Csobesz

VIP
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Csobesz a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

  1. Sajnos ezzel kapcsolatban nincsenek túl jó híreim. Egyenlőre nem látom, hogy mikor fog tudni megújulni ez a funkció. ...de tudjuk, hogy fontos, ezért részemről én nem szeretném elengedni ezt a témát. Addig is javaslom a Műsorújság app használatát. Ott működnek ezek a funkciók: http://www.telekom.hu/lakossagi/keszulekek/akcios-keszulekek/ajanlott-alkalmazasok
  2. Kedves foxylady, rajta vagyunk az ügyön, de köszönöm a jelzést és kicsit felpörgetjük az ezzel kapcsolatos munkát. Milyen készülékek esetében lenne ez szerinted a legsürgősebb?
  3. Kedves zoli62, ahogy említettem, ha fel tudjuk venni Veled a kapcsolatos, akkor tudjuk orvosolni az előfizetésekkel kapcsolatos problémákat. Ezzel egyébként nekünk is segítenél, hiszen más ügyfeleket, usereket is érinthet az általad tapasztalt hiba.
  4. Kedves anonymus, jó sok témát dobtál fel Ha nem haragszol, akkor az összeset itt most az idő rövidsége miatt egyben nem válaszolnám meg, de ha szeretnéd akkor privátban ezt szívesen megteszem. Vannak benne jogos kritikák , mint pl. az otthoni csomagokkal kapcsolatos funkciók, ami egy előttünk álló komoly feladat , de van szerencsére olyan is, amire már most azonnal a megoldást is tudom mondani. Hamarosan kikerülnek a keresőből a pdf-e kaz optimalizálás során. Ez még sajnos nem oldja meg, hogy 1st class keresőnk legyen, de már sokkal használhatóbb lesz.
  5. Kedves Deino, Sajnos vannak olyan települések, különösen a hagyományos DSL technológiával rendelkező területeken, ahol nem teljesen pontos az online felület mögött futó rendszer. Sajnos ennek a rendbetétele kicsit hosszabb folyamat, de pont a napokban egyeztettünk erről a műszaki területen dolgozó kollégákkal és reményeim szerint ezek az információk is hamarosan pontosabban lesznek elérhetőek a weboldalon. A másik kérdéseddel kapcsolatban teljesen jogos a felvetésed, ami szerint még vannak eltérő megjelenésű weboldalak a telekom.hu-n. Jelenleg még az átalakítás közepén tartunk, de tapasztalni fogjátok, hogy folyamatosan fognak eltűnni a régi oldalak és természetesen az újak már egységes megjelenésűek lesznek.
  6. Kedves btz, jogos kritika. Pont az a cél, hogy közelebb húzzuk az APP és a web felületeket egymáshoz, de úgy, hogy NE az app-ot bonyolítsuk el. Egy korábbi válaszban írtam, hogy még előttünk van az oldalak optimalizációja, ami pont ezeket az eseteket kell majd hogy kezelje.
  7. Kedves zoli62, köszönjük a jelzésedet! Megengednéd, hogy egy kollégám felvegye Veled a kapcsolatot a konkrétumokkal kapcsolatban? Nagyot segítenél, ha ebben együttműködhetnénk Veled. "ahammer"-nek kellene elküldened az elérhetőségeidet hogy megtalálhassunk.
  8. Kedves OldMike, sajnos teljesen igazad van. Ez jelenleg egy komoly hiba, amin most is dolgozunk. Remélhetőleg hamarosan azt fogod tapasztalni, hogy ez a rész teljesen megújul és sokkal gyorsabban fog működni, könnyeben kezelhető lesz és egységes információkat fogsz látni, bármerről is érkezel az adott felületre. Köszönöm, hogy Te is jelezted!
  9. Kedves @Teherwagon, köszönjük a dícséreteket és a kritikákat is:) Mindkettőt szeretjük (tényleg ), mert ebből tanulunk. Valóban elindultunk egy jobb struktúrájú és átláthatóbb weboldal kialakításának irányába, de még nem vagyunk sajnos készen. Jó néhány olyan oldalunk van még, ami még ez után fog frissülni, illetve az általad is hiányolt linkelések még nagyon sok helyről hiányoznak. Adósak vagyunk még az elkészült oldalak optimalizálásával is, de mi is azt látjuk (...és a mérések is ezt mutatják), hogy szerethetőbb és jobban használhatóbb lett az oldal. Szintén nekünk is komoly gondot okoznak a lassulások és a sajnos időnként felbukkanó technikai hibák. A jövő év egyik legfontosabb feladatának tartom az oldalak/funkciók gyorsítását, a stabilitás és megbízhatóság javítását. Ebben sajnos még bőven van tennivalónk.