Ne szépítsük a dolgot édesanyám is rá lett kényszerítve a IP-tv bekötésére. Holnap lesz egy hónapja ennek. Azóta egyetlen egy nap sem telt el úgy,hogy minimum 6-10 alkalommal ne "fagyott" volna le a tv adás hosszabb (2-3 óra!!!!) és rövidebb időre. Ugyan ekkor a telefon is használhatatlan. Többször jelentettük, többször megnézték de gyakorlatilag semmit nem csináltak. Felháborító,mert a mai napon mindösszesen kb 4 óra hosszat volt tv adás és telefon. A z idős embereknek a tv a kapcsolat a külvilággal,és egyben az egyetlen szórakozásuk. Nem értem a telefont miért kellet babrálni? Ma egész nap majd a frász tört ki mert nem értem el telefonon ! Édesanyám 70 éves a telefon létszükséglet egy idős embernek. Nem tudni mikor kell segítséget kérnie pl. Ha már okosan kitalálják,hogy egyik napról a másikra csak ilyen formában foghatók az adók akkor törekedjenek a hibátlan tökéletes szolgáltatásra ! Most ezért a kritikán aluli minőségért fizessen? Az a kifogás sem érdekel,hogy a 16.kerületben van ez a jelenség. Akkor is a szolgáltató a hibás nem az előfizető.