Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Roland46

Tag
  • Tartalmak

    32
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Roland46 posztolt

  1. @johannusk

    "Ha jól emlékszem akkor valahol a dhcp fül alatt tudsz ip címet rendelni mac címekhez... Jelenleg nem enged be 2 napja a felületre, így nem tudom pontosítani :) "

    Ezt is próbáltam a hétvégén, de a kamerámat így sem ismerte meg..  A másik routeremet rácsatlakoztattam a sagem LAN1-re  -  így látja, de a régi router kezelőfelületére nem tudok fellépni (mert nem jelenik meg..)

     

  2. @anonymus

     

    " Nem fogtam rá hogy hibátlan!... Hanem próbáltam érzékeltetni hogy nem úgy működik a T  ahogy gondolod.  "

    Akkor abban egyetértünk, hogy nem hibátlan.  Az, hogy a T, hogy működik egy másik dolog.  Az pedig egy harmadik, hogy a routert fejlesztő  cég,hogy működik..  Mindenesetre a T igyekezett megoldani a problémát és azóta működik (lekopogom) a sagem.. Nem a T fejleszti a sagemet..  A T várja tőlük az új  SW-t. hozzá... A hunyó leginkább a sagem fejlesztő cége.. 

  3. @btz

    " Kiosztol egy belső LAN IP címet a kamerának, ami nem változik meg lehetőleg (fix marad), majd a Sagemkom adminisztrátori felületén kell legyen ilyen beállítás, hogy port forwarding vagy port átirányítás (a készülék manuálja talán segíthet a beállításokban, de a neten is számos példát találhatsz rá, mivel az elv nagyjából minden eszköznél ugyan az)  "

    Köszönöm az infot. Hétvégén megpróbálom.

  4. @zoli62

    "Valami szoftverhiba mégiscsak lehet a levegőben, vagy csak egyes szériák hibásak. Egyébként nem hinném, hogy nem tesztelték, csak  mai világ a fogyasztói társadalomról szól, amelyben nincs olyan minőség-ellenőrzés, mint régen. "

    Azért furcsa ez az egész mert ezeket a hibákat csak az nem veszi észre aki nem használja a készüléket..  Amiről fentebb írtam az 1 - 1,5 hét alatt jelentkezett úgy, hogy nem kimondottan sokszor próbáltam belépni a setup-ba. Ráadásul a hiba már másoknál is felmerült. Hasonlóan a wifi-s problémához.. 

    Ha egy cég vagyok amely az ügyfelektől kapja a jelzéseket, hogy hibás egy termék akkor odafigyelek és legalább egy gyors ellenőrzést végzek mielőtt a további termékeket kiadom a  felhasználóknak..

  5. @anonymus

     

    " Khm inkáb ne írtál volna semmit.  Ne nyilatkozunk olyanrol amit nem ismerünk. "   

     Lehet, hogy nem ismerem a routert de azért azt nem nehéz felismerni ha valami nem úgy működik mint ahogy kellene.. Amúgy ilyen jellegű hibát nem nehéz megtalálni. Nem is kell keresni csak használni kell a készüléket..   (Főleg ha a készüléknek már eleve ismert SW hibái vannak ami már több felhasználónál jelentkeztek.)

    Ebből nem bonyolult dolog arra következtetni, hogy vagy hardwareesen vagy softwaresen hibás a készülék. Mivel egy SW frissítés után működik ezért valószínűleg SW hiba történt. Ha így került ki a felhasználóhoz, akkor a SW-t nem ellenőrizte (máshogy: tesztelte) le senki. vagy úgy tesztelte le ahogy..  Mindenesetre ez a gyártónak / fejlesztő cégnek a hanyag hozzáállását mutatja - főleg, hogy egy komolyabb cégnél nem csak 1-2 kolléga foglalkozik teszteléssel hanem nagyjából annyi amennyinek a SW megírása a dolga. Egy cég amely ad magára nem ad ki, nem ad el hibás terméket. Jellemző manapság a hasonló kapkodás a cégekre. A fejlesztési idő szűk, nem készülnek el időre és a tesztelésre már nem marad elég idő. Próbálják utólag SW frissítésekkel megoldani a hibákat amik a használat során merülnek fel a felhasználóknál.. 

