Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

blaszlo

Tag
  • Tartalmak

    52
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit blaszlo posztolt

  1. 23 órája, Roli82 írta:

    Elérhetőek, az új csomagok. :)

    Az új IP TV csomagokra átváltani csak úgy nem lehet, a jelenlegi és új ára között 175Ft külömbség van, ami első hallásra még vonzó is lehet +4sd +12Hd csatorna bővülésért !
    Jelenleg minden szolgáltatásunkról le van járva a hűségidő, szerettem volna így is tartani!
    Ahhoz, hogy az IP TV szolgáltatást módosítsák, módosítani kell az internet csomagot is, ami jelenleg is 2000/1000.
    És hűségidőt kellene rá vállalni.
    Kalkuláció alapján havi 4-5 ezer forinttal lenne több a hívidíj, ugyanazokért a szolgáltatásokért.
    Így nem foglalkozom vele!

  2.  Az igaz, hogy az új Sagemcom F@st 5670 GPON digitális elosztót egyenlőre csak a teljesen új előfizetéseknél helyeznek ki?
    Milyen  sebességű csomagokra adják ki?
    Esetleg van  már ezzel az újonnan bevezetett F@st 5670 eszközzel tapasztalata, észrevétele valakinek?
     

    https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/Sagemcom_Fast_5670_Gyorstelepitesi_es_Hasznalati_124x124_2020okt.pdf

  3. Sziasztok!

    A www.telekom.hu oldal on-line felületére bejelentkezéskor hibaüzenet fogad napok óta! A bejelentkezést próbáltam mobilszám + jelszó és mt azonosító + kiküldött sms kód, mindkettőnél ugyanaz a hibaüzenet (3. kép). A következő internet böngészőkből másik gépen is próbáltam sikertelenül bejelentkezni Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox. Képek mellékelve! Rendszeresen használjuk az on-line felületet, időnként volt, hogy lassan töltötte be a lekért adatokat, de eddig nem volt jellemző a teljes belépési probléma.


    Mi lehet a probléma?

     

    3. Hibaüzenet.jpg

  4. Ekkor: 2020. 08. 14. at 16:59, teherwagon írta:

    Talán ez egy kicsit túlzás, nekem szinte mindig gyorsan, precízen segítenek, de az itteni, fórumos történetek alapján néha bizony szétszaladnak a lovak B| szerencsére erre az IPv6-os ügyre gyorsan lesz megoldás, és hibajegy sem kell hozzá, terítik szerintem automatikusan mindenkinek

    Lehet nekünk nincs szerencsénk a Telekomos munkatársakkal!
    A mai nap folyamán frissült a Sagemcom 5655v2  Gpon eszköz   SG3G10000604 szoftver verzióra, az IPV6 protokoll továbbra sem működik.
    Szemmel látható változást eddig nem láttam frissülés után sem.

  5. Sziasztok!

    Nem rég a  Sagemcom F@st 5655v2 AC  optikai eszközön szoftver frissülés történt SG3G10000494-ről  SG3G10000604 szoftver verzióra.
    Az eszköz felületén frissítés után változást nem láttam, működésben változást nem tapasztaltam eddig!
    Az IPV6 protokoll továbbra sem működik, korábban egy szakértő azt mondta, hogy szoftver frissítése után  ez az eszköz is támogatja, eddig semmi változás.

    Másoknak  van ezzel kapcsolatban tapasztalata, észrevétele?

  6. Ekkor: 2020. 08. 12. at 14:33, teherwagon írta:

    Hello @blaszlo, ezen a Sagemen ideiglenesen nem megy, de hamarosan kap új firmware-t, az majd helyrerakja

    Szia!
    Köszönöm!
    Igen ezt mondták, közbe felvették hibára, másnap felhívtak, hogy ezen az eszközön nem működik az IPV6.
    A hibajegyet lezárták, a Telekom hálózatában hibát nem találtak SMS üzenettel, a bejelentett IPV6 hiba termesztésen nem oldódott meg, és az ő részükbe van  továbbra is a probléma . Arról sem tudtak tájékoztatni, hogy mikorra várható a megoldás. Ebben a témában is úgy tapasztaltam,  nincsenek a helyzet magaslatán a Telekomnál, minden szakértőjük, szerelőjük, ügyintézőjük mást beszél, nem csak ebben, hanem más ügyekben is!

