Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tret

Tag
  • Tartalmak

    11
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit tret posztolt

  1. Hát ez az örök nagy kérdés.Tapasztalat:volt minden féle telcsim,androidos,ios,most windowsos van.Az apple cuccok legnagyobb előnye hogy a jó hardver mellé,a direkt arra tervezett és optimalizált oprendszer kerül,így szinte egyszerű emberként azt mondhatom szinte hibátlan tehát ezt raknám az első helyre,bár irgalmatlan drága,kinek megéri kinek nem.Az androidról annyit,hogy volt pár androidos cuccom,tabletem telcsim,miegymás.Hát nekem folyton szívás volt.Hol ez kellett rá hol az,ezt rakjam fel azt szedjem le,lassú volt,akadozott,lefagyott,pedig minden kategóriából volt és van is telcsim.Igaz hogy sok alkalmazás van rá,de azok nagy százaléka nem működik rendesen,vagy értelmetlen,illetve reklámprogram.ez egy más kérdés.Na a következő telcsim akkor windowsos lett.Egy HTC.Oppá,nem csúcs kategória,mégis fényévnyinek tünt a távolság az androidhoz képest.Gyors,nem kell mókolni,és nekem bejöttek az élő csempék is,és nem zavart hogy nem tudok rá egy 14 perces csengőhangot rakni.Aztán lett egy 8.1 es wines telóm.Abban meg az összes addigi problémát kiírtották,és nem lett egy iphone de nem is kerül annyiba.A nokia cuccokon ingyen van az offline navigáció ami teljes értékű.Sokakat ez is megfog,bár elsősorban ez egy telefon ,de nem mondom nem használtam bicajtúránál a vázra téve.Szóval kinek a pap kinek a papné nekem a Win a 2. az android az utolsó.Aki nem próbálta javaslom tegye meg,meglepő lesz az élmény.Várom a win10 frissítést remélem minél előbb jön.Ha valaki tud infót ne habozzon megosztani! :)

  2. A telefon kagyló csempe egy hivásinfó és gyorshívó funkció,ha azon belül alul a telefonkönyv ikonra böksz felül ki is írja hogy névjegy hívása,vagyis amit megérintesz hívja is.Elég megtévesztő elsőre,párszor én is beleszaladtam.A windowsos mobilokon az úgynevezett kapcsolatok alkalmazás ami a telefonkönyv funkciót betölti,ebben tudsz a nevek mellé számokat rendelni és miegymás,valamint meg is tudod nézni anélkül hogy rögötn hívná a készülék.Célszerű a kapcsolatokat a főoldalra kirakni a tárcsázó mellé így egyből tudsz keresni a telefonkönyvben vagy használhatod a gyorshívásokat.Remélem tudtam segíteni.

  3. Lelkemből szóltál,és kiemelted a lényeget!Rugalmatlanság,ide oda irányítgatás,várjál,legyél türelemmel,fontos vagy nekünk.És közben a zene.Mesélek egy történetet,rövid leszek.Bementem egy új SIM kártyát kérni mert ellopták a mobilom.Duna plaza.Minden okés,ám amikor ki kellene fizetnem elakad a dolog.5000 ft.Adoma tizest.Hölgy el.Behalt a rendszer nem tudja kiszámlázni.Várjak.Elmentem körbenézni addig 3 óra telt el.Semmi nem történt.Mondtam a hölgynek legyen merész menjen be a főnökhöz.Bement.3 óra múlva ingyen lett a kártyám.Rugalmas volt.Csak kár hogy 3 óra mulva.Írt volna egy számlát kézzel.De ez csak egy tipp.Na ez csak egy képes beszéd volt a rugalmasságról.Ez a nem engedi a gép duma,istenem ha meghallom megőrülök.Mi az hogy nem engedi?A gép parancsol?Probléma megoldás 0.Remélem sikeresen teljesíted a küldetést. :D

  4. Szia!Ha új készüléket vásárolsz dominó csomagban, akkor egy új dominó kártyával fogod kapni a készüléket,amihez egy új telefonszám tartozik.Az új készülékbe átrakod a régi kártyádat és a régi számoddal használod,vagy az új kártyát rakod bele az új számmal.Az új kártyát akár oda is adhatod valakinek,csak ügyelj rá,hogy bár nem havidíjas előfizetés,azért a kártya mégis a te nevedhez van kötve így esetleg ha tovább adod és büncselekménynél használják például,könnyen kerülhetsz zavarba ejtő helyzetbe.

