valdizni

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

valdizni a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Még egy megjegyzés: a június kilencedikei keltezésű (június tizenhetedikén érkezett) levélben a Telekom azt állítja, hogy a hibát 04.06.-n jelentettük be, 04.08.-n elhárították, és 04.10.-n erről értesítést küldtek; anyósom egyébként pont 04.09.-n volt az Ügyfélszolgálaton, ahol bejelentette, hogy máshol csörög ki a száma. Ez tehát egy új fejlemény, amit tehát a Telekom április nyolcadikai hibaelhárításnak nevez a június kilencediki levelében, az valójában az egyik típusú hiba másik típusú hibára való átalakítása volt.
  2. Sziasztok, anyósomnál nem volt vonalas telefon április 3. és április 18. között, süket volt a készülék, és ha valaki föl akarta hívni, kapottt egy ilyen hibaüzenetet: "Ez a szám jelenleg nincs hozzárendelve egyetlen előfizetőhöz sem". Harmadikán bejelentette, kapott erről egy visszaigazoló ímélt, hatodikán egy másikat, hogy vizsgálják a hibát (a hibajegy azonosító: 59898823.2). Nyolcadikán, merő kíváncsiságból a mobiljáról fölhívta a saját vonalas számát, ami kicsöngött. Ezt kilencedikén személyesen jelentette be a Sugárban levő Telekom ügyfélszolgálaton. Tizedikén kapott egy ímélt, hogy a hibát (59898823.2) elhárították, pedig ebből nem látszott semmi, továbbra is süket volt a telefonja, máshol viszont kicsörgött, ha valaki az ő számát hívta. Tizenkettedikén anyósom ismét megpróbálta fehívni a saját vonalas számát a mobiljáról, ami ismét kicsöngött és fel is vették! (tehát a vonal valaki máshoz volt "bekötve", kicsit társalgott ezzel a személlyel, akiről kiderült, hogy a közelben lakik, a nevét, és a telefonszámát is megadta). Anyósom ismét elment a sugárbeli Telekom irodába, ahol ezt a fejleményt bejelentette (egy Boros András nevű Telekom munkatárs vette fel a bejelentést), majd még egyszer a mobiljáról is (a 1412-es ügyfélszolgálati számon). Tizenhetedikén (vasárnap) kap egy ímélt, amiben a Telekom tájékoztatja, hogy tizenötödikéig nem találtak telefonszolgáltatást érintő meghibásodást (telefonja továbbra sem volt, addigra már két hete). Másnap tizennyolcadikán reggel kap egy következő ímélt a Telekomtól, hogy (a szokásos, 59898823.2 hibajegy azonosíóval) az otthoni telefonszolgáltatást érintő hibával kapcsolatban tájékoztatják, mivel az elsődleges vizsgálatuk hibát állapított meg. Még aznap érkezett két technikus, akik kicsit bütykölgettek, majd elmentek azzal, hogy a közeli rendezőben megkeresik a hibát. Visszajöttek háromnegyed óra múlva, kicsit szöszmötöltek (eredmény nélkül), majd az eddigi folyamatot megismételték (el, negyven perc múlva vissza). Ekkorra már lett telefonvonal, tehát április 18.-a hétfő délutánra. Ezek után érkezett egy jóváíró számla május ötödiki keltezéssel, ami az április hatodiki "időszakra" szól, mínusz 4880 forintról. Látszólag megoldódott minden, de közben meg nem. Ugyanis május huszonötödiki keltezéssel jött egy számla 25458 forintról(!), amit ráadásul anyósom pont abban az időszakban beszélt össze (álltólag persze), amikor nem volt telefonja (ebből a 25 rugóból aztán leírták volna a 4880 forintot, és már csak 20578-at kellett volna befizetnie arra az időszakra, amikor telefonja sem volt). Külön pikantériája az ügynek, hogy nagyjából 650 percnyi beszélgetésről szól a számla, ami szűk 11 óra, és erre a lett volna 4 napja, ami azért nem egy rossz fizikai teljesítmény. Ennek a számlának a megkapása után egyből mentünk a Sugárba okvetetlenkedni, ekkor kaptuk azt a szóbeli megerősítést, hogy a kifogásunk valóban jogos, és elindítanak egy folyamatot, aminek a végén minden a helyére kerül. Egyenlőre még nem került minden a helyére, mert június nyolcadikán ismét kapott anyósom egy levelet, amelyben leírják, hogy mivel nem volt telefonszolgáltatás nála, ezért további 1200 forintot jóváírnak, ezért már csak 19378 forintot fizessen be ezért a nemlétező szolgáltatás használatáért. Menetrendszerűen bement a Sugárba (Telekom ügyfélszolgálat), ahol ezt ismét sérelmezi, ismét bólogatnak, ismét folyamat megindítása, satöbbi. Június tizenhetedikén érkezik egy kétoldalas hívásrészletező (amit ugye olyan szolgáltatásból indított volna anyósom, ami nem létezett akkor), valamint egy levél, ami röviden arról szól, hogy a 59898823.2 számú hibát már április nyolcadikán elhárították (ez az a hiba, amire a két szerelő április tizennyolcadikán jött, a hiba megoldását megerősítő ímél pedig tizenkilencedikén - egyébként nyolcadikán nem is kaptunk semmilyen üzenetet); majd a levél részletezi, hogy anyósom csak 15. jelentette ismét be a hibát, így aztán teljesen jogos a számla. A levél szerint implicite a tájmlájn az, hogy április harmadikán bejelenti anyósom a hibát, amit fel vesznek 59898823.2 számmal, majd nyolcadikán megjavul a vonal, tizenötödikén újra elromlik, ezt újra felveszik 59898823.2 számmal, majd tizennyolcadikára kiküldenek két technikust, akik az egészet megoldják. A mérleg tehát az, hogy áprilisban két hétig nem volt telefon, anyósom nagyjából tízszer volt a Telekom ügyfélszolgálaton, és ez az egész mintegy húszezer forintjába kerül. Sajnos szerintünk ez így nem eljárás. Nagyon szeretnénk egy tisztességes számlát kapni, amiben az a szolgáltatás szerepel, amit ténylegesen teljesítettek (április harmadika és tizennyolcadika között nem volt telefonszolgáltatás), és ha időközben más, ezen a vonalon forgalmat bonyolított le, azt tisztelettel kérjük ezzel a valaki mással megbeszélni. Tisztetettel kérdezném, hogy kihez fordulhatunk, aki érdemben foglalkozik ezzel az üggyel?