Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tomi5244

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

tomi5244 eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Megjött a TV, amit Coopos kuponnal kértünk. A számlát még le kell javíttatnom, mert az eredeti ár szerepel rajta. De a hölgy azt mondta, az már intézés alatt áll. Más: Tudunk még egy coopos kupont igényelni egy másik kártyára, más MT azonosítóra. Kérdés, ha tartozékra kérem, akkor, 10 ezer alatti termék esetén ingyenes a dolog? pl egy power bank?
  2. Üdv! Múlthéten visszaigazolták a rendelésem telefonon. Adategyeztetés és miegymás. A TV ugyan még nem jött meg, de a szerződés már elektronikus úton igen. Ott viszont a teljes ár van feltüntetve. 91.520.- a 71.520 helyett. Megpróbálom az üfsz., szerintetek elírtak valamit, vagy én értettem félre? Köszi! T
  3. Chaten írták, hogy várjak két napot és a rendszer feldolgozza, nem tudom, hogy le akartak e rázni vagy sem, de azért utána kérdezek megint, be linkelem oda is ezt a képet.
  4. @acel Semmi mailt nem kaptam. Csak a lenti képen látható visszajelzés jött az oldalon. Rendelés azonosítót se írt. Én a Coopos promóciós oldalon adtam le az igényt, nem a webshopban. Igénylés Szerinted akkor ez így még nem jó?
  5. Egy kis közérdekű Adtam le kuponos TV rendelést múlthéten. Nem jött megkeresés az ügyben, bejelentkezés után a fiókban megrendelések fülön se látható. Később kiderült, hogy ez nem is fog. Telekom chaten rákérdeztem MT azonosítót kértek, ránéztek a megrendelésre, de nem találtak ilyen igényt. Javasolta, hogy adjam le megint, mivel múlthéten nem volt készleten a LG 43LJ515V TV, lehet ezért nem fogadták a megrendelést. Leadtam megint az igényt, kiírta az oldal, hogy köszönjük, hamarosan keresnek. Gondoltam megint rákérdezek chaten, közölték, hogy két nap az átfutási idő mire látják a rendszerben Szóval most megint várhatunk. Nem sürgős a TV, szóval nem az a gond, hanem, hogy semmi visszajelzést nem ad a rendszer ez ügyben. Így álljatok neki, ha esetleg valakinek aktuális a dolog. T pontban nem tudok leadni rendelést erre az akcióra, szóval ha ez sem sikerül, akkor állhatok neki harmadszorra is(?) T
×
×
  • Új...