Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag5640

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Törölt_tag5640 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Törölt_tag5640

    garancia folyamata

    Köszi az infót... Alapból is ezekkel a papírokkal mentem. Természetesen a t- mobilhoz, hiszen a garancia hozzájuk szól. Írtam nekik is, de gondoltam itt is megosztom az élményem. szép napot. Üdv
  2. Törölt_tag5640

    garancia folyamata

    Kedves szolgáltató, Augusztusba vissza vittem a Sonyi Z1 compact készülékemet amin garanciás hiba volt. 15 napon belül vissza küldtek egy Sony Z3 compact készüléket azzal a leírással, hogy „fődarab csere”. Meg is lepődtem, de annak tudtam be az egészet, hogy biztos nincs már Z1-es készülékük és hűséges előfizetőjük vagyok. December 09.-én vissza kellet vinnem a Z3 compct-ot is, mert levált a kijelzőről az üveglap bal felső sarka és ma visszakaptam a készüléket, hogy nem típus azonos (és hibássan). Kérdem én, ki hibázott és lesz-e használható telefonom, vagy maradok átverve megszégyenítve? Válaszúkat előre is köszönöm. Üdvözlettel: Hűséges előfizetőjük (eddig).
×
×
  • Új...