Szia! Szomorúan olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztaltál TV GO szolgáltatásunk használata során. Amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsani