnézést kértek.

    Másnap az az 2016.01.12.-én szintén megállapította egy szerelő hogy kábel hiba van egy darabig eljönnek a jelek aztán eltűnnek. Azt ígérte hogy szerdán 2016.01.13.-án a kábeles kollégákkal együtt kifog jönni.

    A mai nap folyamán 2016.01.14.-én felhívtam aszt a szerelőt aki kedden 2016.01.12.-én kint volt hogy mire jutottak a kábeles kollégákkal azt a tájékoztatást nyújtotta részemre hogy: 

    Kint is voltak végeztek különböző méréseket és arra jutottak hogy fizikálisan semmi baja nincs a vezetéknek de valamiért érthetetlen módon valami bezavar és eltűnik a jel.(Ilyet még nem tapasztaltak) Állítólag a vasút bezavar. Érdekes hogy 5 évig nem zavart be semmit. Erre azt mondták hogy a novemberi hálózat korszerűsítésekor átálltak VDSL hálózatra és ez más frekvencián működik mint a régi kapcsolat. Ezzel az a probléma hogy nekem már azután kapcsolták be a 20 megás internetet hogy megtörtént a VDSL hálózat üzembe helyezése.  Őszintén nekem  valami nem egyenes ebben az ügyben. Természetesen délelőtt azt ígérte hogy délutánra lesz internet. Délután 16.00.-ig vártam aztán felhívtam hogy még mindig nincs internet, ezután állandó telefonos beszélgetés mellett állandóan újra kellett indítanom a modemet kb 1 óráig szórakoztunk így mire elkezdtem mondani hogy megpróbál intézkedni hogy holnap reggel itt kezdjenek a kábeles kollégák de tájékoztatott arról is hogy ha a holnapi nap sem tudják elhárítani a hibát akkor valószínű hogy felmondják az előfizetői szerződésemet. 

    De itt már felemeltem a hangom és elkezdtem üvöltözni hogy amennyiben a holnapi nap folyamán 12.00.-ig nem lesz internet hatalmas cirkuszt csapok és ezt nyugodtan tudassa a feletteseivel. Kb 20 perc múlva elindult az internet ami kb 1 óráig ment is 3 megával örült neki az egész család. 

    Így hálálják meg azt a havi 40 ezer forintot amit a Telekomnak mobil valamint otthoni szolgáltatások terén fizetünk.

    Ebből az látszik hogy Ludason sikeres volt a hálózat korszerűsítés projektjük.

    Remélem a holnapi nap folyamán megm*****dik a problémám, bár nem fűzök hozzá sok reményt.

  9. Nálunk Ludason állítólag történt valamilyen fejlesztés 2015 novemberében amiből annyit tapasztaltam hogy ezután bekapcsolták a 20 megás netet.  Miután hetekig ment rendesen 20 megával szakadás nélkül úgy döntöttünk minden más szolgáltatásra is vállalunk hűséget és vásárolunk egy tv is kamatmentes hitelre. Erre a szerződések megkötése után vagy 3 hétre elromlott az internet állandóan elkezdett szakadozni bejelentetem pontosan 2015.12.15.-én 2015.12.22.-én megállapították hogy kábelhiba van másnap 2015.12.23.-án kint voltak a kábeles szerelők és le is zárták a hibajegyet.  2015.12.24.-én délelőtt újra elment az internet be is jelentettem majd 2015.12.30.-án arról tájékoztattak hogy különböző méréseket végeztek és megállapították hogy csak 10 megás net adható, természetesen én mondtam hogy az nekem nem kell a 20 megás net ment rendesen valamitől elromlott csinálják meg.  Az internetem sebességét kb 12 megára csökkentették hogy így tapasztalok e valami hibát és 2016.01.04.-ig felfüggesztik a hibajegyem és majd 2016.01.04.-én kerestek hát ők nem kerestek én kerestem meg őket hogy ugyanolyan rossz az internet mint volt.

    A múlthéten kint volt egy szerelő aki úgy jött be a házba hogy Ő kijött de ezt úgysem fogja elhárítani de azért bejött rádugta a kütyüjét bemérte hogy a vonal 23,5 megát bír el , a tényleges elérhető sávszélesség 14 megára van téve  és hát igen sajnos lát benne néha hibákat de nem tudja mitől van. Úgy távozott hogy páróra múlva keresni fog mert egyeztetnie kell a kábeles kollégákkal hát mondanom se kell Ő sem hívott vissza.

    Ezt követően ismét betelefonáltam a 1412-re hogy ugyanúgy nem megy az internetem a szerelő azt ígérte keresni fog de nem keresett most akkor mi van. Természetesen elnézést kértek majd azt mondták hogy 2016.01.11.-én a délelőtti órákban otthon leszünk e mert akkor jönne a szerelő, mondtam a ügyintézőnek hogy igen akkor majd hazautazok Pestről és várom hétfőn a szerelőt. Hát a szerelő nem jött viszont kaptam egy SMS-t hogy a hibát elhárították ha a hiba továbbra is fennáll akkor  a hibát keressem a saját eszközeimben. Ekkor a modemen már csak a dsl lámpa villogott és azóta is csak az villog ergó nincs szinkron valamit nagyon jól csinált a szerelő mert még azt a meglévő internet kapcsolatot is elrontotta ami egy órába kb 10szer megszakadt. Természetesen egyből hívom az ügyfélszolgálatot ahol megint elnézést kértek.

