István

Adminisztrátor
  • Tartalmak

    328
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

3 Követő

István a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    25
    25

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

Profil megtekintések

4.841 profilmegtekintés
  1. Szia @Sass_B, első körben az aktiválás után próbálkozz a telefon ki-bekapcsolásával
  2. A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze kb. 10-15%-át érintette. A szakembereink azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt. A kellemetlenségért az érintett ügyfeleink elnézését kérjük!
  3. A Telekom 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó mobilelőfizetői jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak. A szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmenetileg javasoljuk a telefonkészülékeken a repülő üzemmód be-, majd kikapcsolását. Ügyfeleink szíves türelmét kérjük a hiba elhárításáig
  4. Felhívjuk figyelmeteket, hogy ismeretlenek igyekeznek visszaélni a Telekom nevével, a hűségprogramra hivatkoznak, nagy értékű nyereményt - jellemzően mobil készüléket - ígérve, futárszolgálati díj címen befizetésre szólítják fel a Telekom ügyfeleit. A Magyar Telekom valóban szokott nyereményjátékot szervezni, de ezeket honlapján, illetve a Facebook oldalán teszi közzé. Emellett fontos, hogy a nyereményjátékok során semmilyen esetben sem kér pénzt az ügyfelektől. A Telekom a mindenkor jogi és műszaki lehetőségek figyelembe vételével igyekszik lecsökkenteni a visszaélések lehetőségét. Sajnos azonban a csalások folyamatosan fejlődnek, újabb és újabb variációkban bukkannak fel. Javasoljuk ezért, hogy minden esetben tudatosan, körültekintően járjatok el, és tájékozódjatok arról, hogyan tudjátok elkerülni a visszaéléseket. A Telekom honlapján és itt, a fórum Veszélyzóna részén hasznos ötleteket is találtok ehhez - gyanú esetén pedig kérdezzetek! Köszönjük, szép napot: a fórum csapata
  5. Sziasztok! Ma frissítjük a szabályzatokat. Szép napot: István
  6. Sziasztok, köszönöm ezt is! Az első spammerek megjelenésekor megnéztem, illetve megnézettem, sajnos nem tudjuk tiltani a kínai karaktereket - ha tudnánk, akkor is kijátszható lenne pl. a teherwagon által írt módszerrel Két fegyverünk van, az egyik a fórummotor spammer szűrője, a másik az idei platform update. Utóbbiig türelmeteket kérem.
  7. Sziasztok, köszönöm a jelzést! Jelenleg 3 hibás jelszómegadás után 10 perc kitiltás a beállítási séma. Ezen lehet, de a dptrsk által írt biztonsági ok miatt nem célszerű enyhíteni. Azt megnézem még, hogy mi lehet a rendellenes - 1-2 próba után kitilt - működés mögött.
  8. Az üzenet gomb mostantól még többet nyújt! Fedezd fel a mobil kommunikáció új módját a Deutsche Telekom RCS (Rich Communication Services) szolgáltatással! A klasszikus SMS-t és MMS-t egészítsd ki egyéni és csoportos beszélgetésekkel, fényképek, videók megosztásával és még sok más izgalmas funkcióval. Ha az okostelefonod még nem RCS képes, akkor telepítsd az Android Messages alkalmazást! Hogyan éred el a DT RCS-t? A funkciók elérhetőek integrált módon – az Android operációs rendszer részeként - vagy alkalmazáson keresztül, a készüléktípustól függően. Integrált módon, az üzenet gomb mögött a következő készülékeken: Nokia 3 Nokia 5 Sony Xperia XZ Premium Samsung A3 (2017) 2018. március 1-jétől folyamatosan válik elérhetővé a szolgáltatás a készülékek gyártóitól függően. Az Android Messages applikáción keresztül A DT RCS szolgáltatást az Android Messages applikáción keresztül éred el, amit a Play Store-ból tölthetsz le. A DT RCS díjazása A szolgáltatás aktiválása ingyenes, nincs egyszeri és időszakos díja. A DT RCS a chat-üzenetek és fájlok küldéséhez Wi-Fi-t vagy mobil díjcsomagod szerinti mobilinternet kapcsolatot használ. Chat-üzenet esetén mobilinternet csomagodnak megfelelő a díjszabás, ha nem interneten küldesz üzenetet, tehát SMS/MMS esetén pedig a mobil díjcsomagodnak megfelelő SMS/MMS díjat számítjuk fel. További részletek, felhasználási feltételek, készülékbeállítások, gyakori kérdések a Telekom honlapján.
  9. Szia dptrsk! Köszönöm, helyesbítettem
  10. Kedves Fórumozók! Tudomásunkra jutott, hogy a jelenleg folyamatban lévő Domino adategyeztetésre hivatkozva csalók visszaélnek a Telekom nevével, azzal keresik meg a Telekom ügyfeleit, hogy küldjenek SMS-t egy megadott számra. Kérjük, hogy fokozott figyelemmel járjatok el, az ilyen megkeresésnek, felhívásnak ne tegyetek eleget! A Domino adategyeztetés keretében cégünk SMS-ben megkeresi ugyan Domino ügyfeleit, de ennek tartalma kizárólag arra vonatkozik, hogy az ügyfelünk végezze el a kötelező adategyeztetést, SMS küldésére semmilyen formában nem kérjük! Az adategyeztetésről itt találtok részleteket.
