Dorka

Új tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dorka a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Nna, online sikerült! Köszönöm!!
  2. Az újratelepítés nem vált be, jön az online kísérlet....
  3. A Telekom alkalmazáson keresztül próbálom napok óta befizetni a mobilszámlámat, mindig azt írja, valami hiba történt. Napok óta nem műkődik. A számlám már lejárt. Csekket nem szoktam kérni. Más is tapasztal ilyet? Holnap nyilván elballagok egy t-pontba, kivárom a szokásos 40-50 percet és befizetem, csak kíváncsi vagyok hogy nálam történt-e valami hiba vagy náluk.
  4. (Most látom, milyen szépen átfogalmazta a prediktív a címet..., bocs.) Köszönöm a tippeket, a kihúz-bedug-kikapcs-reset-újraindít témakörön túlvagyunk, sajnos megerősítettétek a gyanúmat, hogy kuka. Ez már a második set-top-boxunk, az előzőnél is a gyerek összes felvett meséje ment a süllyesztőbe, nagy érvágás volt ez.... Azért megpróbáljuk mégegyszer, meg aztán az ügyfélszolgálatot is, hátha van valami ötletük a felvételek megmentésére. Félek, nem lesz. Köszi még egyszer a segítő kommenteket! Szép estét mindenkinek!
  5. Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet, és hogyan szüntethetem meg azt a jelenséget, hogy a set top boxra felvett műsor egyik napról a másikra elkezdett ugrálni, kb 3-4 percenként 5-6 másodpercet ugrik. A filmet másfél éve vettük fel, be van állítva, hogy törlésig őrizze... Volt olyan, hogy megtelt a tárhely (időközben jöttünk rá, hogy 100db felvétel lehet a határ), akkor sötétséget rögzített, minden előzetes figyelmeztetés nélkül, kisebb bosszúságot okozva, de azóta jobban odafigyelünk. Töröltünk pár filmet, újraindítottuk, így kicsit összerendezte a dolgokat. Lehet, hogy emiatt hagy ki a régebbi felvételeknél? A lányom kedvenc filmje, és már nem adják, moziklubban sincs.