Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6

Telekom
  • Tartalmak

    57
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag6 posztolt

  1. Szia!

     

    Amikor kikapcsolod a TV-t, akkor a set top boxot is kapcsold ki a távirányítójával (stand by üzemmód - pirosan világít) így nem fog rákerülni a reklámfelirat a felvételre. Emellett a másik lehetőség, hogy az ügyfélszolgálaton jelzed, nem szeretnél több reklámot.

     

    Üdv: Böbe

  2. Ha még nem, próbáld ki, a segítségével könnyen:

     

    • nyomon követheted aktuális egyenleged, lekérdezheted adat és SMS forgalmadat
    • befizetheted számláidat
    • aktiválhatsz, vagy lemondhatsz kiegészítő csomagokat
    • leválthatod díjcsomagod
    • feltöltheted saját-, vagy családtagod, barátod Domino egyenlegét
    • igénybe veheted a Kapcsolat kártyád nyújtotta kedvezményeket.

     

    btn_app-store.png

     

    btn_android-market.png

     

    btn_windows-phone-store.png

     

     

     

  3. Sziasztok!

     

    Utánanéztek a kollégáink, valóban karakterkódolási hiba miatt jelenik meg a hasáb, a rövid kötőjel helyett hosszút használtak az adatbázisban. Jeleztük a partnernek a problémát, javítják.

     

    Köszi: Böbe

  4. Köszönjük a javaslatot, a szolgáltatásaink menüpontot részletezni fogjuk: tv-internet-telefon kategóriákkal, ettől mélyebb bontást a rendszer logikája nem enged. Az átlag tagok ugyanis a kereső segítségével fogják megtalálni a szükséges információt, a tapasztalt felhasználók látják csak át a struktúrát. Ezért kérjük a címkék használatát is, hogy minél egyszerűbb és hatékonyabb legyen a keresés.

     

    Köszi: Böbe

  5. Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt észlelhető a probléma, kollégáink folyamatosan dolgoznak még a fejlesztésen, emiatt átmeneti ideig, bizonyos ügyfeleknek nem érhető el az online önkiszolgáló felület (az Otthoni előfizetésem menüpont), erről felirat is tájékoztat. Amint eltűnik a felületről, be tudsz lépni és újra elérhetővé válnak a funkciók, addig is türelmed kérjük. Azt javaslom,hogy az átmeneti időszak alatt használd az e-mailes ügyintézést az alábbi linken: http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail

     

    Köszi

×
×
  • Új...