Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Hiányzó hűségidő My Telekom felületen


zoli62

Kérdés

Mióta bevezették a T-Home brandet, azóta sok esetben nincs, vagy rosszul van feltüntetve egy adott otthoni szolgáltatás hűségideje az online felületen, ráadásul a havidíj sem stimmel. Ez a hiba az új számlázási rendszerben sem változott.  Átlagügyfél belép a Telekom fiókjába, és szívrohamot kap,  amikor látja, hogy eszerint hűség nélküli  magasabb havidíjat fizetnie.  A számlázási rendszerbe  persze jól van beállítva minden. Kérdésem, hogy mikor lesznek ezek az anomáliák javítva?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...