Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Törölt_tag10

Tag
  • Tartalmak

    31
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Törölt_tag10 posztolt

  1. 1 órája, anonymus írta:

    Regionális árazásnak sztem fus neki hátha egy másik ügyintézővel jobban megy.

    Az átköltöztetés után sikerült újabb 1 évre hosszabbítani a TV/Internet csomagot a Speciális I. kedvezménnyel (ugye 50-es net helyett csak 20-at nettel), csak a gyorsító megrendelése után akadt egy kis bibi. Valószínűleg új megrendelésként akarta rögzíteni az igényemet, mivel a net mellett az IPTV-t is szerettem volna így 2 évre módosítani. Ma viszont csak az internet akartam módosítani a gyorsítóval, mert gondoltam ha a TV-n van Spec. I. akkor az internet is marad azon. Rendesen ki is jött az ár, amit számoltam, csak a megrendelés nem jött össze a legvégén, 2x is visszahívtak: 1x hogy Internet Start csomag helyett csak az Otthoni Internet 50 lehetne, 1x meg hogy a rendszer nem engedi a megrendelést a 4G lefedettség hiánya miatt. Aztán mondom, akkor maradjon minden a régiben. Most 1 év hűséggel van Szuper Családi HD + NetMánia M csomag 6426 Ft-ért.

  2. 1 órája, anonymus írta:

    Nah kezdjük sorba

    -Én írtam hogy spec kedvezmény maradhat ha költözöl és magaddal viheted. De jeleztem hogy erre nincs bevett gyakorlat hogy mi történik általában maradhat viheted de van hogy nem mert @ az ügyintéző. 

    -Ha 4g-n 20 mbit felett mérsz és van stabil beltéri 4g akkor már kiadható a hibrid net. Viszont vannak olyan címek amik adatbázis szinten nem tudják a hibrid netet mert hiányzik egy pipa a cím mellől. Vagy adatbázis hiba miatt vagy azért mert be van tervezve már a gpon. Adatbázis hiba a valószínűbb ezt szokták javítani is igény esetén.

    Azért az kicsit vicces, hogy Budapesten, a Keleti közelében nem menne a 4G. Már eleve az is vicces, hogy max. csak 12 Mbit-tel jön a net... Az  utcánkban amúgy láttam új Telekom szekrényeket, ami talán jelentheti azt, hogy közel a gpon.

  3. 14 órája, vpeti22 írta:

    Megpróbáltam megrendelni a gyorsítót, de nem sikerült. 2 évesre módosítottam volna az internet és TV szolgáltatást emiatt, viszont a Speciális I. kedvezményt elvették volna, mivel ahova költöztünk ott nincs Spec. I. Pedig valahol azt olvastam, hogy magammal vihetem a kedvezménycsomagot.

    Aztán megpróbáltam csak az internet csomagot módosítani, úgy már sikeres is lett volna a dolog, de visszahívott a hölgy, hogy a rendszer nem engedi, mert hogy nincs 4G lefedettségem. Holott előzetesen meg is nézte, hogy lehet gyorsító. A a szerelő, aki hétfőn volt bekötni szintén megmérte, kb. 150 Mbit/s-al jött neki a 4G. Lehet hogy az sem elég a gyorsítóhoz. Feladtam most már minden próbálkozást, marad a 12/1 net sebesség...

  4. Megpróbáltam megrendelni a gyorsítót, de nem sikerült. 2 évesre módosítottam volna az internet és TV szolgáltatást emiatt, viszont a Speciális I. kedvezményt elvették volna, mivel ahova költöztünk ott nincs Spec. I. Pedig valahol azt olvastam, hogy magammal vihetem a kedvezménycsomagot.

  5. 44 perce, padwasihava írta:

    Ma reggelre egyáltalán nem volt net, kijött  a szerelő és végül az volt a baj, hogy a központban nem aktiválták ezt a gyorsítót, így olyan volt mintha nem is lett volna ez a doboz..mértem egy sebességét,  teljesen jó:

    NETOMG.png

    Melyik net csomagod van? Netmánia S?

  6. 22 órája, vpeti22 írta:

    Most vagyok gondba. Tegnap sikeresen átköltöztették az Internet, TV előfizetést, viszont ugye az új helyen 50 helyett csak 20-as netet tudtak adni ami nem éri el a 20-at sem a kép alapján.
    Viszont meg akartam rendelni a gyorsító opciót, aztán kiderült hogy a meglévő 1 éves hűséggel rendelkező internet csomaghoz nem is lehet kérni, hanem 2 évre kell módosítani a hűséget és úgy adják csak a gyorsító opciót. Milyen már ez???
     

