Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Kalup Krisztián

Tag
  • Tartalmak

    19
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Kalup Krisztián posztolt

  1. Ekkor: 2019. 04. 15. at 21:48, abit írta:

    Milyen csomagod volt a tegnapi váltás előtt?

    Elméletileg a 3 GB-ról simán válhatsz 6-ra, viszont vissza már nem. 

    Az előfizetés kötésekor lévő legkissebb csomag, azaz 400mb. A magenta kedvezményt figyelembe veszik a hűség idő alatt válallt minimum költési szintnél? Mert a kedvezménnyel együtt 100 ft-al olcsóbb a csomag mint a válallt minimum, ha váltanék 3 gb-ról 6-ra.

  2. 5 perce, abit írta:

    Szia @Kalup Krisztián,

    Mivel a hűség lejárt, így most már tudsz olcsóbb csomagokra is váltani. A vállalt költség szintje csak a hűségidő alatti időszakra vonatkozik, ha hűségidő alatt akarsz kisebb csomagra váltani, kötbért kell fizetned. 

    Mai napon váltottam 3 gb mobil netre, de a későbbiekben lehet váltanék még fejlebb 6 gb-ra és ezeknek a havi díjait írtam a kérdésben. 1 év hűségidővel váltottam.

  3. Sziasztok!

    Holnap járt volna le a hűségidőm és már terveztem, hogy nagyobb adatkeretre váltok, ezt meg is tettem 3 gb, de gondolkodom a 6 gb mobilneten. Az előfizetésnél a vállalt minimum havi díj 4590 Ft, az újabb váltással pedig 4492 Ft lenne a havi díj.

    Szóval lehetséges lesz váltanom? mivel ez egy drágább adatcsomag lesz a jelenleginél.

     

    Köszönöm

  4. Ekkor: 2019. 01. 28. at 16:27, szaboadam írta:

    Így már értem. A képen látszik ugyan az elérhető fel - és letöltési sebesség, de jó lenne még tudni a CRC és FEC hibák számát, ez talán az Internet fül alatt lesz valahol (ha jól emlékszem, bár ezt a modemet régen használtam). Az is fontos információ, hogy szakadozik-e a kapcsolat, vagy stabilan működik? Mindenesetre, -ahogy már írtam is-, a helyedben újra hibabejelentést tennék (vagy még inkább újra megnyittatnám a korábbi hibajegyet) és ragaszkodnék ahhoz, hogy folytatódjon a kivizsgálás. Vannak olyan hibajelenségek, (velem is előfordult nem egyszer ilyen) aminél a hibabehatárolás/elhárítás nehézkesebb. Elég ugyanis egy még teljesen meg nem hibásodott, csupán "csak" gyengélkedő elem valahol a hálózati láncban, és máris megjelenik az előfizető oldalán a hiba. De azt is elmondhatom, hogy, ha többször be is kellett jelentenem a hibát végül mindig sikerült megtalálni és elhárítani az okot, ezért tanácsolom Neked is, hogy fordulj ismét az ügyfélszolgálathoz, és tedd ezt mindaddig, amíg a hiba fennáll. 

    Mindig is stabil volt a kapcsolat, sose szakadozott. a CRC és FEC hibákat nem találom sehol.

    A factory resettel kapcsolatban, bejelentkezni az admin felületre be tudtam, de ott az internetre való csatlakozáshoz a felhasználónév meg van, de a jelszó nincs, azt honnan szerezhetem meg? Ilyenkor a routeren nem világít csak a DSL led-je, se az online se a telefon nem világít.

     

    Újra fel fogom hívni majd őket.

    1212.jpg

  5. Ekkor: 2019. 01. 23. at 14:01, szaboadam írta:

    Szerintem, ha az a vonal decemberig tudta a 3 Mbit-et, valószínüleg most is tudnia kellene. Azon csodálkozom ugyanakkor, hogy ilyen rossz letöltési értékek mellett annak idején miért a Netmánia M díjcsomag került aktiválásra, és nem a Netmánia S, amelyben 10 Mbit/sec volt a max letöltési sebesség - és természetesen az ára is eszerint alakult, azaz kedvezőbb volt az általad használt M-nél - , hisz a vonalad még ezt a 10-et sem tudja/tudta volna hozni az általad leírtak alapján. Jó lenne látni egy képet a hgw admin felületének vonali adatairól is. A factory reset alapállapotba állít mindent (többek között a jelszó/felhasználónév párost is, tehát újra az lesz, ami az eszköz hátoldalán található matricán olvasható.  Ehhez azonban nem kell feltétlenül belépni az admin felületre. A készülék hátoldalán található Reset gomb 10-15 mp történő benyomásával - ehhez használhatsz pl. egy tollhegyet is - (minden LED egyszerre felvillan, ez jelzi a művelet sikerességét) végrehajtható ez a folyamat. Így újra beléphetsz majd az admin felületre a gyári felhasználónév/jelszó párossal. Amennyiben az így végrehajtott gyári reset után sem enged belépni, akkor 1414, mert valószínüleg akkor az eszköz a hibás.

    A 3 Mbit nem volt meg, csak a 2.4, azt, az ügyfélszolgálatos mondta, hogy 3 Mbit is elérhető lenne. Régen netmánia S csomag volt és az lett lecserélve netmánia M-re, a sebességet meg hozta, ahogy írtam is.

    aa.jpg

  6. 5 órája, szaboadam írta:

    Szia!

    Ha a hiba nem oldódott meg, természetesen újra be kell jelenteni. Ezt a modemet XDSL (rezes) hálózathoz adják. Az is elképzelhető, hogy valamilyen okból SNR lockot kaptál, ezért esett le a sebesség.

