olfox

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

olfox a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Roli82 Köszönöm az ötletet és a telefonszámot! Rendszer hiba miatt "elveszett" a rendelésem..... Most javították. Állítólag holnap megkapom a kézbesítővel. Úgy legyen. Mégegyszer köszi!
  2. Normálisabb Webáruházaknál a megrendelésnél nyomon lehet követni az termék jelenlegi állapotát. A jelzett kézbesítési napra meg nem érkezik meg a kért termék. A TELEKOMNÁL nem lehet egyetlen élő személyt találni az ügyfélszolgálati rendszerben aki választ tudna adni a kérdésre......csak a gépi hang mondja.. mondja. Amikor elérsz az ügyintéző menüpontra akkor meg kidob a rendszer. Bravó!!!
  3. MIért nem lehet követni a TELEKOM internetes honlapján az ott megrendelt termék útját?! Rendeltem egy Domino 5 SIM kártyát kézbesítéssel.. A rendszer által jelzett időpontban nem kaptam meg a kártyát. Fogalmam sincs, hogy jelenleg hol tart a kézbesítés. Azért kellemetlen, mert egy riasztórendszer működtetéséhez kellene a kártya.