Nagyon kedves vagy, már írtam az online ügyfél szolgálatra, de úgy tűnik nem az az üzletpolitikai nézet náluk, hogy megtartsák a régi ügyfeleket. Gondolom, hogy az az irányelv, hogy kösd meg kettő évre a szerződést, és ott kapsz kedvezményt és kész, ha elfogadod úgyis jó, ha nem akkor menj el másik szolgáltatóhoz.
Pontosan ezt magyaráztam, amit leírtál, de ahol lakom, retteg bemenni az ügyfél szolgálatra, mert olyan kedvesek a hogy a bicska kinyílik a zsebedben, félvállról vesznek, lesír róluk, hogy utálnak ott lenni, eszükbe sem jut, hogy valamilyen megoldással kedveskedjenek, hogy maradjak már itt.
Mint írtam, az online szolgálatnál kértem, hogy számolják ki pontosan mennyit kell fizetnem havonta, írják le és akkor lehet, hogy erőt veszek magamon és Úriasszony módon próbálok viselkedni, mivel én nem veszem fel az Ő stílusukat, eszemben sincs. Majd meglátjuk. Köszönöm szépen, az ötletet.