kíváncsi

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kíváncsi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszi, Roli! 4 előfizetésem van, online fiókom, az oldalon NEM LEHET lemondani a szolgáltatást, egyszerűen nincs ilyen opció! A mobilinternet szolgáltatásnál próbáltam, persze. Most a mínuszos kóddal lemondtam, elfogadta. Írod, hogy miket kell bepötyögni az alap internet visszaállításához. Passz. Magas. Mely opcióból indulva kell bepötyögni? Nem értem! HELP!
  2. Minden hónap 28-án van a fordulónap. Ha addig nem használtad el a kereted, az már nem vihető át a következő hónapra. Első alkalommal én is így jártam, aztán figyeltem. Alapvető probléma a tájékoztatás hiánya, úgy a honlapon, mint telefonon - ha egyáltalán eléred a 1430-at és van türelmed várni 20-30-40 percet. Ultragáz ez a cég.
  3. Sziasztok, hogy a fészkes francba tudnám - a használhatatlan telefonos ügyfélszolgálat kihagyásával - lemondani a NETPLUSZ XXL csomagomat, és visszatérni a bővítés előtti alapcsomaghoz? Semmi infó az oldalon nincs a lemondásról, csak a bővítésről.... ja. Megköszönném a választ, az ügyfélszolgálati 40 perces várakozásoktól már elhullott a hajam :D