Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

SzB

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit SzB posztolt

  1. Hello, 

    köszi a gyors és preciz választ!

    Azóta sikerült némileg előmozditani az ügyet, emitt részletezem a folyamatot, mint egyfajta visszajelzés és info a többi leendő megrendeő/ fórumozó számára :)

    szept 7:
    Rendelést sikerült leadni 1414en, kis technikai nehézséget követöen sikerült elmentenie a rendelést a kedves ügzintézőnek, eszközök várható kézbesitési ideje szept 9.

    szept 10:
    Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején. 
    Telefon 1414, vezetékes kollega továbbkapcsol mert ez mobilszolgáltatás. Mobilos kollega látja, sajnálja, "megsürgeti", ügyfél megnyugszik :D

    szept 15: 
    Szállitás nem történt meg, honlap szerint "Jóváhagyás alatt" van még, gyakorlatilag a folyamat legelején.
    Telefon 1414 , már mobilos kollegát keresünk, de ö nemtudja mert vezetéskes szolgáltatás, továbbkapcsol.
    Új kollega tudja, nézi, megrendelést nem találja sem megrendelés azonositóval, sem kapcsolattartó telefonszámmal, érdeklődjek az időpontofoglalós telefonszámon ott sok a technikai szaki, oké király.

    Időpontfoglalós  0680204936t keressük, kedves kollegina nézi, nem találja, de tudja hogy hozzá csak a már jóváhagzott megrendelések futnak be, igy érthető hogy nem találja, de kapcsol valakit aki tudni fogja! yay

    2. kollegina, elpanaszolom hogy ez a megrendelés megérzésem szerint a félig automatizált folyamatok útvesztőjében valahol beragadt, legyen olyan drága igazolja / cáfolja, lássuk a medvét.

    Kedves kollegina jelzi hogy tegnap volt rajta státuszváltozás (belső folyamat - ügyfél számára nem látható), úgyhogy be azért nem ragadt, legkésőbb csütörtögig lesz vele valami, ha mégsem telefonáljak ismét.


    szept 17:
    folyt köv, alig várom :P
    ----------------------------------------------
    Bár a "projekt" az augusztus eleji megkezdése óta nehézkes, az ügyintézés folyamán mindeki üditően kedves és segitőkész, ami nagyban hozzájárul a tényhez hogy még nem kaptam még agyvérzést. Köszi :D

  2. Sziasztok!
    Településünk egy külsöbb részére nem jutott el semmilyen vezetékes szolgáltatás SZIP-pel sem, igy jogosultak körébe tartozunk a T SZIP Mobil szolgáltatására.
    Kedves ügyfeles hölggyel beszéltünk is, rendeltem (volna) is, ámbár a csomaghoz tartozó szerződésben foglalt eszközök(sim stick + lte stick fogadására alkalmas router) elmondása szerint átmenetileg nem elérhetőek és nem is tudja mikor lesz.
    Lekapnék én magamnak a polcról 2 eszközt (a csomagba foglaltak amúgy is elég gagyik (dwr118 + dwa182?)), de saját eszközt nem használhatok, T meg nem tud adni már sok hete, a homeofficolás meg elég körülményes VSATon :'(

    Gondolnám, hogy egy szerzodésben 2 termék nevét árirni nem 2 hónap és nem én vagyok az egyetlen megrendelö, aki miatt a teljes procurement folyamatot 0rol kellene elinditani :D

    Tehetek bármit az ügy előmozditásának érdekében?

    Köszi a tippeket előre is!

  3. Sziasztok!

    Nemrég költöztem Tinnye relatíve új külterületi lakoparkjába (10-20 család laik itt), ámbár telefonvonal, vagy bármi amin netetet lehet vinni nincs a póznákon és a mikohullámu net ami itt kizárólagosan elérhető minősíthetetlen, de cserébe drága. Benn a faluban viszont már vannak vonalak, cirka 3 kmre.
    Valalki tudja hogy mik a Telekom hálózatbővítés feltételei? Ök maguknak ütemezik ahonnan profitot remélnek, vagy külsö forrásból várják a bővítés költségeit (önkormánytati / EUs pályázati stb)? Kit kell noszogatni hogy elinduljon valami? :smileyfrustrated:

    Köszi a válaszokat előre is :smileyvery-happy:

×
×
  • Új...