Z. András

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Z. András a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Ugyan ez a probléma jött elő nekem is, csak nekem nem kellett 4 napot várni. Helyzet a következő. Megvettem egy kártyafüggetlen samsung galaxy s7-et a MM-ban szombaton. Kedden tudtam neki csak intézni a sim kártyát, de akkor rögtön jelentkezett a probléma, csak fél napig tartott mire rájöttem, hogy miért nem veszi fel nekem senki a telefont. Na ezután beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, akik azt javasolták vigyem vissza az üzletbe (még úgyis tart a 3 nap cseregarancia). Visszavittem, ahol azt javasolták beszéljek inkább a szolgáltatómmal. Ez ugye a t-mobil. Felhívtam Önöket és javasoltak egy sim kártya cserét. Szerdán ez meg is történt és működött a hívás. Meg is örültem, hogy a kártya volt a baj mert ez volt a gyorsabb ügyintézés. Na fél nap elteltével újra jelentkezett a probléma. Ezután már mentem kicserélni a készüléket. Kipróbálták az üzletben, egy telefon reset után is fenn állt a probléma ezért készségesen kicserélték a készüléket. Sajnos azonban hazaérve tapasztaltam, hogy a probléma még mindig adott. Itt állok most jelenleg, hogy egy új telefonnal és új sim kártyával ugyan az a probléma áll fenn. Kipróbáltunk a telefonhoz egy *****fonos kártyát és azzal tudtunk telefonálni, de ugye egy fél napig a sajátommal is tudtam és ahogy fentebb írták más is tudott 4 napig, szóval kérdéses az is megoldás e. De várom válaszukat, tanácsaikat.