     

     

     

  7. Sziasztok!
    Az internet előfizetésünkön (1000/1000 csomag Sagemcom 5655V2 AC eszközzel)   szerettem volna bekapcsoltatni az IPV6 protokollt. Az ügyfélszolgálat felvett egy visszahívást, ami a következő munkanap megtörtént. A műszaki csoporttól felhívott egy szakértő,  aki próbálta beállítani, hosszas próbálkozás után sem sikerült, így abba maradt a telefonhívás, megígérte hogy másik kollégájával megnézeti,  egyeztet, hamarosan vissza is fognak hívni. Kb. két hete nem hívtak vissza,  és IPV6-al sincs változás. Újra felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, ahol ez ügyben nem láttak semmit, igaz hozzátették hogy a műszaki csoport folyamatban lévő feladataira ők nem látnak rá, de szerintük engedélyezve van az IPV6. Javasolták a 1422-es számon hívható prémium műszaki segítség nyújtó vonalukat, ahol megnézték, és mondták, hogy központilag nem kapok IPV6-ot, ezen ők nem tudnak segíteni, és forduljak a 1414-en hívható ügyfélszolgálathoz. Próbálkoztam Chat-en is, ott is minden ügyintéző mást mond, az általuk javasolt megoldáson, már rég túl vagyunk.

    Jelenleg IPV6-on csak link lokál cím van.
    Az IPV6 teszt oldal (https://test-ipv6.com)
    A következő eredményeket mutatja:
    Az internetes ügyfélszolgálat kérheti az alábbi információkat.

    Help desk code: 4

    IPv4 Only

    IPv4: Good, AS5483 - MAGYAR-TELEKOM-MAIN-AS Magyar Telekom Nyrt.

    IPv6: no

    IPv4 address: 81.182.19.160

     

     

     

     

     

     

    Tesztelés IPv4 DNS rekorddal

     

    rendben (0.273s) kapcsolat: ipv4

    Tesztelés IPv6 DNS rekorddal

     

    hibás (0.326s)

    Tesztelés Dual Stack DNS rekorddal

     

    rendben (0.292s) kapcsolat: ipv4

    Dual Stack DNS és nagy csomag tesztelése

     

    rendben (0.043s) kapcsolat: ipv4

    Nagy IPv6 csomag tesztelése

     

    hibás (0.205s)

    Az internetszolgáltató IPv6 DNS tesztje

     

    rendben (0.411s) kapcsolat: ipv4

    Észlelt IPv4 Szolgáltató

     

    rendben (0.441s) kapcsolat: ipv4 ASN 5483

    Észlelt IPv6 Szolgáltató

     

    hibás (0.183s)

     

    Ezek a Sagemcom 5655V2 AC eszközök tudják egyáltalán az IPV6-ot?
    Jelenleg  nem érhető el benne semmilyen IPV6-al beállítás és információ!
    A témával kapcsolatban a Telekom oldalán lévő információk sem valószínű, hogy naprakészek.
    Nem tudom miért nem tudnak egyértelmű választ adni a működést illetően.

     

     

  8. 3 órája, Kalimera írta:

    Mi alapján döntik el, hogy a helyi tévéket egy előfizető láthatja vagy nem?
    A szomszéd településeknél még megy Egertől 18 kilométerre, nálunk nem 3 kilométerrel távolabb.
    A legközelebbi helyi tévét illene engedélyezni.
    Sőt pl. egy Heves megyei településen az összes területi tévét látni kellene.
    Nem a teljes országos kínálat érdekel.

    (Interneten számítógépen meg tudom nézni, és azzal szintén adatforgalmat generálok.)

    Szia! 
    Én Egertől kb. 25 km-re lakok IPTV-n helyi tv-k között csak a TV Eger fogható, tető antennás vétel  viszont szabadon fogható Gyöngyösi Tv, Tv Eger is.
    Jó lenne ha a helyi tv csatornák közül IPTV-n a most fogható Tv Eger helyi tv csatorna mellé  elérhető lenne még a Gyöngyösi Tv,, és a Füzesabony VTV. Nem tudom van-e lehetőség ezeket a helyi csatornákat is bekapcsoltatni. Levélben történt megkeresésre még nem válaszoltak.  Technikailag ha akarnák szerintem lehetővé lehetne tenni a helyi tv-k országos elérését IPTV szolgáltatáson, minden csatornának külön száma van, ezzel is növelhető lenne a csatorna választék.

  9. 2 órája, btz írta:

    Nem hallottam még erről, hogy ne támogatná, de nem elképzelhetetlen. 

    Levélbe ezt válaszolták!

    Telefonos megkeresésre meg azt mondták, hogy az IPTV szolgáltatás miatt nem kapcsolják be, mert utána akadozni fognak az adások.
    Előbb utóbb majd eljut mindenhova.

  10. Nekem ezt válaszolták levélben történő megkeresésre:

    KEDVES Ügyfelünk!

    A nekünk írt levelével kapcsolatosan szeretnénk választ adni,  jelenleg egy Fast5655v2AC HGW készülékkel rendelkezik , ami még nem támogatja az IPV6 dual-stack opciót. Az , hogy mikor válik elérhetővé ez az opció erre a készülékre , sajnos még most nem tudható. További kérdéssel kapcsolatban , keresse a 1414-es központi számunkat.