    Másnap az az 2016.01.12.-én szintén megállapította egy szerelő hogy kábel hiba van egy darabig eljönnek a jelek aztán eltűnnek. Azt ígérte hogy szerdán 2016.01.13.-án a kábeles kollégákkal együtt kifog jönni.

    A mai nap folyamán 2016.01.14.-én felhívtam aszt a szerelőt aki kedden 2016.01.12.-én kint volt hogy mire jutottak a kábeles kollégákkal azt a tájékoztatást nyújtotta részemre hogy: 

    Kint is voltak végeztek különböző méréseket és arra jutottak hogy fizikálisan semmi baja nincs a vezetéknek de valamiért érthetetlen módon valami bezavar és eltűnik a jel.(Ilyet még nem tapasztaltak) Állítólag a vasút bezavar. Érdekes hogy 5 évig nem zavart be semmit. Erre azt mondták hogy a novemberi hálózat korszerűsítésekor átálltak VDSL hálózatra és ez más frekvencián működik mint a régi kapcsolat. Ezzel az a probléma hogy nekem már azután kapcsolták be a 20 megás internetet hogy megtörtént a VDSL hálózat üzembe helyezése.  Őszintén nekem  valami nem egyenes ebben az ügyben. Természetesen délelőtt azt ígérte hogy délutánra lesz internet. Délután 16.00.-ig vártam aztán felhívtam hogy még mindig nincs internet, ezután állandó telefonos beszélgetés mellett állandóan újra kellett indítanom a modemet kb 1 óráig szórakoztunk így mire elkezdtem mondani hogy megpróbál intézkedni hogy holnap reggel itt kezdjenek a kábeles kollégák de tájékoztatott arról is hogy ha a holnapi nap sem tudják elhárítani a hibát akkor valószínű hogy felmondják az előfizetői szerződésemet. 

    De itt már felemeltem a hangom és elkezdtem üvöltözni hogy amennyiben a holnapi nap folyamán 12.00.-ig nem lesz internet hatalmas cirkuszt csapok és ezt nyugodtan tudassa a feletteseivel. Kb 20 perc múlva elindult az internet ami kb 1 óráig ment is 3 megával örült neki az egész család. 

    Így hálálják meg azt a havi 40 ezer forintot amit a Telekomnak mobil valamint otthoni szolgáltatások terén fizetünk.

    Ebből az látszik hogy Ludason sikeres volt a hálózat korszerűsítés projektjük.

    Remélem a holnapi nap folyamán megm*****dik a problémám, bár nem fűzök hozzá sok reményt.

  10. Hát a hiba 2015.12.15. óta fennáll, kb 3  napja egyáltalán nincs internet ma délután kb 1 órát ment a net akkor is 1megával kb de legalább volt. Állítólag fizikailag rendben vannak a kábelek de valamiért nem jön a jel és ilyet még nem láttak. Hibaelhárításnak azt mondták hogy valószínűleg megfogják szüntetni a szerződést.

    Érdekes hogy kb 5 évig semmi nem zavarta be a hálózatot. 

    Kb 1 hónapig hiba nélkül ment a 20 megás net, most hirtelen valamitől elromlott és össze vissza harácsolnak

    hol azért mert messze vagyunk a központól ami állításuk szerint 1880 méter de állítólag  a VDS-hálózattal 1800 méterig adható a 20 megás net.

    Ezt is elhiszem csak ezzel annyi a gond hogy akkor egy hónapig miért ment hiba nélkül.

    Ilyenkor mit lehet tenni ? :O 

  11. Tamas586

    Mobilnetet nem fogok venni mert nem fogja nekem azt kifizetni senki, egy szolgáltatásért fizetek amit nem javítanak ki csak egyre lassabbra veszik a sávszélességet hátha  úgy majd nem szakadozik. Sajnos ugyanúgy szakadozik , és igen a mobilinternetemet használom amikor órákig nincs internet. December 15.-e óta kezdhettek volna vele valamit amit most nyújtanak január 4.-ig amúgy most fel van függesztve a hibajegy mert megmondtam a szerelőnek hogy le ne merje zárni a hibajegyet ameddig nem jó a net és erre azt mondta hogy akkor kérésemre felfüggesztik a hibajegyet január 4.-ig és majd akkor hívnak hogy mi helyzet. Igaz most a szomszédba kint van a szerelő remélem közös a hibánk a szomszéddal és mielőbb csinálnak vele valamit . 

    speedtport_www.kepfeltoltes.hu_.png

     

    speedtest_www.kepfeltoltes.hu_.png

  12. Köszönöm, viszont nem jóváírást szeretnék hanem normális netet.

    Ehelyett egyre lassabbra veszik a netet hogy majd így hátha nem szakad a kapcsolat ami ugyanúgy szakad de majd január 4.én keresnek hogy  mik  a tapasztalataim így szakadozik e a kapcsolat.