    (Amúgy részben én is teszteléssel foglalkozom..)

  6. @johannusk

     

    " Ez a készülék egy kalap (tudjátok mi) " - pontosan..  Állítólag nem szabad valamit beállítani a wifi setupjában mert az gondot okoz a működésben. Nekem ezzel kezdte a beüzemelést aki telepítette.  Állítólag a régi wifis készülékek csak a lassabb wifivel képesek működni az 5GHz -al nem.. A 2,4GHz--es beállításában nem szabad engedélyezni valamit mert azzal van probléma..  Én ilyet nem tapasztaltam, hogy ledobott volna bármit is. Majdnem biztos, hogy vagy HW és/vagy SW hibás a sagemcomod. :(  1414 -et hívd fel és kérd, hogy oldják meg. Restartolni lehet (az ingyen van)de Te ne reseteld mert a végén még ki is fizettetik veled a kiszállást és a javítást. Reseteljék ők. Távolról is meg tudják tenni, ki se kell menjenek helyszínre (csak ha hardware hibás a készülék)..  A 192.168.1.1.  -IP vel én sem tudtam belépni csak a távreset és  a SW frissítés után..  Ill. eleinte néhányszor még beengedett és utána vált lehetetlenné a belépés..

  7. Ma délelőtt felhívott a Telekom szervízese. Távolról resetelte (ezek szerint eddig így is lehetett volna) és feltöltött rá egy SW -t..  Ezután be tudtam lépni a setupba..  Elmondta, hogy kamerát egyáltalán nem, de  routert sem fogok tudni hagyományos módon rátenni a sagemcomra csak valami trükkös beálítással - nem pppoe hanem http (?) módon (?)..   

  8. @btz

    A beüzemelés nálam is hasonlóképpen történt. Ugyanúgy mint a korábbi szolgáltatóm esetében is.. Azt eddig nem tudtam, hogy a jelszót ilyen könnyen újra lehet generáltatni. A mai ügyfélszolgálattal történt megbeszélésem során rákérdeztem a pppoe user/ pw -párosra. Kiderült, hogy ez ugyanaz mint amit a szerződéssel együtt küldtek el, csak ott az "Ajánlat megnevezése" ill. az "Internet bejelentkezési jelszó" -ként említik..

     

  9. Most beszéltem az ügyfélszolgálattal. Elmondtam részletesen, hogy mit tapasztaltam. Az ügyfélszolgálatos sem tudott távolról belépni. Konzultált a kollégáival és azt igérte, hogy 72 órán belül (de már az is lehet, hogy holnap reggel) kijönnek és megjavítják. A hiba állítólag már ismert volt számukra és már többször előfordult máshol is. Resetelésről érdeklődtem, de nem javasolták, mert az sem oldaná meg véglegesen (valószínűleg újra felmerülne  a probléma később..)  -gondolom SW hiba .. Állítólag a szervíz is megpróbál távolról valamit kezdeni vele. Ha sikerül távolról megoldani akkor azt igérték, hogy SMS-ben értesítenek a hiba megoldásáról, de ha nem akkor holnap telefonon felhívnak és kiszállnak helyszínre és itt oldják meg vagy kicserélik a routert..  Kaptam egy SMS -t is arról, hogy a hiba javítása folyamatban van és kb. hány óra múlva lesz elhárítva.. Továbbá ingyenes lesz azegész művelet.

  10. @zoli62

    Mivel a segemcom a saját tulajdonuk a szervíz díjat nem számolhatnák fel. Amúgy a resetelésből (felhasználó által alkalmazható, nem tiltott funkció) kifolyó problémákat is nekik kellene hárítani, mégha ezt távprogramozással nem tudják megoldani és ezért a szervíznek a helyszínre kellene utaznia akkor is.  Így lenne az etikus. Ha a router az enyém lenne akkor már más lenne a helyzet..

     

     

  11. @zoli62

    Igen, erről tudok mert az ügyfélszolgálat kapcsolt már egy szervizest és Ő említette, hogy 8000Ft a kiszállási költség és + 3000Ft minden megkezdett óra ha nekik kell megoldani a problémát.. Ezért tervezem én is, hogy az ügyfélszolgálatot mindenképpen felhívom a művelet előtt és érdeklődök a részletekről. 

×
×
  • Új...