István

A Telekom honlap fejlesztői, üzemeltetői szemmel

Kérdés

Sziasztok, a kérdéseitek és válaszaitok egy része alapján úgy gondoltuk, hogy érdekelne benneteket a Telekom honlap működése, jövője. Így Most kérdezz! eseménysorozatunk következő állomására a Telekom honlap szakértőjét hívtuk meg, aki 12.19-én 11 és 12 óra között segít majd nekünk eligazodni a témában!

Kérem, hogy erre a bejegyzésre válaszolva addig is kérdezzetek, válaszoljatok, illetve 12.19-én 11 órakor gyertek, várunk benneteket!

Köszönöm, szép napot:

István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

45 válasz erre a kérdésre

Újabb gyöngyszem. My Telekomba belépés után.

my-telekom.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Egyáltalán létezik még tudakozó? Egyébként tény, hogy száznál több 404 van a website-on.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A telekom a 404-ek oldala... online tudakozó sem működik, mert a captcha kép nem töltődik, 403-as hibát dob. Vicc az egész...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2016‎.‎12‎.‎21‎. at 17:36, Deino írta:

Igazából a webshop az régen sokkal jobb volt... minden készülék mellett ott volt egy részletes leírás... ma meg alig van pár információ...

Szerintem nagyon jól meglehetne valósítani azt, hogyha valaki ránéz mondjuk egy Honor telefonra, akkor a Telekom oldalán a webshopban rájöjjön arra, hogy ez most kell-e neki, vagy sem... ma ez lehetetlen mert utána kell járni normálisan a specifikációinak. Illetve a másik, hogyha van valami Telekomos teszt (mert nem ártana), akkor azt hozzá lehetne fűzni magához a telefonhoz a webshopban.

Régi tanulság, hogy a webshopban szereplő készülékek specifikációját már régóta le kell vadászni a gyártók weboldalán. Persze, ha valamilyen noname, vagy kevésbé ismert márkájú eszközről van szó, akkor a forgalmazónak kéne rendelkeznie róla némi ismerettel, aminek persze viszont ő, jelesül a Telekom, nincs a birtokában...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nagyon jó, hogy van ez a topik, mert akkor nem kell minden egyes, a honlappal kapcsolatos hiba miatt egy újat nyitni.

A probléma a következő. Mobil előfizetésnél amennyiben valaki valamilyen jóváírást kap, és emiatt túlfizetése lesz, és így az egyenlege negatív, a rákövetkező első hónapban a telekom fiókban nem jelenik meg a letölthető pdf formátumú számla.  Érdekes, hogy viszont amíg létezett távszámla, ott minden gond nélkül látható volt. Ki tapasztalta még ezt a hibát?, Állítólag a túlfizetést nem tudja kezelni a mobil számlázási rendszer. Megoldás: ügyfélszolgálatot fel kell hívni, ők ezt csak "jelezni" tudják az informatikának, aztán vagy csinálnak vele valamit, vagy nem, persze nem 72 órán belül, mert "természetesenÍ" erre a hibára sem lehet felvenni klasszikus hibajegyet, és "természetesenÍ" a hibajavítás állapotáról az ügyfél külön nem értesül. Megjegyzem: ez is egyike az évek óta fennálló hibáknak. Másodszor pedig: akár én is száz ilyen hibát tudnék riportolni, de kérdésem, hogy mennyivel lennénk előbbre? :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: ‎2016‎.‎12‎.‎21‎. at 16:30, István írta:

Kedves zoli62,

Technikailag sajnos nem ennyire egyszerű a helyzet a két app eltérő technikai háttere miatt, de tudomásom szerint ebbe az irányba halad a fejlesztés. Sajnos arról nincs pontos infóm, hogy ez mikorra készülhet majd el.

Kedves István, én inkább azt hallottam, amikör erre korábban már rákérdeztem, hogy erre a műsornézés ütemező funkcióra, ami tulajdonképpen az EPG egyik nagy előnye lenne, nincs valós igény, korábban volt, de kivették az IPTV szoftverből.  Kábelszolgáltatónál voltam korábban, ott minden további  nélkül létezett.El tudom hinni, hogy IPTV-nél is volt korábban ez a funkció, csak mivel nem használtam, ezért nem tudtam róla.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, István írta:

Kedves anonymus,

Ígértem, hogy válaszolok egyenként is a kérdéseidre:

- Amikor megadok egy MT számot mért nem ismeri fel a weblap hogy ez mt szám és nem telefon szám. Szépen lehetne szűrni szöveg hosszra, tartalomra első x karakter vizsgálat stb

Tudtommal ez a funkció pont így működik nálunk a belépés oldalon. Ha valahol nem ezt tapasztalod, akkor az hiba. El tudnád küldeni, hogy ezt hol tapasztaltad?

- Borzalmasan sok helyen van pontatlan leírás

Ezt szomorúan hallom. Igyekszünk ezeket javítani. ha vannak konkrétumok, akkor azokat akár azonnal tudjuk orvosolni.

