John Taylor

Garanciális csere

Kérdés

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy beadtam az LG L65-ös készülékemet javításra(1 hónap van még a 2 éve garanciából), mivel a 15 napon belüli kiszállítás nem történt meg, hogy csere vagy javítás történt ezért bementem az egyik Pécsi T-pontba. Ott kiderült, hogy a gyártó cserére javasolta. A teljes listát ára alapján 58.000 ft volt a készülék és azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy +/- 5000 ft lehet az eltérés, de ebben az 53000-63000 ft-os árszegmensben semmilyen készülék nem található a listás ár alapján. A legközelebbi hozzá egy LG K4 készülék 37 129 ft-os árért, amit pedig nem tartók arányosnak, mivel a kereskedelemben lévő ár alapján a telefonom valós fizetett értékéből is vesztenék. Ebben az esetben mit lehet tenni? Van e lehetőség visszakapnom az eddigi kifizetett akciós árat mely 28.000 ft volt a készülékre vagy esetleg valami alternatív megoldás erre a problémára?
 

Választ, válaszokat előre köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia!

Egy másik fórumon ennyit találtam róla

"Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?

Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:

1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).

Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most