-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
Törölt_tag5899
-
Tartalmak
3 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Törölt_tag5899 posztolt
-
-
Ekkor: 2016. 02. 01., szaboadam írta:
Szia!
Érdekes jelenségről írtál. Utánanéztem a konkrét készüléknek és a következőt találtam:
A hívószámkijelzésnek két feltétele van:
- A szolgáltatónál aktiválásra került a hívószámkijelzés.
- A hívott fél engedélyezte száma kijelzését.
Mivel nálad mindkettő fennáll - mint írod a régi készülékkel gond nélkül működik a szolgáltatás - így ez a hibalehetőség kizárható.
Fórumokon kezdtem el ezért keresgélni hátha találok megoldást, és egy angol nyelvű fórumon valaki az általad említett problémára keresett megoldást. Mivel a készülék a "Külső hívás" üzenetet elvileg akkor jeleníti meg, ha a hívószámkijelzés nem aktív, ezért annak állapotát valamiért a készülék hibásan érzékeli. Mivel te az ott ajánlott első metódust - a készülék 1-2 percre történő leválasztását már megtetted, amikor kipróbáltad a dolgot a régi készülékeddel, érdemes lehet megpróbálni azt a dolgot, ami ennek a fórumozónak is segített mégpedig, hogy először deaktiválod majd újraaktiválod a hívószámkijelzés szolgáltatást.
Más megoldást egyelőre nem találtam, de úgy tűnik ez sokaknál működik, így remélem neked is segít!
Köszönöm a választ, és elnézést hogy nem reagáltam eddig. Megtörtént a hívószámkijelzés szolgáltatás ki-be kapcsolása, kétszer is, sajnos nem segített a problémán. A készüléket kipróbáltuk egy ismerősünknél, nála tökéletesen működött a hívószámkijelzés azonnal, tehát a készülék hibája kizárható. Az egyetlen magyarázat az lehet, hogy nekünk ilyen dobozos telefonvonalunk van, mivel a város szélén lakunk (nincs kiépítve a vonalas hálózat). Csupán azt nem értem, hogy a másik készülékkel akkor mégis miért működik, ezzel pedig miért nem.
-
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy Gigaset A220a típusú vezeték nélküli telefont, egyetlen vagy problémám vele, hogy beérkező hívás esetén csak annyit ír ki hogy "Külső hívás", pedig aktiválva van a telekom felől a hívószámkijelzés, mivel a régi telefonnal tökéletesen működik ez a szolgáltatás. Nézegettem már itt a fórumon hasonló bejegyzéseket, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra. Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszönöm!
Vezetékes telefon
itt: Telefon
Posztolva:
Köszönöm a részlete választ!
Először is kipróbáltuk a készüléket egy ismerősünknél, ott tökéletesen működött a hivószámkijelzés, tehát a szituáció a következő:
Nekünk van 2 készülékünk, a készülék hibája kizárható, az egyik (régi) készülék kijelzi a hívó számát, viszont a másik (új) nem, ugyanazon a vonalon, ugyanolyan körülmények között. Arról, hogy lenne más olyan készülék a lakásban ami befolyásolná ezt a működést nem tudok, de mivel a régi készülék tökéletesen működik, így szerintem nincs. Lehet akkor ott lesz a probléma, hogy gyenge ez a "füttyögés", és a régi készülék talán képes az a gyengébb jelet is venni, az új pedig nem érzékeli ezt rendesen. Sajnos elég tanácstalan vagyok, mit lehetne még megpróbálni.
Üdvözlettel:
Jácint