Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag5622

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag5622 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Törölt_tag5622

    ellopott telefon

    rendben csak az e-mail-t nem a portásnak szeretném küldeni... tehát milyen címre kell küldeni, hogy valami "észlény" olvassa ?
  2. Törölt_tag5622

    ellopott telefon

    "egyedi elbírálás"... ez mit jelent? hogy kell folytatnom az ügyet? ma 18 percig várakoztam a T-Mobile telefonos ügyfálszolgálatán, mire ráuntam, és megtaláltam ezt az oldalt. tehát hová fordulhatok személyesen vagy e-mailben, az "idő" nem tényező... esetünkben, van időnk bőven és köszi a választ: cHi
  3. Törölt_tag5622

    ellopott telefon

    szia! a történet röviden: fiam telefonját ellopták (Nokia Lumia 735, havidíjas előfizetéssel, részletletre vásárolva, a havi rezsije cca. 5000 Ft, az előfizetés+részlet). rendőrségi jegyzőkönyv készült, többüknek vitték el az értéktárgyaikat, személyi irataikat, bankkártyájukat a táncprőba alatt. új SIM-kártyát díjmentesen kapott, de új akciós készülékre nem jogosult a T-Mobile szerint..., mert a régi akciős telefonja 18 hónapig gátolja ezt. most mibe tegyük bele azt a nyamvadt SIM-kártyát ? vegyünk egy kártyfüggetlen telefont ? vegyünk egy Dominós telefont ? önhibáján kívül került a gyerek ebbe a helyzetbe és a T-Mobile-nak nincs semmilyen koncepciója erre a helyzetre. arra kérdeznék rá: mit tud ajánlani a T-Mobile ezen szituáció esetén? én megértem, hogy az ügyfél addig kedves, amíg beviszi a pénzét az üzletbe, és bár nagyon kedvesek voltak az ügyintézők, semmi érdemlegeset nem tudtak ajánlani... egy csalódott T.Mobile-os ;(
×
×
  • Új...