Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Gizmó

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Gizmó eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Roppant érdekes dolog ez nekem. Végre vehetek új készüléket a régi előfizumhoz.Korábban kérdeztem az ügyintézőt,hogy az is előleges lesz e,és azt mondta,igen.Eddig ha online rendeltem,szépen ki is írta,hogy előleg fizetése szűkséges. Na,most megint online rendeltem,ugyanúgy kamatmentes részletre,és nem írta sehol az előleget.Kiváncsi leszek,ha felhívnak,hogy kell e fizetnem,vagy nem.
  2. Mostmár biztosan figyelembe veszik ,hogy kinek,hány telefonja van részletre,de eddig ez nem volt.Nekem a 4 előfizetésre 5 darab telefon lett felvéve mind részletre.Ebből kettőt már kifizettem,most jár le a harmadik.Mindet 0 forintra hoztam ki.Szóval eddig ezt nem nézték,csak volt egy bizonyos darabszám,hogy egy magánszemély hány előfizetést köthet,hány telefont vehet.
  3. Én is had meséljem el nektek az én sztorimat a rendeléssel kapcsolatban. Nekem itthon egy beteg kislányom van,így mindent online intézek.A rendeléseket is természetesen a fizetésekkel együtt. Történt egyszer,hogy előfizut rendeltem készülékkel a címemre....illetve akartam,de a rendelő felület nem volt kitölthető.Magyarán nem volt rublika,amibe a címem be tudtam volna írni.Két külön böngészővel is próbáltam,sikertelenül,végül egy átvételi pontot kellett kiválasztanom,ahova érte kell menjek. Eltelt egy hét....eltelt az az idő,amit megadtak az átvételre,többször jártam az átvételi ponton,de nem volt sehol a cucc.Nézem az oldalamat,látom,szállítás alatt van a státusz.Felhívtam őket,majd közölték,hogy hibára futott a rendelésem,rendeljem meg újra. Az egy dolog,hogy ez megesik,de miért nem tudnak erről értesíteni?Na itt már kezdett felmenni a pumpa,de ez még nem volt elég.Leadtam újra a rendelésem,ugyan az a szitu.Nem jön a telefon.Betelefonálok,közlik,törölve lett a rendelés valamiért....akkor már nagyon bosszantó volt.Ígéretet kaptam,hogy április 19-ére meg fog érkezni a készülék.Alig vártam,hogy itthon jöjjön már a váltás,és indúljak a boltba a telefonért.Aznap azért is volt emlékezetes,mert akkor volt az a nagy havazás,de estére már csak eső volt,gondoltam,mostmár minden rendben lesz.Nagyon idegesen indultam el,messzire nem is jutottam.Az autómmal megcsúsztam,összetörtem magam,és egy másik autót. A beleset miatt természetesen nem a t mobill a felelős,de lehet,ha nem olyan idegállapotban indulok el,talán jobban le tudtam volna reagálni a csúszást.Ideges voltam,és a telefonért indultam,ami természetesen nem volt az üzletben most sem. Szerintem nekem,mint itthon ülő,és mindent gépen intéző anyukának más,jobban működő szolgáltatót kell választanom,mert nem hiányzik ez az egész. Most is a 4 előfizetésemből az egyikre nincs kiírva,hogy meddig van,mint a többinél,csak egy sárga négyzet.A központban látják,de én nem fogom soha.Eltűntek szerződések,garancialevelek és számlák az oldalamról,amit ott szintén látnak,de én nem.Miért nem tudják ezt megcsinálni? Erősen gondolkodom a szolgáltatóváltáson.Igaz,most csak egy előfizum jár le,de nem hiszem,hogy meghosszabbítom azért,hogy néha kapjak hétfőnként egy kupont a burgerkingbe egy hamburgerre.
  4. Namost,ha a szolgáltató ezt egy évek óta rendesen fizető ügyfélre hárítja ilyen-olyan módon,annak az lesz a következménye,hogy más szolgáltatóhoz megy.Nem én leszek az egyetlen szerintem,mert nekem pont azért érte meg itt lenni,mert ilyen készüléket vásárolhattam részletre 0 forintos kezdéssel.Az előleg,amit most tőlem kértek,az nem sokkal kevesebb,mint másik szolgáltatónál egy új előfizetéssel kihozott készülék előlege,és ott a havidíj olcsóbb hasonló szolgáltatásért.Tudom,akkor menjek át....de én eléggé ragaszkodom a megszokotthoz,de ezzel a módosítással nem igazán jutalmazzák a hűségemet,és azt,hogy mindig mindent rendesen fizettem,ami sértő kissé.
  5. Ezek szerint,a régi ügyfeleket sem tartják megbízhatónak már?Vagy a szolgáltatónak annyi kára lett,hogy kénytelen bekérni előleget?
  6. Ha jól értelmeztem,és ezt egy újabb rendeléssel ki is fogom deríteni,mert máshogy nem lehet,ha korlátlan csomagban vásárolok,akkor 0 elvileg.Kiemelt ügyfél vagyok évek óta.
  7. Üdv mindenki! Ma hívott vissza egy hölgy a megrendelésemmel kapcsolatban,hogy 47 ezer forintot kell fizetnem előlegbe.Már 5 készüléket és 4 előfizetést kötöttem korábban,mindig pontosan fizetek mindent,és eddig valóban a 0 forint az 0 forint volt.A hölgy azt mondta,kb. 1 hónapja vezették ezt be,hogy régi ügyfeleknek is kell előleget fizetni egyedi elbírálás alapján. Tudomásul vettem,a rendelést lemondtam,de még megkérdeztem,hogyha lejár az előfizetésem,és úgy vennék újabb készüléket a meghosszabbítással,akkor is ugyan ez van?(Mert most egy újat vettem volna a többi mellé)Közölte,igen. Ezt is tudomásul vettem,oké,szívük joga,de egyet nem értek.Ki az,aki valóban 0 forintért kihozhat készüléket,mert így hírdetik? Kicsit félrevezetésnek tartom.
×
×
  • Új...