    Speedtest.jpg

    Úgy tűnik ez a 12/1 sebesség stabilnak mondtható így 2 nap után. Igaz, hogy nem éri el a 20-at, de árban ugyanannyi lett volna a 10-es is, ráadásul ott a feltöltés csak 0,5 Mbit/s. Egyedül akkor csökken le kicsit (9-10 Mbit/s-ra) az internet sebessége, mikor az IPTV is megy. Érdekes, hogy a set-top-box menüje 2 SD és 0 HD stream-et mutat, ennek ellenére tökéletesen jönnek a nagyfelbontású HD csatornák...

  7. 32 perce, anonymus írta:

    20 as net mellé nem is kérheted már azt fel kell váltani 30-ra a mellé kérheted :S

    Ami furcsa számomra, hogy a weboldalon az igény leadásnál még hűségidő nélkül is be tudom jelölni a gyorsító opciót. Most vagy az van, hogy mindenáron rá akarnak tukmálni a 2 év hűségidőre vagy én kergültem meg.

  8. Most vagyok gondba. Tegnap sikeresen átköltöztették az Internet, TV előfizetést, viszont ugye az új helyen 50 helyett csak 20-as netet tudtak adni ami nem éri el a 20-at sem a kép alapján.
    Viszont meg akartam rendelni a gyorsító opciót, aztán kiderült hogy a meglévő 1 éves hűséggel rendelkező internet csomaghoz nem is lehet kérni, hanem 2 évre kell módosítani a hűséget és úgy adják csak a gyorsító opciót. Milyen már ez???
     

    Speedtest.jpg

  9. Hétfőn jönnek az áthelyezés miatt. Az 1 évre módosításról viszont nem érkezett még szerződés, azt mondták telefonban, hogy ha sikeres volt az áthelyezés, akkor elküldik. Hát kíváncsi leszek. Meg arra is hogy még ebben a hónapban kérhetek-e a 20-as nethez gyorsítót, mivel láttam, hogy már új csomagok vannak....

  10. Jobban tettem volna, ha először telefonon rendezem el, mert most kifogtam egy értelmes ügyfélszolgálatos hölgyet, aki nagyon segítőkész volt. Kiderült, hogy mindenféle módosításkor új hűséget kell kötni. Szóval a tegnapi fazon már eleve leszerepelt ezzel. Sunyin beállította a 2 évet, holott ha megkérdezi, akkor 1 évet kérek. És természetesen 1 évet kértem az IPTV-re is, mivel az is megújítható és még olcsóbbra is jött ki így az ár. De legalább megtapasztaltam én is, hogy milyen emberek dolgoznak a személyes ügyfélszolgálaton!
    Arra a kérdésre, hogy a gyorsító opciót hogyan, miként lehet kérni, arra mindketten ugyanazt mondták. Ha majd sikeres lesz az áthelyezés.

  11. Elintéztük az áthelyezést az ügyfélszolgálaton. Viszont az ügyfélszolgálati munkatárs érdekes dolgot mondott. Hogy az új címen eléhető az 50-es internet sebesség, de csak akkor ha csak és kizárólag internetet fizettem volna elő. Mivel van IPTV is, az sávszélességet használ és vele együtt csak 20-as internet érhető el. Azt is mondta, hogy a szolgáltatás áthelyezésével a hűség folytatódik. Ahhoz képest a mai dokumentumokon a 20-as netre 2 éves hűség van feltüntetve. Valami sántít. Úgyhogy fel is hívom őket.

  12. 3 perce, acel írta:

    Az appot próbáltad újratelepíteni? lehet hiányzó engedély, vagy az alkalmazás olyan szenzort használni ami nincs a telefonban. Vagyis  a hiba bármi lehet.Nekem működik Inofcus-on samsungon (ace2.től) , xiaomi 4a, 

    Milyen proci van a telókban? ltr/3g változatok?

    Törlés/Újratelepítés már megvolt, többször is.
    LG K7 -> Mediatek MT6580M, Quad-core 1.3 GHz Cortex-A7, 3G, Android 5.1 (Lollipop)
    Huawei Y3 II -> Mediatek MT6735M, Quad-core 1.0 GHz Cortex-A53, 4G, Android 5.1 (Lollipop)
    Concorde tab Ray -> AllWinner A33ARM Quad Core 1,3 GHz, Android 4.4.2 (KitKat).

  13. 40 perce, teherwagon írta:

    Hello @vpeti22, a regisztrációs gondot javította a Té? ha igen, milyen telód van? ha támogatott, akkor mennie kell (nézz be a GYIK-ba, és ha nem boldogulsz, akkor még mindig lehet valami fiók hiba, amit a Té ügyfélszolgálat megold). ha nem támogatott, akkor sajnos kétesélyes (megy vagy nem), és ilyenkor a nem megy állással nem nagyon lehet mit kezdeni (várni, hátha a telódra is támogatott lesz).