  11. Befejeztük az ügyfélszolgálati rendszereink karbantartását. Az online rendszereink, honlapunk karbantartása továbbra is folyamatban van, ez várhatóan 14 óráig tart. Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.
  12. Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati rendszereinkben és a honlapunkon karbantartást végzünk, ami az ügyfélszolgálati rendszerek esetén 2017. március 23-án 22 órától várhatóan március 24-én reggel 8 óráig, a honlapunkon pedig 2017. március 23-án 20 órától várhatóan március 24-én 14 óráig tart. A munkálatok ideje alatt az önkiszolgáló ügyfélszolgálat és az automata rendszerünkben történő jelszavas és hangazonosítás nem lehetséges, továbbá munkatársaink is csak általános tájékoztatást tudnak nyújtani. A honlapunkon egyes oldalak, funkciók korlátozottan elérhetőek. Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.
  13. Sziasztok! Dolgozunk rajta, de kérek egy kis türelmet, mert ezúttal egyszerű beállítással sajnos nem orvosolható Köszi, szép napot!
  14. Kedves anonymus, Természetesen van ütemterv. Nagyon remélem, hogy jövő év ilyenkor már nem így tennéd fel a kérdést
  15. Kedves anonymus, Ígértem, hogy válaszolok egyenként is a kérdéseidre: - Amikor megadok egy MT számot mért nem ismeri fel a weblap hogy ez mt szám és nem telefon szám. Szépen lehetne szűrni szöveg hosszra, tartalomra első x karakter vizsgálat stb Tudtommal ez a funkció pont így működik nálunk a belépés oldalon. Ha valahol nem ezt tapasztalod, akkor az hiba. El tudnád küldeni, hogy ezt hol tapasztaltad? - Borzalmasan sok helyen van pontatlan leírás Ezt szomorúan hallom. Igyekszünk ezeket javítani. ha vannak konkrétumok, akkor azokat akár azonnal tudjuk orvosolni. - Otthoni fronton sok csomag hiányzik szerintem, pl mail fiók testre szabása alias, weblap csomagok kezelése stb Az otthoni folyamatok online támogatottsága sajnos még nem a legtökéletesebb. A weboldalnak nem erre a részére vagyunk büszkék. Folyik az ezzel kapcsolatos fejlesztés, de sajnos még néhány hónap múlva sem fogjuk tudni elérni azt a kiszolgálási szintet, amit én szeretnék. Jövő év ilyenkor azért remélem, hogy már ilyen jellegű kérdés, panasz nem fog érkezni -Mobil oldalon megrendelt csomagokat mért nem lehet le mondani ? Kiegészítő szolgáltatásokat szabadon lehet ki- és bekapcsolni, de egy teljes előfizetés megszüntetése egy komplett elszámolást jelentene az ügyféllel. Ezt a folyamatot szeretnénk személyes vagy telefonos támogatás mellett működtetni. - Alapjában véve mi adja a pontatlanságokat megrendelt csomagnak látszik vmi közbe inaktív stb stb (Ismerem crm oldalt de az egy magában remélem nem indok) Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál. -Chat ablak felbukkanása milyen tematikához van kötve ? Ez egy Liveperson chat megoldás, amihez üzleti szabályokat lehet rendelni, és a chat ablak e szerint az üzleti logika szerint ugrik fel. Erről bővebben a http://www.liveperson.com/ oldalon tudsz olvasni. - Mobil oldalon lehetséges lesz a jövőben gyakrabb frissítés mint 6+ óra Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál. Esetleg egyenleg kijelzésre? - My T-home-ba való belépés vagy mobil belépés után MINDEN alkalommal zaklat a webolap hogy kell nekem egy Telekom fiók mert a nélkül nincs életem. Be pipálom hogy nem kérek ilyet SOHA köszi erre kövi belépésnél ugyan ez. Vagy a check boxot kéne kukázni vagy bekötni jó helyre. Jogos, de azért ajánlanám, hogy készíts egy Telekom fiókot. Sokkal könnyebb lesz a bejelentkezés na tessék, most még itt én is zaklatlak ezzel - Logisztikailag mért nem jelzi a weblap a dolgokat. Pl össze rakok egy csomagot okay xy T-pontba kérem. Erre szól a rendszer h nem kérheted sehova vissza kell lépkedni mindennek az elejére hogy egyesével meg nézzem mi nincs raktáron vagy mit nem lehet át venni csak egy helyen. Konkrétan így jártam 5+ darabocs csomag x T-pontba kértem de csak Y ban lehet át venni mert csak pont. Erre sehol semmi jel vissza kellet menni teljesen legelejére a dolognak hogy aha az a baj. Egy fel ugró ablak jó lenne hogy hey pajti azt a cuccot csak ott veheted át sehol máshol mit akarsz tenni. ? Minden készülék terméklapján van egy olyan rész, ahol meg tudod nézni, hogy hogyan tudsz hozzájutni. Kiszállítással vagy személyes átvétellel. Pl. „Kiszállítjuk 1-2 munkanapon belül. Átvehető 591 helyen, 13 Telekom üzletben akár azonnal” Elképzelhető, hogy ezek szerint nem tettük eléggé feltűnő helyre. - Shopbol meg vehető cuccok jobb elosztása kategóriák stb leírások javítása. Esetleg hivatalosa gyártó oldalára mutató linkek tesztek videók stb ? Eléggé sokat teszteltük a struktúrát, és így alakítottuk ki, de ha van ötleted, azt szívesen fogadjuk, és akár meg is teszteljük. - Mobil fronton mért netto árakat mutat ? Csak az üzleti oldalakon mutatunk nettó árakat. minden más helyen bruttót. Hol tapasztaltál ettől eltérő működést? - Mért nem lehet mobilnet csomagot váltani ? Nemsokára lehet majd