Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag6799

Új tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Törölt_tag6799 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Igen, próbáltam, androidos telefonon, a lányom iphone-ján, a tabletemen , és 2 laptopon különböző böngészőkkel, a javasol IE 11 , firefox és chrome böngészőkkel. Engedélyeztem a felugró ablakokat és töröltem a cookie-kat .A jelenség ugyanaz. Jeleztem a hibát e-mailben is, ahol közölték, hogy a hiba központi elhárítás alatt van, de elképzelhető, hogy én használok rossz böngészőt. Na ne... Amúgy az e-mailben kapott ügyfél elégedettségi linkre is "404-es hiba, az oldal nem található ! " üzenetet kapok. :))) http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tajekoztatok/ugyfelelegedettseg Ezt már nem is minősítem.
  2. Pontosan ilyen problémám van nekem is. Jeleztem a chat-en. A válasz az volt, hogy ilyen hibát senki sem jelzett, de most ő is kipróbálta, tényleg nem működik, de majd most ő azonnal. El is ment, majd amikor visszajött közölte, hogy hamarosan javítják. Ennek 12 órája. Próbáltam 5 féle böngészővel, mindegyikkel ugyanolyan eredménytelenséggel, sőt teljesen más helyről is. A honlap amúgy is vacak, Szinte minden kattintás után jönnek hibaüzenetek, ez nem anomália ez *****. Azért az ország ilyen jellegű szolgáltatójától ez szerintem szégyen.
×
×
  • Új...