    Nem volt regisztrációs gond, egyszerűen csak nem megy egyik csatorna sem. Az általad küldött listában valóban nincs benne a LG K7-es meg Huawei Y3 II sem. Elég szerény ez a lista... De ezért nem fogunk telefont cserélni (ha ezen múlik) a listában lévők bármelyikére, mert hogy nem megy a TVGO, ennyit nem ér meg az egész. Csak az számomra a furcsa, hogy a szolgáltatás része és csak bizonyos készülékeken megy.
    Majd legfejjebb várunk, hogy valamikor tényleg támogatott lesz! :D
    Egyelőre beérem annyival, hogy az IPTV-t támogatja az LG TV-m! :)

  14. 40 perce, anonymus írta:

    2113929208,35 ezt a hiba kódot pirossal a bal felső sarokban látod ? Mert nekem is ilyen van csak 20-al kezdődik. Viszont a köztévé M1 M2 stb elérhető. Ha kipróbálom ugyan azon az eszközön egy másik tv-go fiókkal akkor hibátlanul megy. Ezért nálam 100% -ig biztos hogy fiók hiba de nincs kedvem foglalkozni vele:D

    Mikor elindítanék egy csatornát, akkor hibakód, illetve hogy próbálja meg később újra betölteni a videót. Fiókhiba biztos nincs, mivel feleségem régi telefonján ment, csak az ugye tönkrement pár hónapja.
    De akkor mégiscsak vannak problémák! :)

  15. 13 órája, anonymus írta:

    Elég meredek megfogalmazások.

    Részemről ez a véleményem. Mert ha csak az én készülékemen nem működik, akkor ok. De hogy a feleségemén sem, meg tableten sem, meg még jópár előfizetőnél sem ez már azért szerintem durva jelenet a fejlesztőtől. A hasonló konkurens appok viszont mennek kifogástalanul (ingyenes csatornák).
    Amúgy az IPTV és internet szolgáltatás kitűnően működik, azzal tényleg semmi gond! :) 

  16. Ekkor: 2017. 07. 15. at 21:53, vpeti22 írta:

    Köszi! Megpróbálom, hátha! :)

    Sajnos így sem megy. Lehet, hogy nem támogatott készülék. Azért az szomorú, hogy így kivételeznek, hogy csak a kiváltságosoknak működik. Nem fogok ezért másik telefont venni. Aztán ott is 50% lenne a valószínűsége, hogy egyáltalán működne rajta...

  17. Közben arra is gondoltam, hogy nem elég csupán az otthoni Telekom hálózat, hogy működjön, hanem hogy Telekomtól vásárolt eszközökre van specializálódva az alkalmazás. Mi nem a Telekomnál vagyunk mobil előfizetők.

  18. 2113929208,35-es hibakód videolejátszás során mindegyik készüléken. És otthoni hálózatot használok. De nem egyedi a probléma sokan küzdenek ezzel. Azért nem értem miért nem kezdenek ezzel valamit.

  19. Üdv.!

    Lenne egy lista, hogy pontosan milyen készülékeken megy? Mert mi nem vagyunk azon szerecsések között, akiknek véletlenül működik ez az alkalmazás. Sem tableten, sem a mobilokon nem működik és nem is törekedik rá a TV GO alkalmazás gyártója, hogy mindegyik készüléken menjen. Sanszos, hogy hiper-szuper készülékeken megy csak, de hát arra meg nem sok embernek van pénze. Nem nagyon használom, de mondjuk 1-2x jól jönne, meg ha már egyszer a szolgáltatás része. Feleségem régi telefonján ment, de tönkrement, így egy másik készülékkel már nem megy. Érdekes, hogy az is LG volt, az enyém is az, azon viszont hibakód. De olvastam több helyen hogy ez már évek óta tartó probléma.

  20. Sziasztok!

    Költözés előtt állunk és szeretnénk magunkkal vinni a TV és internet szolgáltatást. Elolvastam ennek a menetét is.
    Viszont lenne 3 kérdésem ezzel kapcsolatban:
    - Megtarthatom-e a Speciális I. kedvezménnyel igénybe vett szolgáltatásokat, ha az új címen csak Speciális II. kedvezményes árak vannak?
    - A weboldalon illetve a Telekom rendszerében is az új címen csak max. 20 Mbit/s internet érhető el. Amennyiben a műszaki felmérés után sem oldható meg a jelenlegi 50-es internet használata, abban az esetben kötbért kellene fizetnem, vagy gyorsító opcióval is megoldható ez a probléma?
    - Ha nem tudják biztosítani a jelenlegi csomagomat, akkor új szerződést kell, hogy kössek. Ebben az esetben már nem kérhetem azt Speciális I. kedvezménnyel?

    Köszönöm a választ előre is! :)

×
×
  • Új...