Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6780

Új tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag6780 posztolt

  1. Anonymus és mindenki más! 

    Most van az a pillanat, hogy  le kell, hogy  írjam. 

    Sok   unatkozó  informatikus  van, úgy látom a Telekom  kiszervezett cégeiben, akik nem bírják magukat leállítani. Unalmas.

    Mai  történés: próbáltam a Telekomnak  mai napon  elutalni 500 Ft-ot,  mivel amit már  a múlt héten előre elutaltam   szeptemberi számlaösszegre ,nem volt  elég.  Vártam az OTP  honlapján, aztán vártam a  telefonomra  a kódot, 10 percig tartott, míg 3 új kód  kérésével el tudtam utalni, amit akartam. Ennyit arról, hogy milyen "jól működik" ma is a  rendszer..., most  az internet és telefon  is problémás, és természetesen  fogadjam el, ugye???

    Nem tudom elfogadni!!

    Érdemes lenni  az unatkozó informatikusokat megszelektálni, nagyon ráérnek ....

  2. A Telekommal nem levelezek, sose a kérdésre  válaszolnak, így nincs  miért leveleznem, de pár *******  tökéletesen idesodort valami - annyira  nem lehetsz  külsős..!!-, és  sajnos  nem tűröm, hogy kis *****ok  állandóan  kommenteljék a semmit.  Nem kell *****nek nézni a másikat. Lerágott  csont ez az egész.

  3. Köszönöm a rendkívűl "okos"  hozzászolásokat  két  "házon belüli" mi mást is mondhatna....; ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy miért vagyok én T-Mobilos/Telekom - olyan szépen eggyé alakult minden...- aztán rájövök, hogy mindegyik szolgáltató  tök egyforma, ***** drága és egyik se  szolgáltat   rendesen...

     

  4. A lehetőség adott lett volna, ha  működött volna a telekom szolgáltatása. Egyébként  meg  ez visszakereshető, ugyanis, amikor lottót  veszel, több sms-ben el kell fogadnod  a szabályokat, tehát  többszörösen  nyoma van! Az most mellékes, hogy  mi van a számokkal, nem ez a lényeg  ebben a kérdéskörben.

    Banki utalás  esetében is  hiba , ha nem működik a  szolgáltatás, mert nem tud  bejönni  a  generált  kód, amivel  utalást tudsz jóváhagyni.

    Gondolom a telekom szerint  tehát "minden normális" és  "szabályos" és "tökre rendben van" ugye????

    Nem fogok ezzel   időt húzni, nem írok nem telefonálok, már régen megalkottam a  véleményemet a T. cégről...!! Nem volt  nehéz!

     

  5. T. Adminisztrátor! és T. Telekom!

    Ezért  a jó hosszú  szolgálatkiesésért, a elszenvedett  károkért -  pl. aki nem tudott  lottószelvényt venni, vagy nem tudott utalni- mert nem  bejönni egy árva   banki sms- sem a kóddal..-   nem ártana  elgondolkodni, hogy mi legyen a jóvátétel. Valami  járna, most a Dél-alföldi régió  előfizetőinek én úgy gondolom. Egy  bocsánattal, meg egy  elnézést kérünk-kel ezt nem lehet   elfelejteni.

    Mi is mondjuk azt, a telefonszámlákra, hogy hú  bocs   elfelejtettem  befizetni...., de kérjük a türelmet....

    Várom a válaszokat.

     

    Üdv.:  J.

×
×
  • Új...