Én is had meséljem el nektek az én sztorimat a rendeléssel kapcsolatban.
Nekem itthon egy beteg kislányom van,így mindent online intézek.A rendeléseket is természetesen a fizetésekkel együtt.
Történt egyszer,hogy előfizut rendeltem készülékkel a címemre....illetve akartam,de a rendelő felület nem volt kitölthető.Magyarán nem volt rublika,amibe a címem be tudtam volna írni.Két külön böngészővel is próbáltam,sikertelenül,végül egy átvételi pontot kellett kiválasztanom,ahova érte kell menjek.
Eltelt egy hét....eltelt az az idő,amit megadtak az átvételre,többször jártam az átvételi ponton,de nem volt sehol a cucc.Nézem az oldalamat,látom,szállítás alatt van a státusz.Felhívtam őket,majd közölték,hogy hibára futott a rendelésem,rendeljem meg újra. Az egy dolog,hogy ez megesik,de miért nem tudnak erről értesíteni?Na itt már kezdett felmenni a pumpa,de ez még nem volt elég.Leadtam újra a rendelésem,ugyan az a szitu.Nem jön a telefon.Betelefonálok,közlik,törölve lett a rendelés valamiért....akkor már nagyon bosszantó volt.Ígéretet kaptam,hogy április 19-ére meg fog érkezni a készülék.Alig vártam,hogy itthon jöjjön már a váltás,és indúljak a boltba a telefonért.Aznap azért is volt emlékezetes,mert akkor volt az a nagy havazás,de estére már csak eső volt,gondoltam,mostmár minden rendben lesz.Nagyon idegesen indultam el,messzire nem is jutottam.Az autómmal megcsúsztam,összetörtem magam,és egy másik autót.
A beleset miatt természetesen nem a t mobill a felelős,de lehet,ha nem olyan idegállapotban indulok el,talán jobban le tudtam volna reagálni a csúszást.Ideges voltam,és a telefonért indultam,ami természetesen nem volt az üzletben most sem.
Szerintem nekem,mint itthon ülő,és mindent gépen intéző anyukának más,jobban működő szolgáltatót kell választanom,mert nem hiányzik ez az egész.
Most is a 4 előfizetésemből az egyikre nincs kiírva,hogy meddig van,mint a többinél,csak egy sárga négyzet.A központban látják,de én nem fogom soha.Eltűntek szerződések,garancialevelek és számlák az oldalamról,amit ott szintén látnak,de én nem.Miért nem tudják ezt megcsinálni?
Erősen gondolkodom a szolgáltatóváltáson.Igaz,most csak egy előfizum jár le,de nem hiszem,hogy meghosszabbítom azért,hogy néha kapjak hétfőnként egy kupont a burgerkingbe egy hamburgerre.