Ugrás a tartalomhoz
  • 1

csomagváltás


Pistapapa

Kérdés

Üdv!

Szombaton telefonos ügyfélszolgálaton magasabb kábelnet csomagra váltottam és megmondom őszintén nem emlékszem mit mondott az ügyintéző, hogy mennyi időbe telik mire megkapom a nagyobb sávszélességet. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez mennyi időt vesz igénybe nem 48 vagy 72 óra?

Oda akartam feltenni abba a topicba de kulon rakta sorry.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Pistapapa
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Fórumos visszajelzések alapján a csomagváltás nagyon hamar megtörténik, amennyiben nincs szükség eszköz cserére, technológia váltásra. Magam is váltottam már díjcsomagot úgy, hogy megszakadt az ügyintézővel a beszélgetés, mivel a telefon is voips-s volt és a csomagváltás miatt megszakadt a dsl szinkron. Amennyiben eszköz csere is kell, akor 72 órát szoktak mondani, de a gyakorlatban ez is jóval rövidebb időszak.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, Pistapapa írta:

Üdv!

Szombaton telefonos ügyfélszolgálaton magasabb kábelnet csomagra váltottam és megmondom őszintén nem emlékszem mit mondott az ügyintéző, hogy mennyi időbe telik mire megkapom a nagyobb sávszélességet. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez mennyi időt vesz igénybe nem 48 vagy 72 óra?

Oda akartam feltenni abba a topicba de kulon rakta sorry.

Szia!

A váltás pár perc alatt meg van, ha nincs műszaki akadálya és nem akad meg a rendszerben. Váltásról sms-t kellene kapnod, illetve emailt hogy elérhető a szerződésed az online felületen a dokumentumok mappában. Egy eszköz újra indítás nem árt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
55 perce, Roli82 írta:

Szia!

A váltás pár perc alatt meg van, ha nincs műszaki akadálya és nem akad meg a rendszerben. Váltásról sms-t kellene kapnod, illetve emailt hogy elérhető a szerződésed az online felületen a dokumentumok mappában. Egy eszköz újra indítás nem árt.

Hát megakadt a rendszerben, felhívtam úja a 1412-t es annak ellenere h megbeszeltem mindent az ugyfelszolgalattal nem lett elindítva a folyamat. Még jó, hogy felhívtam újra. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, Pistapapa írta:

Üdv!

Szombaton telefonos ügyfélszolgálaton magasabb kábelnet csomagra váltottam és megmondom őszintén nem emlékszem mit mondott az ügyintéző, hogy mennyi időbe telik mire megkapom a nagyobb sávszélességet. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez mennyi időt vesz igénybe nem 48 vagy 72 óra?

Oda akartam feltenni abba a topicba de kulon rakta sorry.

Hétvége folyamán volt egy karbantartás ami miatt csak rögzíteni lehetett megrendelést / módosítást de nem mentek végbe.  Szóval én még ma próbálkoznék 1x 2x újra indítással utána holnap azzal kezdeném hogy fel hívom a 1412 hogy el akadt a megrendelésem. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...