    Figyelmébe ajánljuk a Gyakori kérdéseket, ahol a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben), valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémák megoldásában segítséget nyújtó, általános hibaelhárítási segédletünket.

    Üdvözlettel:

     

  11. Már én is érdeklődtem az IPv6 bekapcsolása ügyében Sagemcom 5655V2 optikai eszközöm van. A szakértő akit kapcsoltak hosszas várakoztatás után, azt mondta, hogy nem javasolja jelenleg a bekapcsolást, mert IPTV szolgáltatás is van, amibe zavart okozhat ha bekapcsolásra kerül az IPV6.

     

  12. 5 órája, btz írta:

    Üdv Kedves @blaszlo

    A Fon jelenleg átalakuló félben van. Addig, amennyiben nem szeretnéd, hogy digitális elosztód hotspotként üzemeljen, lehetőséged van kikapcsolni a telefonos ügyfélszolgálaton. 

    Amint lesz konkrét információm a Fon jövőjét illetően, itt a fórumon közzé fogom tenni. 

    Kedves BTZ!

    Eszem ágában sincs kikapcsoltatni, örülök hogy újra elérhető lesz ez a szolgáltatás! 
    Köszönöm az infókat!

  13. Sziasztok!
    A tegnap éjszakára meghirdetett hálózatkorszerűsítés után észrevettem, hogy a Sagemcom 5655V2 eszközöm elkezdett sugározni egy titkosítatlan Telekom Fon WiFi HU nevű hálózatot a sajátom mellé, ugyanazon számú csatornákon.
    A Wifi Fon szolgáltatás igénybevételéhez szükséges régi felhasználó névvel és jelszóval nem enged fel a hálózatra. Az új jelszó és felhasználónév megtudásához hívtam az ügyfélszolgálatot, az ügyintéző hölgy szerint a Telekomnál nem vehető igénybe ilyen szolgáltatás. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megtudni a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatokat?

    Köszönöm előre is a válaszokat!

  14.  

    Ekkor: 2019. 09. 28. at 11:34, blaszlo írta:

    Sziasztok!

    Próbáltam beállítani a Műsorújság alkalmazás távirányító funkcióját, sikertelenül. Lépésről lépésre követem a leírásnak megfelelően az utasításokat, a TV készülékről a Qr kód beolvasása után mindig sikertelen csatlakozást ír. Az IPTV vevőegység típusa Technicolor  ISB2201, az optikai eszköz Sagemcom 5655v2 típusú, a csatlakozási kísérletkor wifin van csatlakozva.
    Hol lehet a hiba?

    Köszönöm előre is a válaszokat!

    Sziasztok!

    Végülis sikerült összerendelni, a távirányító funkció működik!

    A sikeres összerendeléshez a következőket tettem:
    Sagemcom 5655v2 eszközön fix helyi ip-t  állítottam be az Iptv vevőegység részére,
    A vevőegységet és egy Tp-link routert (Tl-Wr741N) egy IGMP képes switchre csatlakoztattam (Tp-Link TL-SG105e) majd a Sagemcom 5655v2 -re csatlakoztattam.
    A telefonról wifi a Tl-Wr741N routerre csatlakozva, rögtön sikerült összerendelni a távirányító funkciót, a csatornaváltás, hangerő szabályzás működik 1-2 másodperces fázis késésekkel.
    Sikeres összerendelés után visszaállítottam az eredeti állapotot (Sagemcom 5655v2-re csatlakozik a telefon wifin, illetve az Iptv vevőegység is ) a távirányító funkció ezután már így is működik.
    Azóta az összes érintett eszköz újraindítása került,  a beállítások megmaradtak, wifin keresztül ezek után is működik a távirányító funkció.
    Ismerősnél is csináltam, így nála is rögtön összeállt!
    Jelenleg a csatorna sorrend módosítás nem működik telefonról, nem látjuk melyik csatorna hova kerül. A csatorna sorrend mĂłdosĂ­táskor a telefonon nem jelez vissza semmit, illetve nem jelzi a sorrend változást, a vevĹ‘egysĂ©gen viszont a csatorna sorrend megváltozik.

  15. Sziasztok!

    A Telekom univerzális távirányítóját nem tudom összehangolni az egyik Tv készülékkel.
    A tv típusa Akira LED-B01HU32H, a hozzávaló távirányító RCT-B04TU, a Telekom oldalán található  bővített Tv készülék kódok listájában a márkához 0079 kód tartozik, aminek beállítására a tv készülék nem reagál.
    Lenne esetleg valakinek ötlete, esetleg milyen más kóddal lehetne megpróbálni, hogy működjön?

    Válaszokat előre is köszönöm!