  5. A véleményem az,hogy le se ***** hogy kiszolgálják a lakossági ügyfeleket vagy nem.A webshop úgy ******* ahogy van,a weboldallal egyetemben,de még a mobil alkalmazás is *******.Ez már csak azért is szánalmas,mert ez magyarország milliárdos bevételű piacvezető telekommunikációs cége.Aki ezt nem így látja az tudatlan.Azért az mégis csak bosszantó,hogy egywebshopos rendelésre egy hétig sem reagálnak,majd nekem kell 30 perces várakozási időkkel telefonálgatnom,több ********* callcenteressel minden egyes hívásnál megértetnem miről van szó,és végül még a személyes ügyfélszolgálat sem oldja fel az átkot,újra telefonozgatni chatelgetni kell.Egy emailre sem tudnak válaszolni,2 hete küldtem el.És kiemelt fokozatú ügyfelük vagyok állítólag.Le se szarják hogy az ember mit gondol.Ügyfélmegtartás.Lassan ott tartunk hogy nekem kell megalázkodni hogy igénybe vehessem a szolgáltatásukat.Nyomorultak.

  6. Ez nem pech sajnos.Ez egy igen szomorú dolog,hogy egy piacvezető,milliárdos bevételű telekomunikációs cég telefonosügyfélszolgálatára 5-10 hívást kell indítani egy olyan dolog ügyében amit egyetlen e-mail el el lehet rendezni.Az utolsóbeszélgetés során kénytelen voltam beszélgetés közben letenni a telefont ,mert olyan ökörségeket mondott a nő hogyszerencsétlent majdnem lehülyéztem,így inkább letettem a telefont.Megmondom nálam hogy megy egy rendelés egy webshopból: 1.Kiválasztom a terméket 2. Berakom a kosárba. 3.Elküldöm a megrendelést 4.Megkapom az árút. Probléma esetén a webshopból felhívnak,értelmesen elmondják a problémát és annak a MEGOLDÁSÁT majd miután megbeszéltünk mindent vissza ugrunk a 4 pontra.Ez egy webshop vásárlás menete.Ebben sehol nincs egy napos ******,telefonálgatás ****betanított droidok dumáinak a végighallgatása,sorbanállás,stb stb stb.Ezért webshop.Egyébként akkor megoldom live.Vágod tesó?Ez nem pech,ez egy kritikán aluli minősíthetetlen ******* szolgáltatás,egy olyan cégtől amitől már huszonévvel ezelőtt is vettem telefont amin még smt sem lehetett írni.Szégyen rájuk nézve és ******* blama,hogy ilyen a rendszerük.De mivel ez magyarország mit is várhattunk volna.

  7. Kedves tudományos főtag!Ekkora fokozattal már eljuthatott volna az érzés,hogy a sorokból kikövetkeztess.Mint említettem,egy egész csütörtöki napom ráment erre******,beszéltem vagy 5 ügyintézővel és 2 vel chateltem is.Ezek után elmentem személyesen is.Tehát fektettem bele energiát de annyit hogy abból kijött volna simán egy munkanap a kőmüves melett téglát hordva.Tudom hogy nagyon szívedhez nőtt ahogy te mondod a "T" és hidd el vettem tőlük én is már ezt azt amazt,van flottás csomagom meg mittom is én mim,és amit leírtam az sehol nem sántít hanem az a true story cimbi.Az meglehet hogy pont 4 **** ügyintézőt kifogtam(ugyanis csak egy volt közülük aki tudott információt is adni azon kívül hogy jóváhagyás alatt)de mindegy is.A lényeg az eljárás,nem az hogy kaptam e valamit vagy nem.Ez nem egy kegy,130 ezret kifizteni egy tabletért meg két éven át vagy még 100000 ft ot egy internetre ami 3 napig használható.Tökre nem izgat hogy nem raktam pénzt a zsebükbe de akármilyen nagy császár cég a "T" akkor se ******* az embereket halálba,mert a gép nem engedi.******Azoknak írtam ezt akik nem szenvednek magenta betegségben mint te,tudományos főtag,a nagy "T"-nél

