Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok!

Nekem jó pár éve T-Sinus 701 K típusú vezeték nélküli készülékem van! Utóbbi pár hónapban nem írja ki a hívózámot, csak csupán, hogy Külső hívás! Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, és bekapcsolták külön szolgáltatásként a hívószámkijelzést!De sajnos mai napig nem jó!

Készülékben kellene még valamit állítani?

Előre is köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jelemző tipikus Telekomos hibajegykezelés. Valamelyik nap valamikor elmegy az ISDN vonal, se hívni, se hívást fogadnio nem lehet, előbbinél ttárcsázáskor csak egy tititi hangjelzés hallatszik, utóbbinál hangbemondás, hogy a hivott szám jelenleg nem elérhető, nem tudni, mikor hány óra, hány perckor történt az eset. Hibabejelentés napközben megtörténik. SMS-ben értesítés, hogy elsődleges vizsgálat hibát állapított meg a rendszerükben. Telefonos ügyfélszolgálaton az esti órákban történt érdeklődésre közlik, hogy jelenleg azt látják, hogy helyszíni kiszállás van ütemezve. Időközben az ISDN NT áramtalanítása és visszakapcsolása után ismét van vonal. Mondanom sem kell, hogy a végponton a hiba idején semmilyen áramszünet nem volt. Másnap SMS értesítés, hogy a bejelentés során hibát nem találtak. Hozzáteszem, hogy áramszünet lett volna, akkor van vésztáplálás. Én csak annyit kérdeznék, hogy ha minden logolva van, a porton, akkor miért nem látszik a hiba?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*anonymus írta:

Nem tudom tudod e de van n darab sablon sms amit ki küldhet a szerelő akkor is nincs olyan ami fedi a valóságot ki kell vmi sms-t tolnia.*Ha leírnám ide, mit mondott a szerelő ismerősöm, aki másnap a hiba kapcsán felhívott.... Ez a cég még mindig meg tud lepni, pedig hosszú évek óta ismerem kívülről és belülről...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

FIGYELEM! A 06 78 *** *** -es telefonszámom már 4 napja nem működik! Új elemet helyeztem a készülékbe, de nem tölti fel

az akkumulátort. Nem tartós és nem újratölthető az elem, itt a községben ilyenhez nem juthatok. Kérek ellenőrzést vagy -ha kell-

javítást. Gyenge a hallásom, ezért a 1412 telekom számot hiába hívom, nem hallom a gépi beszédet. Segítséget kérek és

várok. Köszönettel: . ***** ********, **** *****. Ady Endre u.51.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
e-mail cím megadása a címben
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Vezetékes telefon készüléket szeretnék vásárolni, a meglévő kapcsolatpontjaim beváltásával. Ehhez az online-felületen megrendeltem egy készüléket, de a megrendelés adatainál nem volt lehetőség a kapcsolatpontok beváltására.  A megrendeléskor választanom kellett telekom üzletet, és mivel csak az egri üzlet jelent meg, azt kellett választanom. Én Atkáron lakom, és Gyöngyösön van telekom üzlet, de ott nem váltható be a kapcsolatpont, és telefonkészüléket is csak egy db-ból lehetett választani. A megrendelt készüléket futár sem szállíthatja ki, csak Egerben, a Telekom üzletben vehetném át.  Őket szerettem volna felhívni, hogy személyesen győződjek meg arról, hogy a meglévő kapcsolat pontjaimat be tudom-e váltani a vásárlás során.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

A megrendelés előtt bejelentkeztél az online felületre? Mert a kapcsolatpont beváltását csak ekkor ajánlja fel a pont beváltási lehetőséget. Nekem legalább is így dobja fel ha belépek mobil előfizetésemmel, ha otthoni előfizetésemmel lépek be akkor nem kínálja fel a pontbeváltás lehetőségét.

telo_www.kepfeltoltes.hu_.png

Futár azért nem tudja kiszállítani, mert valószínűleg nincs a központi raktárban,csak üzletben, ezért a választott készüléknél nem is kínálja fel a házhoz szállítási lehetőségét csak a személyes átvételt.

Szép napot. :)

Üdv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szép napot!

A régi vezetékes telefonomon remekül működött az sms ki- be forgalom. Mivel a régi készülékem a fürdőkád áldozata lett, bekapcsolni sem tudom, nem tudom róla lelesni az sms szolgáltatáshoz szükséges "titkos" menűpontokat.

Az alábbiakban kérem okos fórumozó társaimat, ha valaki tudja mi a válasz az alábbi kérdésekrek, ne tartsa magában, adja közre az infót!

Üzenetközpontok: SMS központ száma:

Az új készülékem a Gigaset C 300 névre lett keresztelve a teremtésekor.

 

Előre is köszönöm a választ!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Igen, évekkel ezelőtt működött az sms-ezés és úgy hozta a sors, hogy most szükség lett volna rá. Eddig nem izgatott, hogy nem sikerül. 

Köszönöm a választ, a régi, jó dolgok szünnek meg. Sebaj, megoldom másként a dolgot.

Még egyszer nagyon köszönöm a gyors választ!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: B.KATA
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ki, mikor és hogyan dönti el, hogy a jól működő analog telefon szolgáltatást átállitja használhatatlan digitális szolgáltatásra?

Miért teheti meg a Szolgáltató a szerződés módosítása nélkül?

Miért nem képes a használhatatlan digitális vonalat vissza állitani a TELEKOM, igérete ellenére sem belátható időn belül (pár nap)?

Miért nem reagál a telefonon történt, az emailben beküldött hibabejelentésekre napokig (esetleg hetekig) érdemben a TELEKOM?

Komoly vagy gagyi szolgáltató az ilyen?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

2015. október 16-án lejárt a 2éves hűségidő és személyesen mentem be az egyik t-pontba, ahol a Hoppá előfizetésemet további 2 évvel meghosszabbítottam. Otthon vettem észre, hogy az eddig a készülékemen a hívó fél száma nem jelenik meg. Utánanéztem és kiderült, hogy az új díjcsomagból ezt a szolgáltatást kivették (erről az ügyfélszolgálatos elfelejtett tájékoztatni). A szolgáltatást 2015. október 17-én online megrendeltem (203,- Ft/hó)  , amit visszaigazoltak 2015. október 19-én., azzal, hogy 72 órán belül élni fog a szolgáltatás. Nos most december 1-én még mindig nem működik. Többször telefonáltam és az ügyfélszolgálaton személyesen is voltam (3 szor is talán) A válasz minden esetben az volt, hogy az informatikusok dolgoznak az ügyön, de meddig kérem!!

Már nem tudom, hogy hova forduljak, az illetékesek az ügyfél azonosító alapján vissza tudják követni korelőzményeket (hangfelvételek, stb.)

Engem nem érdekelnek a magyarázatok, megoldást kérek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...