Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobil számlafizetés


Márffy Magdolna

Kérdés

Tisztelt Fórum!

Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.

A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
2 órája, Márffy Magdolna írta:

Tisztelt Fórum!

Ma befizettem a mobil applikáción keresztül a telekom mobil számlámat,már reggel,de nem jött visszaigazoló email.A mobilszámommal és jelszóval léptem be.

A 1414-et,1430-at,1412-n is próbáltam a mobilszolgálatatások ügyfélszolgálatával és hibabejelentésével kapcsolatba lépni,de sem mobilról sem vezetékes telefonról nem tudtam.Mindig beazonositott,utána vagy foglaltat jelzett,vagy szétkapcsolt.Az otthoni szolgáltatások menüpontból az ügyintéző kapcsolt át a mobil ügyfélszolgálatra,csak ugy tudtam velük kommunikálni.Mi lehet a gond?

A Telekom fiókodba beléptél, hogy ellenőrizd a számlád státuszát?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...