    Sajnos lassan egy nap távlatában ugyanúgy szakadozik.  

  13. Hello! 

    Az a szomorú benne hogy 22.-én megállapították a kábelszakadást másnap jöttek is a kábeles kocsival le is zárták a hibajegyet , szerintem a kábelt nem cserélték ki de a hibajegyet lezárták. 24.-én újra bejelentettem mert teljesen elment a net és azóta megint semmi.

    A fél faluba nincs internet állítólag az elosztó központban elromlott valami de a hibajegyet nem vette még fel senki, akkor honnan tudják hogy mi a hiba valamint miért nem tájékoztatnak róla. Ma hajnalba amikor betelefonáltam azt mondták hogy ma  reggel 8 és 12 között jönnek a kollégák, azóta sem értek ide mi meg vártuk őket mint a messiást.  

    A 72 órás maximális hibaelhárítás mint két hibánál nem volt tartható. 

  14. Helló!

    Kedd óta hol van internetem hol nincs.

    2015.12.15.-én (kedden) 15:53 perckor kaptam sms-t arról hogy az általam bejelentett internet és vezetékes telefon szolgáltatás vizsgálatát elkezdték az alábbi Hibajegy azonosítóval: XXXXXXX, 2015.12.15.-én (kedden) 17:52 perckor kaptam sms-t arról hogy az elsődleges vizsgálatuk hibát állapított meg.
    A maximális 72 órás hibaelhárítási határidő lejárt! 

     

    2015.12.22.-én kint volt egy műszerész aki megállapította bemérte hogy valamelyik földkábel el van szakadva, jelentette a kábeles kollégáknak hogy cserélni kellene a kábelt. 

    2015.12.23.-án kint is volt a kábeles kolléga láttam hogy az oszlopon mászkál és nemsokkal utána jött is az sms hogy a hibajegyet lezárták a hibát megoldottá a dátumokból kiderül hogy 8 napig tartott a hiba elhárítása nem 3 napba.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    2015.12.24.én megint azt tapasztaltam hogy nincs internet bejelentettem akkor mondták is a telefonba hogy igen látják hogy nem jó az internet.

    2015.12.29.-én hajnalba betelefonáltam hogy mégis mikor csinálják meg az internetet erre azt mondta a telefonos ügyintéző hogy a mai nap reggel 8 és 12 óra között jönnek a szerelők és ezt külön feljegyzi a hibajegyhez. A szerelőket egész délelőtt vártuk de nem jöttek. A hiba ugyanúgy fennáll, de  nem csak nálam hanem a szomszédba is  valamint a szomszédutcában lakók ismerősünknél sem megy az internet mindenki bejelentette és semmit nem csinálnak .

    Mi ilyenkor a teendő  ?

     

    Üdv: Patrik 

     Ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném ! 

  15. Helló!

    Kedd óta hol van internetem hol nincs.

    2015.12.15.-én (kedden) 15:53 perckor kaptam sms-t arról hogy az általam bejelentett internet és vezetékes telefon szolgáltatás vizsgálatát elkezdték az alábbi Hibajegy azonosítóval: XXXXXXX, 2015.12.15.-én (kedden) 17:52 perckor kaptam sms-t arról hogy az elsődleges vizsgálatuk hibát állapított meg.
    A hiba a mai napig fennáll 2015.12.20.
    A maximális 72 órás hibaelhárítási határidő lejárt! 

    Tegnap ismét megreklamáltam a telefonos hibabejelentőn azóta ha véletlenül van internet de sokkal lassabb mint volt csak a sávszélességet csökkentik egyre lejjebb.  De így is ugyanúgy elmegy az inertet van amikor akár egy órára is.

     Ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném ! 

  16. Hello !
    Egy kis segítséget szeretnék kérni.

    A mai napon NETMÁNIA S -ről Netmánia M -re szerettem volna módosítani a sávszélességemet bejelentkeztem a telekom interenetes felületére ahol címem alapján is felkínálta a 20Mbit/s sávszélességet. Ezután telefonon megrendeltem aztán pár óra mulva kitelefonáltak hogy mégsem élesítik a 20Mbis/s es sávszélességet, a telefonos ugyintézőnek jeleztem hogy a multhéten rosz volt az internet és egy teljesen új érpárra rakták a szolgáltatásom az elosztó központól a házig valamint az összes kötést lecserélte a házig, akkor ő egy sárga készüléggel bemérte azt mondta 22Mbit/s bir a vonal mennie kell a 20Mbit/s es internetnek. Ezt jeleztem is az ügyfélszolgálatosnak aki azt monta kapcsol egy műszaki kolegát kb 1 óráig minden fajtra méréseket csinált és azt monta hogy 18Mbit/s nek mennie kell  ezután visszakapcsolt egy ügyfélszolgálati munkatárshoz aki rögzítette a módosítást, majd 2óra múlva felhív hogy  mégsem kapcsolják be. 
    Ilyenkor hol a hiba ? Mit lehet tenni   ? 


    http://kepfeltoltes.hu/view/150727/net_www.kepfeltoltes.hu_.png

×
×
  • Új...