Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

csakalinuxjo

Új tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit csakalinuxjo posztolt

  1. Tisztelt Telekom!

    Magentás előfizető vagyok (TV, Telefon, Internet és Mobil). A mobil csomagom Mobil L + korlátlan NET. Telefonom: Huawei P30 Pro VOG-L29.

    Bekapcsoltam a készülékemen a Wifi-hívás opciót. Preferált hálózatnak a mobilszolgáltatást kapcsoltam be.

    Kettő kérdésem van:

    1. Kell -e a Wifi-hívás miatt plusz havi és/vagy percdíjjat fizetnem és kell e aktiválnom a Telekom weboldalán is vagy ügyfélszolgálaton?

    2. Ha át kapcsolom 4G vagy Wifi -re a preferált hálózatot, akkor drágább lesz a telefonálás?

    Örömmel olvasnék erről a honlapjukon is és várom válaszukat itt vagy az email címemen:

    *****@gmail.com

    Üdvözlettel: **** Nándor

  2. Szia!

    Mivel elérhető volt a 100 Mbit/s sebesség nállad, nem hiszem, hogy csökkentenék.

    A szolgáltató arra törekszik, hogy bővítse az elérhetőséget, ez az érdeke neki is.

    Ez valami technikai hiba lehet, beszélj a szolgáltatóddal ezzel kapcsolatban!

    Fel fogják venni hibajelentésként.

  3. Üdvözlöm Telekom fórum!

    Magenta 1 előfizetésem van, TV, Telefon, Internet és Mobil.

    2019 szeptember 9-én váltottam NET 500 csomagról Net 1000 -re. Még a Telekom fiókomban sem látszik, hogy aktív lenne, de még az új modem se jött meg.

    Még nem telt el egy hét, ezért nem panaszkodok. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyi idő után illendő érdeklődni a szolgáltatónál, hogy  mikor jönnek beszerelni az új modemet, mert nem szeretnék tolakodónak tűnni?

    Továbbá, mekkora sebességem marad az asztali számítógépem számára az 1000 megabitből 3 tévé egyidejű használata és kettő wifi -s mobil böngészés mellett?

    Válaszát előre is köszönöm.

×
×
  • Új...