Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

^Zsani

Telekom
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit ^Zsani posztolt

  1. Ekkor: 2020. 08. 14. at 16:25, krisztian09 írta:

    Sziasztok! Feltöltőkártyás vagyok. A maraton csomagokat szoktam használni netezésre. Viszont ezek csak úgy működnek ha kapcsolok mellé egy net csomagot. Nekem ez a napinet. Viszont ha lejár akkor rögtön megrendeli a napinetes 10mb -ot. Ezt hogy lehetne megoldani? Válaszokat előre is köszönöm!

    Szia! Nyugodtan mond le a NapiNet csomagot, már nincs szükség a Maraton mobilnet csomag használatához rá. Amennyiben mégsem működne így a szolgáltatás, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot weboldalunkon chat-es kollégáinkkal. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

  2. Szia! Szomorúan olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztaltál TV GO szolgáltatásunk használata során. Amennyiben böngészőben használod a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a mobilkészülékeden applikációval használod a szolgáltatást, akkor javasoljuk, hogy első körben frissítsd a TV GO alkalmazást a készülékeden (töröld, majd rakd fel a legújabb verzióját) és ha még mindig fennáll a hibajelenség, akkor ezen az oldalon: kattints ide tudod jelezni és illetékes kollégáink kivizsgálják annak okát, valamint javítják. A következő adatokat a bejelentés során add meg kérjük: TV GO verziószáma és a belépési azonosító. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsani

×
×
  • Új...