Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag5703

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag5703 posztolt

  1. 46 perce, anonymus írta:

    Milyen felháborító hogy érkeznek frissítések a kártyára és x nap inaktivitás után tilt a rendszer. Összes kártyás tv szolgáltatás így működik ez nem előfizető ellen szól. Ajánlom hetente egyszer pl kapcsold be őket és nem futsz bele ilyenben többet. Ezt a tiltást most 1412 felhívásával lehet le szedni küldenek egy frissítést a kártyára. Panasszal nem élhetsz e miatt már mint élhetsz de sok értelmes nincs :) 

    Nem a frissítés a felháborító, hanem az hogy emiatt huzamosabb ideig használhatatlan a szolgáltatás, amiért havonta kemény pénzeket fizetünk!

    Ráadásul szerelő fog kijönni, mert hiába mondtam a műszakisnak telefonon, hogy ilyen már volt és egy frissítéssel másnapra jó lett, azt mondta, hogy ez a szokás, hogy emiatt szerelőt küldenek ki!

    Magyarul ez a "nem előfizető ellen szóló" bevett szokás, jó sok szívással jár, mert telefonálás, beltéri adatok és kártyaszámok megadása, ha küldenek frissítést, akkor még Én örüljek, hogy másnapra megjavul, ha nem, akkor még várjam és fogadjam a szerelőt, akit kiküldenek, stb.

    Legjobb, hogy ezt X havonta el kell játszani és ezért fizetünk egy kisebb vagyont, hogy nincs azonnali szolgáltatás hozzáférés!

  2. Sziasztok!

    Azt hallottam, hogy a sat tv-k beltéri egységeit 1 hónapnyi nem használat után gyárilag letiltja a T (pontosabban a bennük található kártyát)

    Szerintem mi otthon belefutottunk egy ilyenbe, mert 3 beltériből 2-nél letiltva üzenetet kapunk bekapcsolás után.

    Ha ez igaz, akkor felháborító! Hol lehet panaszt tenni ellene? Mert rendesen fizetjük a számlát, késedelem nélkül! Akkor milyen jogon tiltanak le minket?!

    Köszönöm a válaszokat előre is!

×
×
  • Új...