Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag8166

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag8166 posztolt

  1. Ekkor: 2017. 05. 09. at 20:14, qu1cKr írta:

    Sziasztok . Segítségre lenne szükségem . Elég gyakran van probléma az internetszolgáltatással , konkrétan 2 hetente telefonálni kell a Telekomnak , mert 10mbit/s sebesség helyett 0.5-2mbit/s-al töltök le . Körülbelül már 10x jöttek ki , utoljára végre sikerült egy értelmes szerelőt kifogni . 

    Ajánlotta a gyorsító opció lehetőséget , ( bemérte telefonnal a sebességet 4G képes , 30-40mbit-re emelkedne ) elmondta hogyan működne és így elméletileg nem lenne a gyakori internetszakadás , kevés sebesség . 

    A településen ahol lakom Netmánia S a legnagyobb szolgáltatás , ezért kapóra jönne ez a gyorsító opció , VISZONT itt jön a bibi.

    Megkötöttük a szerződést még húsvétkor a szerelővel , kiszámolta és konkrétan 100Ft-al kevesebbre jönne ki a havidíj ( ez vicces ) ,   azt mondta húsvét után a kollegája kijön és megcsinálja mert ő szabadságon lesz , valamiféle szűrőt kell leszerelni és bekötni a gyorsító opciót . Persze,  kijött a kolléga , valamit állított a villanykarón de nem szerelt se be , se ki semmit , azt mondta ez nem az ő dolga ő a hibát javította és távozott.

    A minap felhívtam a Telekomot mert lassan 1 hónap telt el és még mindig semmi , az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy törölve lett a gyorsító opció a  mert műszakilag nem kivitelezhető .

    Ezt nem igazán értem , mert a szerelő szerint pedig kivitelezhető Netmánia S az elérhető legnagyobb csomag , és 4G képes helyen lakom.

    Szerintetek próbálkozzak az ügyfélszolgálaton ,hogy próbálják megoldani ,vagy mit csináljak ? Mindenképpen a gyorsító opció lenne a megoldás az internetszakadozásokra .

    Előre is köszönöm a válaszotokat.

    Sziasztok! Gondoltam leírom ,hogy mire jutottam . Próbálkoztam újra az ügyfélszolgálattal , mert többen ajánlottátok ,hátha sikerül egy értelmes kollégát kifogni . Így is történt , az ügyfélszolgálatos úr , megigényelte újra a gyorsító opciót , elmondtuk mi a helyzet  , ő lefuttatott valamiféle tesztet , rögtön kidobta a rendszer neki ,hogy analóg vonal fut és nem digitális , a riasztó rá van kötve a telefonvonalra , ezért csak akkor lehetséges a gyorsító opció ha a riasztó megszűnik a vonalon. Beleegyeztünk és mondta ,hogy pár napon belül visszatelefonál , átadja az ügyet a műszaki osztálynak. ( Gondoltam magamban , megint sikerült leráznia és nem lesz belőle semmi , DE TÉVEDTEM ) Az úr visszahívott 3 nappal az igénylés után , és mondta hogy 2 héten  belül kijönnek és átkötik digitális vonalra a rendszert + üzembe helyezik a gyorsító opciót . Szóval türelemmel kell várnom . 

    Bárki , aki hasonló cipőben jár/járt mint én ,hogy elutasították a rendelést ,pedig kivitelezhető a technika , az próbálkozzon az ügyfélszolgálaton , ha kell személyesen , ameddig egy hozzáértőt nem sikerül kifognia !

  2. 1 órája, b10up írta:

    Ez merre történt konkrétabban? Villanykarón miért alkottak egyátalán?

    Bács-Kiskun Megye  , Tiszakécske. Kecskemétről szoktak a szerelők kijárni . 

    Őszintén szólva,  fogalmam sincs mit állítanak a villanykarón , nálunk mindig az az első ,hogy a központban csinálnak valamit , vagy a villanykarón van elméletileg elmozdulva-leszakadva valami és azt javítják , ilyenkor durván 1 hétig működik a dolog , 7-8Mbit/s a sebesség , de utána megint belassul az egész. 

     

  3. Sziasztok . Segítségre lenne szükségem . Elég gyakran van probléma az internetszolgáltatással , konkrétan 2 hetente telefonálni kell a Telekomnak , mert 10mbit/s sebesség helyett 0.5-2mbit/s-al töltök le . Körülbelül már 10x jöttek ki , utoljára végre sikerült egy értelmes szerelőt kifogni . 

    Ajánlotta a gyorsító opció lehetőséget , ( bemérte telefonnal a sebességet 4G képes , 30-40mbit-re emelkedne ) elmondta hogyan működne és így elméletileg nem lenne a gyakori internetszakadás , kevés sebesség . 

    A településen ahol lakom Netmánia S a legnagyobb szolgáltatás , ezért kapóra jönne ez a gyorsító opció , VISZONT itt jön a bibi.

    Megkötöttük a szerződést még húsvétkor a szerelővel , kiszámolta és konkrétan 100Ft-al kevesebbre jönne ki a havidíj ( ez vicces ) ,   azt mondta húsvét után a kollegája kijön és megcsinálja mert ő szabadságon lesz , valamiféle szűrőt kell leszerelni és bekötni a gyorsító opciót . Persze,  kijött a kolléga , valamit állított a villanykarón de nem szerelt se be , se ki semmit , azt mondta ez nem az ő dolga ő a hibát javította és távozott.

    A minap felhívtam a Telekomot mert lassan 1 hónap telt el és még mindig semmi , az ügyfélszolgálatos hölgy közölte, hogy törölve lett a gyorsító opció a  mert műszakilag nem kivitelezhető .

    Ezt nem igazán értem , mert a szerelő szerint pedig kivitelezhető Netmánia S az elérhető legnagyobb csomag , és 4G képes helyen lakom.

    Szerintetek próbálkozzak az ügyfélszolgálaton ,hogy próbálják megoldani ,vagy mit csináljak ? Mindenképpen a gyorsító opció lenne a megoldás az internetszakadozásokra .

    Előre is köszönöm a válaszotokat.

×
×
  • Új...