-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
Törölt_tag5279
-
Tartalmak
27 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Törölt_tag5279 posztolt
-
-
-
-
-
-
Volna még egy olyan kérdésem, hogy azt mi okozhatja, hogy a kép kimerevedik egy rövid időre utána megy tovább a műsor. Ez napi szinten többször előfordul ez akkor lényeges amikor a filmben vagy bármilyen jelenetben fontos a részlet és nem tudom, hogy a szereplő mit válaszolt illetve mit mondott.
Az óta csak egyszer indult újra napi szinten ez még belefér, legalább is amikor néztem az adást illetve interneteztem. A képmegállás az napi több alkalom van, lehet hogy ez is modem hiba sajnos én ezt nem tudhatom.
-
Nálam a D-link nem működik egyáltalán Tc, Cisco stb okés. Cisco is addig amíg nem szárad ki teljesen,,
Volna még egy olyan kérdésem, hogy azt mi okozhatja, hogy a kép kimerevedik egy rövid időre utána megy tovább a műsor. Ez napi szinten többször előfordul ez akkor lényeges amikor a filmben vagy bármilyen jelenetben fontos a részlet és nem tudom, hogy a szereplő mit válaszolt illetve mit mondott.
-
Nekem a 3925-ös pont ezt csinálta. Firmware bug volt. Vissza kellett tenni egy régebbit és megszűnt a hiba. TC 7200-ast még véletlenül se. Akkor ipari hulladék nem létezik még egy a földön. Mondjuk a dlink se sokkal jobb, de ha már választani kell......
Nem vagyok Cisco ellenes, csak amennyire Te is.
Most még ok. ahogy lesz változás fogom jelezni, ha így marad nekem megfelel.
-
Erről hogy ki mit hogy nem kívánok itt beszélgetni veled. Főleg hogy két külön csapat felel az általad leírtakért + közismerten Cisco ellenes vagy ezért mind1 is.
Én hidd el, hogy feleslegesen nem írogatok engem a mostani hiba érdekel csak, olyan is volt, hogy ki írta nem kapcsolódik az internethez a tv.
Mindentől független most működik most is azt nézem.
-
Ma éjféltől reggel 7-ig karbantartás volt.
Lehet , hogy a karbantartás kihatott a modemre is mert azóta megszűnt az újraindulás ha mégis jelentkezik akkor kizárólag telefonon jelentem be.
-
-
De ha a hiba azzal van?
Igazad van de egy olyan törzs vásárló mint én vagyok a T-Home-nál csúnya dolog, hogy figyelmen kívül hagyják, hogy örök életemben az Ő előfizetőjük voltam. Egy elavult modem lecserélése nem olyan nagy gond szerintem. Szerintem meg érdemelném hozzátéve, hogy volt vele sok probléma.
-
-
-
Ezért javasoltam,hogy telefonon jelentsd be. Cisco EPC3925 egy kifutott modell már, régóta nincs a Telekomak se belőle, csak használt,jellemzően újraindulgatás sípolás jelzi,hogy lassan be adja a kulcsot... 1412 ügyfélszolgálati telefon számon a 4 / 2 menüpontban jelentsd be, már rég kicserélték volna egy D-Link DCM704B vagy Technicolor TC7200.20-ra.
Ui: Van valami különösebb oka,hogy nem telefonon jelezted a hibát?
Azt írtam már az elején, hogy telefonon jelentettem be 23-án először és 24-én ki lett "javítva" 25-én jó volt azóta megint nem, én nem értek hozzá és nem mondhatom, hogy cserélje ki a szerelő ez az Ő dolga, főleg ha kifutott termék. Megérdemelném mivel örök idők óta T-Home-os vagyok és már 63 éves vagyok másik szolgáltatónál nem is voltam!
-
Köszi majd leírom mi történt szerintem akkor holnap biztos jelentkeznek.
A pár napon már túl vagyunk és még semmi változás, nem jelentkezett senki. Tegnap előtt újraindult egy esti műsorban a modem legalább hatszor elég bosszantó de szinte minden nap, pontosan nem tudom mert azért nem ülök állandóan a TV előtt.
-
E-mailben adtad le a hibát? Annak több nap az átfutási ideje,eddigi tapasztalataim szerint. Ezért nem jelentkezett ezidáig még senki sem
Hibát mindig telefonon ajánlott bejelenteni a 1412 ügyfélszolgálati telefon számon a 4 / 2 menüpontban.
Köszi majd leírom mi történt szerintem akkor holnap biztos jelentkeznek.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kábelnet
itt: Internet
Posztolva:
Most már működik a telefon is központilag újraindították és tökéletes a rendszer.