Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Ottó 50

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ottó 50 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. A 2. sms : A tények, Tegnap 18:30:34időpontban 1414-ről, a következő SM S-t kaptam:” Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy otthoni szolgáltatására vonatkozó ********* folyószámláján 12793Ft díjtartozása van. Amennyiben tartozását nem rendezi, tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás korlátoztatására legkorábban 2017.08.17 napján kerülhet sor. Ha értesítésünk tartalmaz olyan lejárt határidejű számlát, amelynek befizetésére már felszólítottuk, azonban még nem érkezett meg, korlátozás elkerüléséhez a korábbi felszólításunkban jelölt határidő az irányadó. Elérhetőségünk:0612659910. Telekom „Több sebből is vérzik a dolog: a-az otthoni szolgáltatásra vonatkozó folyószámlaszámom/*********/, s nem az SMS-ben küldött szám.
  2. Az 1 sms: A tények, Tegnap 20:38:02 időpontban 1414-ről, a következő SM S-t kaptam:” Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy otthoni szolgáltatására vonatkozó ********** folyószámláján 12778Ft díjtartozása van. Amennyiben tartozását nem rendezi, tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás korlátoztatására legkorábban 2017.07.19 napján kerülhet sor. Ha értesítésünk tartalmaz olyan lejárt határidejű számlát, amelynek befizetésére már felszólítottuk, azonban még nem érkezett meg, korlátozás elkerüléséhez a korábbi felszólításunkban jelölt határidő az irányadó. Elérhetőségünk:0612659910. Telekom
  3. Biztos a Telekom küldte 1414-röl, a múlt hónapban, panaszt is tettem, jegyzőkönyvet is ki állítottak, melyben el ismerték,hogy nincs díj tartozásom, és elnézés. Most megint ugyan az az sms más folyószámla szám, más összeg. Az a borzasztó, hogy kb 4 éve minden nyáron, ez van és mindig nekem van igazam, amúgy meg azért, nem értem ha múlt hónapban utána néztek, akkor, mi a gond?
  4. Volna egy kérdésem. Minden nyáron kb 4 éve, kapok, egy díjhiányról, sms-t, ami több, sebből is vérzik, mert nem az én díjhiányom/folyószámla, nem eggyezik, s az előfizetési díjam sem annyi, ja és soha nem maradtam ,még el a díjjal. Múlt hónapban is kaptam egy ilyet. Le emailesztem a dolgot, kaptam is egy levelet, amiben annyit el is mertek,hogy nincs tartozásom, s elnézést kértek, de semmi több. Egy hónap el teltével, napra pontosan, egy másik folyószámla díj hiányát, küldték nekem. Egy kérdésem volna, csak nekem, van a t.hom-nál, folyószámlám, ha egyszer, elméletileg, utána, néztek a dolgoknak, akkor, minek küldenek, egy másik, sms-t- Minden áron, pénzt,szeretnének, behajtani,ha jogos, vagy jogtalan mindegy? Én már ott tartok, hogy zaklatásnak, és emberi méltóságom, megsértésének, veszem a dolgot, mivel engem nagyon, zaklat az ilyen, dolog, mert, én még semmilyen szolgáltatónak, nem okoztam, díjhátralékot, beérkezési idő előtt, rendezni szoktam a díjat. Hová lehet fordulni, hogy, ez a dolog, végre normálisan, le legyen rendezve, valami nagyobb kutya email, címe, mivel a /írjon nekünk/ panasz, vagy akár melyik rész, nem működik. Az ilyen, sms-ek, borzasztóan, tudnak, stresszelni . Meg jegyezném, ilyen, bakik, után esetleg egy kis kárpotlás, és elnézés sem ártana !
×
×
  • Új...