Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Nufi

Tag
  • Tartalmak

    19
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Nufi posztolt

  1. 6 órája, Telekom szakértő írta:

    Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

    Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

    chat-ről van link? nem találom sehol weboldalon csak az ügyfél szolgálat email-es verzióját kb amire válaszidő 3 nap

    csak gyakori kérdésekről adtál linket chat-tel kapcsolatban de ott sincsen link

  2. 5 órája, Telekom szakértő írta:

    Előző üzenetünkben megadott Telekom chat elérhetőségünk weben keresztül működik, nincs szükség külön alkalmazás letöltésére.

    Szolgáltatásainkkal kapcsolat műszaki segítség kérés, hibabejelentés jelenleg ügyfélszolgálati csatornáinkon keresztül lehetséges, nincs dedikált "support" oldal. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente

    3 nap várakozási idő...

    hány ember dolgozik telekomnál?

    máshol 1 nap alatt kapok választ

  3. mi értelme a fórumnak és az emailnek ha mobil appra akarnak engem átterelni h segítséget kapjak amikor intézkedni kéne?

    külfödi oldalakon van "support ticket" telekomon hogy van online? pc-n keresztül akarom csinálni mint ahogy szoktam mindent intézni

    telekom oldalán nem találtam semmi "support ticket" hez hasonló dolgot email és fórumot leszámítva

    az app meg 1 hulladék ami mobil használatra kényszerít; van jobb út telekomnál?

  4. Tisztelt Telekom!

    A családom számára én intéztem el az adat egyeztetést, a sajátomét is. Ennek köszönhetően kaptam is hétvégi ingyenes telefonálási lehetőséget ahogyan azt önök hírdették is. 

    Viszont ennek ellenére fel lett függesztve a számom! Annak ellenére, hogy biztos vagyok benne, hogy elvégeztem az adategyeztetést többször is időre a saját mobilomhoz is. SMS-st szerintem kóddal nem kaptam mostanában csak azt a sablonos "szerződésünk megváltozott stb..." féle havi sms jött csak.

    Kérem szépen segítsenek és válaszóljanak!

×
×
  • Új...