    Ha jól emlékszem a mára lezárt Netmánia M csomagban 20 Mbit/sec volt a maximálisan kínált sebesség, ha ez így van, és ebből a "hibamentes" időkben 2.4-3 Mbit között volt a sebesség, akkor igencsak távol eshetsz a központtól. A jelenlegi díjcsomagok közül, ha a sebesség nem éri el a NET S díjcsomagban kínált minimumot akkor a NET S Plusz díjcsomagot adják, ebben azt kapod, ami a "csövön kifér", vagyis amennyit csak elbír a vonalad.

    Akkor lehetséges, hogy mostantól ez lesz a maximum?

  7. Sziasztok

     

    December óta majdnem a felére csökkent a letöltései sebességem, Router újra indítása nem segit, factory reset-et nem tudok végrehajtani (nem tudom, miket kell ilyenkor újra beírni a felhasználón és a jelszón kívül), mert nem fogadja el a felhasználónevet és jelszót a router oldalán és így nincs internet.

    Netmánia M csomagba vagyok és egy Speedport w 724v router van.

    Ma felhívtam a 1414-et és az ügyfélszolgálatos is látta, hogy 1.4 mb körül van a sávszélesség az elérhető 3 mb helyett (decemberig állandó 2.4 mb meg volt) így továbbította a hibát az illetékeseknek, viszont kaptam egy sms-t, hogy náluk nincs hiba a hálózatban, így csak nálam lehet a probléma.

     

    Mit lehet ilyenkor tenni?

  8. 38 perce, anonymus írta:

    Más raktárkészletek van amit azonnal átvehetsz mert van az adott T-pontban. Van amit központi raktárból hívnak és futárral visznek ki az adott T pontba. Stb stb stb És e miatt nem vehető át minden  minden hol mindenhogy.  

    Nem akarom én azonnal átvenni, más üzletekben ha valami nincs akkor megrendelik és ha megjött utána át lehet venni az üzletben, Telekoméknál ez túl nehéz feladat?

  9. Helló!

     

    Szeretnék rendelni magamnak egy fülhallgatót vagy egy külső akkumulátort, de szinte az egész országban bármelyik T üzletbe rendelhetném, kivétel ahol lakom.... (Szerencs) más termékeket is megnéztem, mert úgy vettem észre, hogy van amit több van amit kevesebb helyre lehet rendelni. Ennek mi értelme van? Ide már már nem jutnak el a szállítók, mert ez már a tiltott zóna?

  10. Kaptam egy árajánlatot és a mobil részét nem értem. Ugye van magentában 25% havidíj kedvezmény mobil előfizetésre, a meglévő szolgáltatások közé vettem fel új mobil előfizetést és az árajánlatban nincs benne a 25%, csak a -500 Ft a dominóról váltásra szóló kedvezmény, együtt a két kedvezmény nem adható? Ha nem akkor is ha csak a 25% kedvezményt nézem alacsonyabb lenne a havidíj. Plusz majd jönne még az epack kedvezmény is.

     

    ui.: azt sem értem miért 2800 Ft szerepel az ajánlatban, mikor itt nem ezt ígérik.

    http://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/valts-havi-dijasra

  11. 11 perce, Roli82 írta:

    Szia!

    Otthoni részhez is be lehet kapcsolni az elektronikus számla fizetést (kedvezmény nem jár érte) és akkor nem kapsz továbbiakban papír alapú számlát.

    Lépj be az online felületre itt és kapcsold be a Beállítások - Személyes adatok menüpontban.

    Engem csak a mobil előfizetéshez érdekelne az online fizetés csakis a kedvezmény miatt, a többit csekken szeretném továbbra is fizetni, ez így lehetséges?

  12. 1 órája, Roli82 írta:

    Szia!

    Nem muszáj NetMánia M-ről módosítani az maradhat ha neked megfelel az a sebesség.

    Amit módosítani kell az az IPTV Családi + HD-t Szuper IPTV Családi HD-ra.

    Jobb üzletben intézni.

    A Magenta 1 oldalon a kalkulátor jó árakat mutat!

    Arra nem árt majd rá kérdezni, hogy Magenta 1 Speciális adható -e a címedre mert akkor kedvezőbben alakulnak a vezetékes szolgáltatások havi díjai. :)

    Köszi a gyors választ!

    Magenta 1 Speciális mit takar pontosan, próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit róla.

  13. Sziasztok!

    Szeretnék egy új előfizetéssel elhozni egy Honor 8-cat vagy egy Huawei P9-cet és mindehhez szeretném az 50 000 Ft kedvezményt igénybe venni a magenta 1 csomaggal. Nos már van meglévő Hoppá plusz, Netmánia M és Családi IPTV+hd csomagok, online csak új magenta előfizetést lehet, rendelni, de azt írják, hogy meglévő előfizetés mellé is lehet élni az 50 000 Ft kedvezménnyel, Netmánia M-ről L-re kell módosítanom és akkor már rendelhetem is a két készülék valamelyikét? Ezek alapján ha lehetséges számomra a kedvezmény igénybevétele akkor azt csak üzletben vagy telefonon tudom megtenni?

     

    Szerk.: Még annyi, hogy a magenta 1 megrendelő oldalon az általam kiválasztott szolgáltatásokkal 16 000 Ft lenne a havidíj telefonnal együtt. A telefon törlesztő részlete 4 000 Ft, a magenta 1 havidíja 12 000 (ebben benne van a mobil előfizetés is), a mostani 3 szolgáltatásom is 12 000 Ft körül jön ki havonta (most ugye nincs mobil előfizetés), szóval a magenta oldalán jó ár van feltüntetve vagy abban nincs benne a mobil előfizetés?

×
×
  • Új...