István

Adminisztrátor
  • Tartalmak

    340
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

4 Követő

István a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    25
    25

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

Profil megtekintések

5.497 profilmegtekintés
  1. Sziasztok, sajnos lejárt az időnk, Zsolt, nagyon köszönjük a segítséget, és remélem, tudjuk majd még folytatni Köszönöm, szép napot: István
  2. Sziasztok! Nagyon köszönöm a kérdéseket! Kezdünk, köszöntöm a Telekom TV GO-val foglalkozó csapat képviselőit és mindenkit, aki velünk tart ebben az egy órában Segítsetek, kérlek benneteket, mi lehet tudni ezen termék működéséről?
  3. Sziasztok! A felülettel kapcsolatos jelzéseitek alapján időszerűnek éreztük, hogy kicsit leporoljuk a Most kérdezz! lehetőséget. Ha érdekel benneteket a Telekom TV GO működése, jelene, jövője, akkor jó hírünk van, eseménysorozatunk következő állomására ugyanis több szakértőjét is meghívtuk, akik 10.13-án 15 és 16 óra között válaszolnak a feltett kérdésekre! Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek bátran, illetve 10.13-én 15 órakor gyertek, várunk benneteket! Köszönöm, szép napot: István
  4. Szia @Sass_B, első körben az aktiválás után próbálkozz a telefon ki-bekapcsolásával
  5. A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze kb. 10-15%-át érintette. A szakembereink azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt. A kellemetlenségért az érintett ügyfeleink elnézését kérjük!
  6. A Telekom 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó mobilelőfizetői jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak. A szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmenetileg javasoljuk a telefonkészülékeken a repülő üzemmód be-, majd kikapcsolását. Ügyfeleink szíves türelmét kérjük a hiba elhárításáig
  7. Felhívjuk figyelmeteket, hogy ismeretlenek igyekeznek visszaélni a Telekom nevével, a hűségprogramra hivatkoznak, nagy értékű nyereményt - jellemzően mobil készüléket - ígérve, futárszolgálati díj címen befizetésre szólítják fel a Telekom ügyfeleit. A Magyar Telekom valóban szokott nyereményjátékot szervezni, de ezeket honlapján, illetve a Facebook oldalán teszi közzé. Emellett fontos, hogy a nyereményjátékok során semmilyen esetben sem kér pénzt az ügyfelektől. A Telekom a mindenkor jogi és műszaki lehetőségek figyelembe vételével igyekszik lecsökkenteni a visszaélések lehetőségét. Sajnos azonban a csalások folyamatosan fejlődnek, újabb és újabb variációkban bukkannak fel. Javasoljuk ezért, hogy minden esetben tudatosan, körültekintően járjatok el, és tájékozódjatok arról, hogyan tudjátok elkerülni a visszaéléseket. A Telekom honlapján és itt, a fórum Veszélyzóna részén hasznos ötleteket is találtok ehhez - gyanú esetén pedig kérdezzetek! Köszönjük, szép napot: a fórum csapata
  8. Sziasztok! Ma frissítjük a szabályzatokat. Szép napot: István
  9. Sziasztok, köszönöm ezt is! Az első spammerek megjelenésekor megnéztem, illetve megnézettem, sajnos nem tudjuk tiltani a kínai karaktereket - ha tudnánk, akkor is kijátszható lenne pl. a teherwagon által írt módszerrel Két fegyverünk van, az egyik a fórummotor spammer szűrője, a másik az idei platform update. Utóbbiig türelmeteket kérem.
  10. Sziasztok, köszönöm a jelzést! Jelenleg 3 hibás jelszómegadás után 10 perc kitiltás a beállítási séma. Ezen lehet, de a dptrsk által írt biztonsági ok miatt nem célszerű enyhíteni. Azt megnézem még, hogy mi lehet a rendellenes - 1-2 próba után kitilt - működés mögött.
  11. Az üzenet gomb mostantól még többet nyújt! Fedezd fel a mobil kommunikáció új módját a Deutsche Telekom RCS (Rich Communication Services) szolgáltatással! A klasszikus SMS-t és MMS-t egészítsd ki egyéni és csoportos beszélgetésekkel, fényképek, videók megosztásával és még sok más izgalmas funkcióval. Ha az okostelefonod még nem RCS képes, akkor telepítsd az Android Messages alkalmazást! Hogyan éred el a DT RCS-t? A funkciók elérhetőek integrált módon – az Android operációs rendszer részeként - vagy alkalmazáson keresztül, a készüléktípustól függően. Integrált módon, az üzenet gomb mögött a következő készülékeken: Nokia 3 Nokia 5 Sony Xperia XZ Premium Samsung A3 (2017) 2018. március 1-jétől folyamatosan válik elérhetővé a szolgáltatás a készülékek gyártóitól függően. Az Android Messages applikáción keresztül A DT RCS szolgáltatást az Android Messages applikáción keresztül éred el, amit a Play Store-ból tölthetsz le. A DT RCS díjazása A szolgáltatás aktiválása ingyenes, nincs egyszeri és időszakos díja. A DT RCS a chat-üzenetek és fájlok küldéséhez Wi-Fi-t vagy mobil díjcsomagod szerinti mobilinternet kapcsolatot használ. Chat-üzenet esetén mobilinternet csomagodnak megfelelő a díjszabás, ha nem interneten küldesz üzenetet, tehát SMS/MMS esetén pedig a mobil díjcsomagodnak megfelelő SMS/MMS díjat számítjuk fel. További részletek, felhasználási feltételek, készülékbeállítások, gyakori kérdések a Telekom honlapján.
  12. Szia dptrsk! Köszönöm, helyesbítettem
  13. Kedves Fórumozók! Tudomásunkra jutott, hogy a jelenleg folyamatban lévő Domino adategyeztetésre hivatkozva csalók visszaélnek a Telekom nevével, azzal keresik meg a Telekom ügyfeleit, hogy küldjenek SMS-t egy megadott számra. Kérjük, hogy fokozott figyelemmel járjatok el, az ilyen megkeresésnek, felhívásnak ne tegyetek eleget! A Domino adategyeztetés keretében cégünk SMS-ben megkeresi ugyan Domino ügyfeleit, de ennek tartalma kizárólag arra vonatkozik, hogy az ügyfelünk végezze el a kötelező adategyeztetést, SMS küldésére semmilyen formában nem kérjük! Az adategyeztetésről itt találtok részleteket.
  14. Befejeztük az ügyfélszolgálati rendszereink karbantartását. Az online rendszereink, honlapunk karbantartása továbbra is folyamatban van, ez várhatóan 14 óráig tart. Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.
  15. Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati rendszereinkben és a honlapunkon karbantartást végzünk, ami az ügyfélszolgálati rendszerek esetén 2017. március 23-án 22 órától várhatóan március 24-én reggel 8 óráig, a honlapunkon pedig 2017. március 23-án 20 órától várhatóan március 24-én 14 óráig tart. A munkálatok ideje alatt az önkiszolgáló ügyfélszolgálat és az automata rendszerünkben történő jelszavas és hangazonosítás nem lehetséges, továbbá munkatársaink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A honlapunkon egyes oldalak, funkciók korlátozottan elérhetőek. Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.