  16. Sziasztok!

    Próbáltam beállítani a Műsorújság alkalmazás távirányító funkcióját, sikertelenül. Lépésről lépésre követem a leírásnak megfelelően az utasításokat, a TV készülékről a Qr kód beolvasása után mindig sikertelen csatlakozást ír. Az IPTV vevőegység típusa Technicolor  ISB2201, az optikai eszköz Sagemcom 5655v2 típusú, a csatlakozási kísérletkor wifin van csatlakozva.
    Hol lehet a hiba?

    Köszönöm előre is a válaszokat!

  17. Ekkor: 2019. 09. 03. at 16:05, Mate63 írta:

    Sziasztok!

    Annyi kérdésem lenne hogy van egy 1000/1000 res előfizetésünk ugye tvvel és telefonnal ami torrentezés közben nem engedélyezi a vezetékes hívások ki illetve bemenő hívások indítását "a hívott számon elöfizető nem kapcsolható" vagy ha épp hívás közben indítom el akkor akad a hívás recseg és ropog valaki tud valami beállítást a torrent kliensre ami ezt a telefonos problémát megoldja előre is köszönöm!

    Nálam is ez a jelenség van, ugyanezen a díjcsomagon!
    Akkor érződik legjobban a telefonvonali probléma, mikor a torrent csak 4-5 kB/s fel, le sebességgel működik.  Az UPnP kikapcsolása után, a torrentes gépnek beállítottam fixen a 192.168.1.253 ip címet és nyitottam 45682  TCP és UDP portot.  Mióta így csináltam javult a helyzet, hogy legalább már nagy észben kicsörög a  telefon. Hívásnál viszont ha tárcsázáskor pont abban a pillanatban nyomom meg valamelyik szám billenytyűjét és abban a pillanatban berecseg a vonal, vagy pillanatra megszakad akkor a lenyomot billentyűhöz tartozó szám kimaradhat , és kimenő hívásnál néha emiatt mondja be, hogy a hívott számon előfizető nem kapcsolható, mert kimaradt minimum 1 számjegy tárcsázásnál a szakadozás miatt..
    Továbbá a torrent klinsen belül a beállításoknál a BitTorrent menüben minden pipát kivettem. 
    Ezek után úgy érzem nálam javult a helyzet, persze nem működik tökéletesen így sem.

  18. Sziasztok!

    Az lenne a kérdésem, hogy a Sagemcom F@st 5655v2 portjairól az IPTV dekóderek irányába menő utp kábeleket, Gigabit képes  switchbe be lehet-e kötni úgy hogy ne akadozzon a szolgáltatás?
    A Sagemcom 4 portjából 3-at lefoglalnak az IPTV csatlakozások. és ezeknek a számát jó lenne csökkenteni.
    Milyen megoldási lehetőségeket ajánlanátok?

    Válaszokat előre is megköszönöm!
     

  19. 1 órája, Roli82 írta:

    Ha jól látom csak local IPv6 címed van! Ezek szerint nem sikerült elintézni vagy?

    Sajnos nem sikerült elintézni eddig, a telefon végén lévő műszaki ügyfélszolgálatos ismételten nem értette a problémát.
    Az a szomorú tapasztalatom, hogy az ügyfélszolgálaton, egyre felkészületlenebb ügyintézők vannak beültetve sajnos.
    A problémát elküldtem e-mail-en képekkel, válaszra várhatok vagy 30 napot.

  20. Ekkor: 2019. 05. 24. at 19:13, kábelkötő írta:

    Üdv!

    1000/1000-es előfizetésem van, eddig tökéletesen meg voltam elégedve a szolgáltatással, speedtest.net-en mérve, különböző, közeli szervereken eddig stabilan hozta a minimun 800/700-at. Egészen a mai napig.  

    Az utóbbi napokban masszív adatmentésbe kezdtem, értve ezalatt azt, hogy napi 50-100 gigát töltöttem fel megára/VPS-re. Általában nem szokásom ennyit (max napi 5-10 giga), de most szükség volt rá. 

    Ma is próbálkoztam a feltöltéssel, és érezhetően lassabb lett a feltöltési sebesség. Irány a speedtest, és kiderült, hogy az istenért sem akar 160 felé menni a sebesség.

    Előfordulhat, hogy célzatosan van limitálva a feltöltési sebességem? Vagy ha nem, mégis mi lehet a gond, hogy a feltöltési sebességem ennyire szokatlan mértékben alacsony?

    Üdvözlet!

    Nekem is ugyanez az 1000/1000 csomag van, a feltöltési sebesség 200 megabit/s alatt van jó pár napja észleltem előtte 900/900 körüli értékek voltak mérhetőek. Semmi megszokottól eltérőt nem tettem. A telefon vonal is szakadozik, akkor mikor a neten adatforgalom zajlik és a telefon is párhuzamosan van használva. 

×
×
  • Új...