- Otthoni fronton sok csomag hiányzik szerintem, pl mail fiók testre szabása alias, weblap csomagok kezelése stb

Az otthoni folyamatok online támogatottsága sajnos még nem a legtökéletesebb. A weboldalnak nem erre a részére vagyunk büszkék. Folyik az ezzel kapcsolatos fejlesztés, de sajnos még néhány hónap múlva sem fogjuk tudni elérni azt a kiszolgálási szintet, amit én szeretnék. Jövő év ilyenkor azért remélem, hogy már ilyen jellegű kérdés, panasz nem fog érkezni :)

-Mobil oldalon megrendelt csomagokat mért nem lehet le mondani ?

Kiegészítő szolgáltatásokat szabadon lehet ki- és bekapcsolni, de egy teljes előfizetés megszüntetése egy komplett elszámolást jelentene az ügyféllel. Ezt a folyamatot szeretnénk személyes vagy telefonos támogatás mellett működtetni.

- Alapjában véve mi adja a pontatlanságokat megrendelt csomagnak látszik vmi közbe inaktív stb stb (Ismerem crm oldalt de az egy magában remélem nem indok)

Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál.

-Chat ablak felbukkanása milyen tematikához van kötve ?

Ez egy Liveperson chat megoldás, amihez üzleti szabályokat lehet rendelni, és a chat ablak e szerint az üzleti logika szerint ugrik fel. Erről bővebben a http://www.liveperson.com/ oldalon tudsz olvasni.

- Mobil oldalon lehetséges lesz a jövőben gyakrabb frissítés mint 6+ óra

Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál. :( Esetleg egyenleg kijelzésre?

- My T-home-ba való belépés vagy mobil belépés után MINDEN alkalommal zaklat a webolap hogy kell nekem egy Telekom fiók mert a nélkül nincs életem. Be pipálom hogy nem kérek ilyet SOHA köszi erre kövi belépésnél ugyan ez. Vagy a check boxot kéne kukázni vagy bekötni jó helyre.

Jogos, de azért ajánlanám, hogy készíts egy Telekom fiókot. Sokkal könnyebb lesz a bejelentkezés :D na tessék, most még itt én is zaklatlak ezzel :D

- Logisztikailag mért nem jelzi a weblap a dolgokat. Pl össze rakok egy csomagot okay xy T-pontba kérem. Erre szól a rendszer h nem kérheted sehova vissza kell lépkedni mindennek az elejére hogy egyesével meg nézzem mi nincs raktáron vagy mit nem lehet át venni csak egy helyen.  Konkrétan így jártam 5+ darabocs csomag x T-pontba kértem de csak Y ban lehet át venni mert csak pont. Erre sehol semmi jel vissza kellet menni teljesen legelejére a dolognak hogy aha az a baj. Egy fel ugró ablak jó lenne hogy hey pajti azt a cuccot csak ott veheted át sehol máshol mit akarsz tenni. ?

Minden készülék terméklapján van egy olyan rész, ahol meg tudod nézni, hogy hogyan tudsz hozzájutni. Kiszállítással vagy személyes átvétellel. Pl. „Kiszállítjuk 1-2 munkanapon belül. Átvehető 591 helyen, 13 Telekom üzletben akár azonnal” Elképzelhető, hogy ezek szerint nem tettük eléggé feltűnő helyre.

- Shopbol meg vehető cuccok jobb elosztása kategóriák stb leírások javítása. Esetleg hivatalosa gyártó oldalára mutató linkek tesztek videók stb ?  

Eléggé sokat teszteltük a struktúrát, és így alakítottuk ki, de ha van ötleted, azt szívesen fogadjuk, és akár meg is teszteljük. :)

- Mobil fronton mért netto árakat mutat ?

Csak az üzleti oldalakon mutatunk nettó árakat. minden más helyen bruttót. Hol tapasztaltál ettől eltérő működést?

- Mért nem lehet mobilnet csomagot váltani ?

Nemsokára lehet majd :)

Kedves Csobesz 

-Tudtommal ez a funkció pont így működik nálunk a belépés oldalon. Ha valahol nem ezt tapasztalod, akkor az hiba. El tudnád küldeni, hogy ezt hol tapasztaltad?

Erről Pm-ben mellékelek képeket @Istvánnak de a weblapon minden hol ezt tapasztalom.

-Ezt szomorúan hallom. Igyekszünk ezeket javítani. ha vannak konkrétumok, akkor azokat akár azonnal tudjuk orvosolni.

Kérlek,...

-Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál.

Pl van xy efi  ilyen meg olyan csomagokkal de a weblap szerint, nincs internet csomag nem olyan áron hűséggel stb. Ezt a My T-home belépés után látom. Jellemzően szerződés módosítás után van ez, jó esetben egy hét alatt helyre  áll.

