Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Köszönöm válaszod!

Igen ezt én is megtaláltam, den nem tudom minden Gigaset telefonra vonatkozik-e?

a másik tapasztalat sem elhanyagolható, hogy ugyanaz a telefon az egyik 49-es körzetben jól jelzi ki a számot a 48-as körzetben pedig már nem.(más központokon keresztül megy)

Nem tudom hogy lehet hozzáférni a "legális kvázi szervízmenühöz" mit kell állítani?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
A Siemens telefonokkal az a baj, hogy a Siemens központokon kívűl más központokkal nem mindig működnek rendesen. Ebben az esetben a Simens telefon Sevice menűjében kell az időzítésen állítani, ki kell próbálni hogy nagoybb időzítési idővel vagy kisebbelé működik rendesen. Ez egy kicsit macerás, de ha megvan a helyes érték, akkor azzal már múködni fog. Javaslom töltsd le a Siemesn-től a készüléked részletes leírását, és ott leyírtak szerint lépj ben a Service menűjében állítsd kicsit nagyobbra az időzítést, mert az álltalad leírtak alapján arra gyanakszom, hogy a te Siemesn készüléked kicsit gyorsabban fogadná az adatokat a Telekom központjától, valószínűleg ott nálatok ahol ezen hiba jelentkezik, Nem Siemesn Telefonközpont van hanem Ericson gyártmányú. Üdv.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igaz, köszönöm a leírásodat ez volt a problémám.

Sikerült közben megoldani GamMa korábbi fórumfelhasználó segítségével.

Link:http://forum.t-home.hu/mvnforum/viewthread_thread,6667

Köszönöm neki a konkrét segítségét a beállítás módosításában!:smileyhappy:

Csak azt nem értem a T-com miért nem a megoldások irányába halad? A többszörös hibabejelentésekre, e-mailek-re nam kaptam semmi érdembeni segítséget. Már vissza akartam mondani a hívószámkijelzést.

Mégegyszer köszönöm Nektek.

Üdvözlettel: Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen így leírva minden világos, már akinek van egy kis műszaki érzéke,(nekem úgy gondolom van) de míg idáig eljut az ember "0" ról elég rögös az út. a szolgáltatót mint leírtam megkerestem több csatornán, semmilyen segítséget nem kaptam, ugyanúgy a 3x helyszínen járt szerelőktől sem.  A leírásom úgy gondolom világos volt amit ők is megkaptak. Ha tudtam volna a megoldás forrását egyenesn hozzád fordulok, de nagyon jó hogy ezekről beszélünk mert így sok hasonló cipőben járó ember megtalálhatja ezeket az információkat, és megoldást találhatnak a problémájukra. Az általad említett telefon leírását, szervíz leírást több napon keresztül kerestem a neten, de erre a készülékre nem találtam.

Minden jó ha a vége jó:smileyhappy:

Köszönettel Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A vezetékeket újrakötöttem a biztonság kedvéért, de semmi változása. De a ZTE ben a telefonhoz tartozó menüpont valamiért nincs meg az Applicationban.  http://kepfeltoltes.hu/view/150113/nincs_VoIP_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hogy nem beszélek mellé itt egy videó is 1 perc 8 másodpercnél látható is. Itt tudtam bekapcsolni eddig a telefont ha például újraindítottam a modemet. http://youtu.be/ado7F-Zez-g

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért köszi az ötleteket, sajnos nálam maximum a ZTE lehet csak rossz. Mindenhova új vezetékek raktam ahova csak tudtam.  Háromféle reset lehetőség van ezen a modemen, mindet elsütöttem sajnos sikertelenül. Az elsütést ne szó szerint értsd :)

Bejelentettem a hibát remélem egyszer jó lesz.

 

 

Ja és ezt írja ki a telefon diagnosztikánál.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/150113/K_pkiv_g_s1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok.

Pár napja rendeltem meg az új Hoppá díjcsomagot (pontosabban hűségidő hosszabbításkor erre lett cserélve az előző), és azóta ha hívok valakit, nem jelzi ki a számom.

Megnéztem az online felületen, ez a szolgáltatás aktív az előfizetéshez:

 
Hívószám kijelzés engedélyezése, hívásonkénti tiltás  

Hívószám küldés alapbeállításként engedélyezve, hívásonként letiltható - legacy 3196

 

Ezt úgy értelmezem, hogy alapból elküldi a számom, kivéve ha én a hívás megkezdésekor azt mondom, hogy ne küldje el. Ennek ellenére soha nem küldi el. A szerződésmódosítás előtt nem volt ilyen probléma. Mi lehet a gond?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Még nem. Négy napja írtam nekik egy levelet, azóta semmi változás.

Úgy látszik, ez a hűségidő hosszabbítás már csak ilyen. Múltkor a három szolgáltatásból egyet sikerült csak meghosszabbítaniuk, a másik kettő meg eltűnt a rendszerből. Még szerencse, hogy magát a szolgáltatást nem kapcsolták ki. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az elmult évben telefonközpont cseréje történt körzetünkben. Az új központ bíztosítja a hívószám kijelzést, azonban erre nincs szükségem. A nem fogadott hívások esetén a siemens al140 készülék villogó fényjelzéssel jelzi, hogy hívásom volt, mivel a számkijelzést nem rendeltem meg ez semmilyen információt nem jelent, csak idegesít. Már többször is bejelentettem az ügyfélszolgálaton, de igéretük ellenére semmilyen változás nem történt.

A készüléken a kijelzést nem tudom menüböl tíltani.

Kérdésem, hogy a telefonközpontban le tudják tíltani ezt a számomra értelmetlen, idegesítő szolgáltatást????

Ha igen, hol és hogy tudnám ezt  a Telekomnál elérni.

Előre is köszönöm válaszukat. Több szomszéd is vár erre valami megoldást

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Le lehet úgyan tiltani, a hívó szám kijelzést, de szerintem felesleges le tiltani! Miért baj az ha látod, a telefonod kijelzőjén hogy ki hívott, illetve azt hogy melyik telefon számról hívtak? Így legalább vissza tudod hívni, azokat akik el küldék a telefon számukat! Engem meg pont az idegesít, ha valaki úgy hív fel hogy nem küldi el a telefonszámát, híváskor. Szerintem ma már ez a hívó szám kijelzés, és hívó szám elküldés egy nagyon alap szintű szolgálatás!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...