Hello,
köszi a gyors és preciz választ!
Azóta sikerült némileg előmozditani az ügyet, emitt részletezem a folyamatot, mint egyfajta visszajelzés és info a többi leendő megrendeő/ fórumozó számára szept 7:
Rendelést sikerült leadni 1414en, kis technikai nehézséget követöen sikerült elmentenie a rendelést a kedves ügzintézőnek, eszközök várható kézbesitési ideje szept 9. szept 10:
Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején.
Telefon 1414, vezetékes kollega továbbkapcsol mert ez mobilszolgáltatás. Mobilos kollega látja, sajnálja, "megsürgeti", ügyfél megnyugszik szept 15:
Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején.
Telefon 1414 , már mobilos kollegát keresünk, de ö nemtudja mert vezetéskes szolgáltatás, továbbkapcsol.
Új kollega tudja, nézi, megrendelést nem találja sem megrendelés azonositóval, sem kapcsolattartó telefonszámmal, érdeklődjek az időpontofoglalós telefonszámon ott sok a technikai szaki, oké király.
Időpontfoglalós 0680204936t keressük, kedves kollegina nézi, nem találja, de tudja hogy hozzá csak a már jóváhagzott megrendelések futnak be, igy érthető hogy nem találja, de kapcsol valakit aki tudni fogja! yay
2. kollegina, elpanaszolom hogy ez a megrendelés megérzésem szerint a félig automatizált folyamatok útvesztőjében valahol beragadt, legyen olyan drága igazolja / cáfolja, lássuk a medvét.
Kedves kollegina jelzi hogy tegnap volt rajta státuszváltozás (belső folyamat - ügyfél számára nem látható), úgyhogy be azért nem ragadt, legkésőbb csütörtögig lesz vele valami, ha mégsem telefonáljak ismét. szept 17:
folyt köv, alig várom
----------------------------------------------
Bár a "projekt" az augusztus eleji megkezdése óta nehézkes, az ügyintézés folyamán mindeki üditően kedves és segitőkész, ami nagyban hozzájárul a tényhez hogy még nem kaptam még agyvérzést. Köszi