qu1cKr

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

qu1cKr a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sziasztok! Gondoltam leírom ,hogy mire jutottam . Próbálkoztam újra az ügyfélszolgálattal , mert többen ajánlottátok ,hátha sikerül egy értelmes kollégát kifogni . Így is történt , az ügyfélszolgálatos úr , megigényelte újra a gyorsító opciót , elmondtuk mi a helyzet , ő lefuttatott valamiféle tesztet , rögtön kidobta a rendszer neki ,hogy analóg vonal fut és nem digitális , a riasztó rá van kötve a telefonvonalra , ezért csak akkor lehetséges a gyorsító opció ha a riasztó megszűnik a vonalon. Beleegyeztünk és mondta ,hogy pár napon belül visszatelefonál , átadja az ügyet a műszaki osztálynak. ( Gondoltam magamban , megint sikerült leráznia és nem lesz belőle semmi , DE TÉVEDTEM ) Az úr visszahívott 3 nappal az igénylés után , és mondta hogy 2 héten belül kijönnek és átkötik digitális vonalra a rendszert + üzembe helyezik a gyorsító opciót . Szóval türelemmel kell várnom . Bárki , aki hasonló cipőben jár/járt mint én ,hogy elutasították a rendelést ,pedig kivitelezhető a technika , az próbálkozzon az ügyfélszolgálaton , ha kell személyesen , ameddig egy hozzáértőt nem sikerül kifognia !
  2. Bács-Kiskun Megye , Tiszakécske. Kecskemétről szoktak a szerelők kijárni . Őszintén szólva, fogalmam sincs mit állítanak a villanykarón , nálunk mindig az az első ,hogy a központban csinálnak valamit , vagy a villanykarón van elméletileg elmozdulva-leszakadva valami és azt javítják , ilyenkor durván 1 hétig működik a dolog , 7-8Mbit/s a sebesség , de utána megint belassul az egész.
  3. Sziasztok . Segítségre lenne szükségem . Elég gyakran van probléma az internetszolgáltatással , konkrétan 2 hetente telefonálni kell a Telekomnak , mert 10mbit/s sebesség helyett 0.5-2mbit/s-al töltök le . Körülbelül már 10x jöttek ki , utoljára végre sikerült egy értelmes szerelőt kifogni . Ajánlotta a gyorsító opció lehetőséget , ( bemérte telefonnal a sebességet 4G képes , 30-40mbit-re emelkedne ) elmondta hogyan működne és így elméletileg nem lenne a gyakori internetszakadás , kevés sebesség . A településen ahol lakom Netmánia S a legnagyobb szolgáltatás , ezért kapóra jönne ez a gyorsító opció , VISZONT itt jön a bibi. Megkötöttük a szerződést még húsvétkor a szerelővel , kiszámolta és konkrétan 100Ft-al kevesebbre jönne ki a havidíj ( ez vicces ) , azt mondta húsvét után a kollegája kijön és megcsinálja mert ő szabadságon lesz , valamiféle szűrőt kell leszerelni és bekötni a gyorsító opciót . Persze, kijött a kolléga , valamit állított a villanykarón de nem szerelt se be , se ki semmit , azt mondta ez nem az ő dolga ő a hibát javította és távozott. A minap felhívtam a Telekomot mert lassan 1 hónap telt el és még mindig semmi , az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy törölve lett a gyorsító opció a mert műszakilag nem kivitelezhető . Ezt nem igazán értem , mert a szerelő szerint pedig kivitelezhető Netmánia S az elérhető legnagyobb csomag , és 4G képes helyen lakom. Szerintetek próbálkozzak az ügyfélszolgálaton ,hogy próbálják megoldani ,vagy mit csináljak ? Mindenképpen a gyorsító opció lenne a megoldás az internetszakadozásokra . Előre is köszönöm a válaszotokat.