Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag8521

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Törölt_tag8521 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Ez elég egyértelműnek tűnik, és valószinűsíthetően ez lehet az ok. Az viszont, hogy egy büdös szó közleményben sem értesítik az előfizetőket, elég slendrián hozzáállást jelent. Felteszem Németországban kissé másképp kezeli ezt a kérdést a Telekom. Igaz ott nincs NMHH, vagy nem azért müködik, hogy kicsesszen az előfizetőkkel. Ezt a bizonyos versenysemlegességet úgy is kezelhette volna, hogy a többi tartalom szolgáltató ugyanolyan feltételekkel lett volna elérhető. De persze Magyarországon vagyunk.
  2. Hello Tehervagon! A válaszod sajnos több pontban nem stimmel. Az otthoni HBO előfizetők regisztráció után 3 különböző készüléken használhatják az HBOGO, anélkül hogy külön film opciót kéne megrendelniük. Ez egy. A másik, hogy vagy egy éve nézem a vonaton, meg erre arra az HBOGO-t, wifi nélkül úgy, hogy az adatforgalmat ez mostanáig nem érintette. Nálam semmi nem változott, legfeljebb a Telekomnál, de erről semmilyen információt nem küldtek, csak azt vettem észre, hogy szinte egy film felfalta a teljes havi adatkeretemet, én úgy kb. 10 napja vettem észre. Szóval a hiba nem az én készülékemben van.
  3. Lehet, hogy már 1-2 hete így van, de én csak tegnap vettem észre, hogy az HBOGO teljes mértékben elfogyasztotta a havi adatkeretemet, aztán a pluszban vásárolt 1 GB-ot is, miközben mindezidáig úgy tudtam -és úgy is működött- hogy az HBOGO nem érinti az adatforgalmat. Mi történt és hogy lesz ezután?
×
×
  • Új...