Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tosan

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

tosan eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Hálás vagyok a jó ötletekért, néhány dologban azért okosodtam. Leírom, ne csodálkozzon senki, ha majd vele esik meg.Az első, nem nézhetem meg a régebbi számláimat. Ezt az ügyintéző hölgyek erősítették meg. Büntiben vagyok, mi az hogy két hónappal ezelőtti számlát akarok nézni!Megőriztem minden levelet a Telekomtól, most újra átnéztem őket. Tanulság: nem kapunk elektronikus számlát! Egy tájékoztató jön, mennyit kell fizetni, és mi a határidő. Kedvesen ajánlják persze, ha tényleg érdekel a számla, menjek ide-oda, és keressem meg. Nekem erről más elképzeléseim voltak, mikor áttértem rá. De sajna a segítő ügyintézők sem tudják az igazat. Még két nappal ezelőtt is, valami kis fülre kattintást mondtak (a számlaszám alatt), és akkor a látom a számlát. Jelentem, nincsenek kis fülek!Persze hogy felhívtam a behajtási osztályt, mennyi az annyi? Mondtak kb 6 és fél ezret. Csodálkoztam, kérdem a négy nappal ezelőtt átutalt 13 000 megérkezett? Na nem! Egy hölgy meggyőzött róla, biztos én írtam el a számlaszámot. A bankban kiröhögtek. Amikor a gombot megnyomta a pénztáros, a pénz azonnal a Telekom száláján volt. Már csak egy út a márkaboltba, ahol megmondták nincs az összeg. De vigasztaltak, azért nincs, mert még nem "könyvelték". Bután nézhettem, mert részletezték. A befizetett összeg akkor számít, ha "könyvelték". Kezdem tisztelni ezt a "könyvelés" nevű dolgot. Sok múlhat rajta. Nálam például az, ha már "könyvelték" volna, akkor túlfizetésem van, működne a telefonom. Nem "könyvelték", így adósságom van, a behajtási osztály addig nem engedi visszakapcsolni.De nem baj, hiszen panaszom elintézésére már csak 27 napot kell várni, már ha igaz a 30 napos ügyintézési határidő.Lehet én vagyok kicsit gonosz, de legbelül mintha kicsit örülnék, hogy már csak két hónap van hátra a hűségidőből.Addig elleszek a nulla forintos havi számlákkal. Valamiért nagy bolt lehet, ha ez a cégnek jó.
  2. Köszönöm, minden nap hasad valami, és persze nem az amit várok. Beleolvastam az ászf-be, tényleg adósságnak számit a telefonrészlet elmaradása, felfüggesztve még nem voltam, de most ezzel automatikusan a telefont is letiltották, vesszek meg hogy tudtam bármit is. Az elektronikus számla elérhetetlen, még a múlt havit, vagy az azelőttit sem láthatom. A változó összegű havi számlákatt befizettem, valamiért elfelejthették a fizetendők közé sorolni a részletet is, a fizetett összegek alapján nekem úgy tűnt, az is benne van. Persze hogy nem volt!Kiderült, azért függesztettek fel, mert a részletekkel felhalmozott tartozásom most lépte túl a bűvös határt, a tízezer forintot . Na napokkal ezelőtt átutaltam tizenhármat, hátha fedzi. Most tehát olybá tűnik nincs tartozás, de a telefon persze néma.Írtam az ügyfélszolgálatnak a honlapon, kedvesen ígérték, munkatársuk három napon belül válaszol. Ennek nyolc napja, de nem keseredem, hiszen a szerződésben 30 napos ügyintézési határidő van.Köszönöm a tippeket, nem mintha nem jutott volna eszembe a bolt, a múlt héten már eljutottunk a nem tudja mi van állapotig, holnap kísérletezem egy másik hölggyel, négyből egy csak bejön! Jót nem várok, hiszen gyanúm szerint még a jövő hónap elején esedékes díjat is bizonyára be akarják hajtani.Egyelőre örülök, hisz a Telekomnál van egy másik számlám is (kábelTV-internet-vezetékes telefon), és a jelek szerint ez működik. Jó hogy a mobil összeomlás idáig nem hat.
  3. Arról érdeklődöm, ha a telefont részletre vettem, akkor részletfizetési elmaradás miatt felfüggesztenek akkor is, ha az aktuális havi számlákat fizetem? A szerződés mely pontjaiból olvasható ez ki?Kértem segítséget facebookon, mivel kikapcsoltak, megnézhetem-e a számlákat, hol a hiba (elektronikus számlázásra tértem át). A válasz megdöbbentett: az elektronikus számlákat csak aktív előfizetéssel rendelkezők nézhetik meg. Na az tény, ebben a hónapban letiltás van, de miért nem nézhetem meg a múlt havi, vagy azelőtti számlámat? Fizettem egy szolgáltatásért, de nem adnak számlát (Óh NAV!). Vagy adnak, de nem mutatják meg!Ezekben az esetekben valami nincs jól, vagy kevés az információ. Help!
×
×
  • Új...