  8. "Aranyfokozatú ügyfélként" (érted még fokozzák is az embereket,mert amúgy a sima ügyfél az már milyen,lesznek majd rangok is hogy aranyfokozat kis csillaggal meg gyémánt félhold )arra gondoltam mikor nézegettem a webshopot(amibe 5 szörre sikerült belépnem anélkül hogy hiba üzenet lett volna)veszek már egy tabletet magamnak mert az kell minden képpen.Na ki is dobott egy jó kis konstrukciót,kedvező díjcsomaggal,és persze részletre mert hát sajnos nincs a bérem 3 ezer euro.El is küldtem nagyduzzogva egy álmos szombat délután a rendelésem,amire küldtek egy szép kis e-mailt hogy "FELDOLGOZÁS ALATT" és majd a kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot(ezeknél ez valami kényszeres szlogen ez a felvesszük a KAPCSOLATOT,mi vagyok én egy E.T?)Na nem vették fel nemhogy a kapcsolatot de semmit.Erre csütörtökön betelcsizek a tizennégyharmincra hogy tudom hogy hibáztam,és meleg is van,meg esett is,de nekem ez nem jó.A callcenteres azt tudta mondani amit én is láttam:FELDOLGOZÁS ALATT.Na puff.Valaki dolgozza még fel.Mert ha a hentesnél érted nincsen lapocka mert feldolgozás alatt van de egy webshopba mit dolgoz fel 4 napon át?Szóval ahogy molyolok felugrik egy ilyen chat ablak hogy írjam tele bánattal.Ha hiszitek hanem,a másik oldalán a drótnak egy olyan madár volt aki megmondta a frankót:hívjam a kiszállítást.Erre persze naná hogy felhívom,nem törödve a 2x 30 perc várakozással headsettel a fejemen halgattam a Telekom nótát,amit nem tudom miért kell ilyen piszkos ******* minőségben nyomatni.Felvette egy hölgy,aki elmondta a frankót.ENGEDÉLYEZTE egy góré a vásárlást,de csak akkor ha a meglévő előfizetésemhez tartozó szintén törlesztős készülék még hátralévő egy éves részletét kipattintom.Mondom neki aztán hamaccs lenne ez?Nem tudja,ő nem látja.ÓÓÓÓÓÓÓ.Akkor tapintsa ki.Istenem.Na jó mondom elmegyek a személyes ügyfélszolgálatra mert ugye ez egy telekommunikációs PIACVEZETŐ cég de a webshopjából nem lehet rendelni semmit anélkül hogy na mindegy.Erre kiteszem a lábam hív egy nő hogy ő a kiszállításról adategyeztet.Mondom csakhogy kedves felhívott mán így 60 perc várakozás meg 4 nap eltelte meg miegyéb után.Na leegyeztettük szépen hogy a dolog egyszerű,én elslattyogok becsengetem a pénzt,telefonálok(nem kell várni csak 30 percet nyugi)és ő máris berakja a kis nejlonba a cuccot.Na elzarándokolok az ügyfélszolgálatra ahol alapból nincs kitéve egy szék sem,szóval ájjávazze 1 órát a halál izzadt valószinű aranyfokozatú vagy fogú emberek között.+1 óra - 24 rugó mission accepted.Kifizettem amit ki kell.Na boldogság vaaaan,telefon hogy minden zsír,erre a hölgy (már a 3-4 .)közli hogy nagyon rendes vagyok,ügyes és jó kisfiú,de hiába az aranyfokozatom,ELMEHETEK A PICSÁBA NEM KAPOK SEMMIT SE mert bár ő nagyonnagyon szertné,de most figyelj:nem engedi a gép.The maschine will rise.Na egy kicsit depis lettem,föleg miután csippant a telcsim és egy e-mailben azt írták a kiszállításról hogy ők nem tudták velem felvenni a KAPCSOLATOT!!!!!!!!!Gyerekek.Ez egy egész csütörtök volt,tök szopás,sorbanállás,fizetgetés,miegyéb és mi lett a vége?Nagy ****** az.Szóval mindenki igyekezzen minél előbb aranyfokozatról platinára,gyémántra,meg istenkirályfáraóra lépni mert itt apám semmi jóra ne számíts.És még utánna érted ide meg oda telcsizzek hogy felvegyük a KAPCSOLATot.Mert a számom 30 as,a várakozási idő 30 perc,válasz 30 nap.Telekom én így szertlek!!!

×
×
  • Új...