-Jogos, de azért ajánlanám, hogy készíts egy Telekom fiókot. Sokkal könnyebb lesz a bejelentkezés :D na tessék, most még itt én is zaklatlak ezzel :D

Sajnálom de én ezt nem találom viccesnek, bocsi... Nem akarok Telekom fiókot köszi, nem kell :(

-Minden készülék terméklapján van egy olyan rész, ahol meg tudod nézni, hogy hogyan tudsz hozzájutni. Kiszállítással vagy személyes átvétellel. Pl. „Kiszállítjuk 1-2 munkanapon belül. Átvehető 591 helyen, 13 Telekom üzletben akár azonnal” Elképzelhető, hogy ezek szerint nem tettük eléggé feltűnő helyre. 

Igen de ha már össze raktad a kosarad és benne vagy a vásárlás folyamatában ki választod hol akarod át venni és utána szol csak a weblap hogy egyik termék nem felel meg ennek az átvételi módnak. De hogy melyik az titok, és törölni / cserélni se hagyom csak akkor ha vissza lépsz pár oldalt. 

-Eléggé sokat teszteltük a struktúrát, és így alakítottuk ki, de ha van ötleted, azt szívesen fogadjuk, és akár meg is teszteljük. :)

 Pl Az akkumulátorok  részben van power bank és a Töltők, dokkolók csoportban is van power bank   és nem azonos tételek vannak. De több ilyet láttam.

- Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál. :( Esetleg egyenleg kijelzésre?

Mobil oldalon az összegző grafikont, ami jelzi hogy ebben a fizetési ciklusban. Mennyi sms, mms stb fogyott. Ott van egy összegző rész hogy mennyi lesz a kövi havi fizetendő kb. Ő ott nettóban van :( Előző hóra mutatott x Ft összeget  a számlán pedig X+ áfa volt. 

Van az ominózus grafikon hogy mennyi mobilnetem van még, mennyi sms ment el eddig stb nah és ez 4-6 óránként frissül és ez nem lehetne egy kisebb időablak ? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igazából a webshop az régen sokkal jobb volt... minden készülék mellett ott volt egy részletes leírás... ma meg alig van pár információ...

Szerintem nagyon jól meglehetne valósítani azt, hogyha valaki ránéz mondjuk egy Honor telefonra, akkor a Telekom oldalán a webshopban rájöjjön arra, hogy ez most kell-e neki, vagy sem... ma ez lehetetlen mert utána kell járni normálisan a specifikációinak. Illetve a másik, hogyha van valami Telekomos teszt (mert nem ártana), akkor azt hozzá lehetne fűzni magához a telefonhoz a webshopban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 11:38, anonymus írta:

Van valami ütem terv hogy pl következő év vége, ha utána is hibás minden ugyan úgy akkor meg ennyi ?

Kedves anonymus,

Természetesen van ütemterv. Nagyon remélem, hogy jövő év ilyenkor már nem így tennéd fel a kérdést :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 10:49, anonymus írta:

Tudom hogy apróság de IT szemmel egy ekkora cégtől az általam vázolt témák egy része elég gány /ciki

- Amikor megadok egy MT számot mért nem ismeri fel a weblap hogy ez mt szám és nem telefon szám. Szépen lehetne szűrni szöveg hosszra, tartalomra első x karakter vizsgálat stb

- Borzalmasan sok helyen van pontatlan leírás

- Otthoni fronton sok csomag hiányzik szerintem, pl mail fiók testre szabása alias, weblap csomagok kezelése stb

-Mobil oldalon megrendelt csomagokat mért nem lehet le mondani ?

- Alapjában véve mi adja a pontatlanságokat megrendelt csomagnak látszik vmi közbe inaktív stb stb (Ismerem crm oldalt de az egy magában remélem nem indok)

-Chat ablak felbukkanása milyen tematikához van kötve ?

- Mobil oldalon lehetséges lesz a jövőben gyakrabb frissítés mint 6+ óra

-Kereső optimalizálás várható ? Hogy teszem azt lehessen keresni csak termékre és egy termék név be írásra ne ugorjon fel 600000 semmit mondó pdf

- My T-home-ba való belépés vagy mobil belépés után MINDEN alkalommal zaklat a webolap hogy kell nekem egy Telekom fiók mert a nélkül nincs életem. Be pipálom hogy nem kérek ilyet SOHA köszi erre kövi belépésnél ugyan ez. Vagy a check boxot kéne kukázni vagy bekötni jó helyre.

- Logisztikailag mért nem jelzi a weblap a dolgokat. Pl össze rakok egy csomagot okay xy T-pontba kérem. Erre szól a rendszer h nem kérheted sehova vissza kell lépkedni mindennek az elejére hogy egyesével meg nézzem mi nincs raktáron vagy mit nem lehet át venni csak egy helyen.  Konkrétan így jártam 5+ darabocs csomag x T-pontba kértem de csak Y ban lehet át venni mert csak pont. Erre sehol semmi jel vissza kellet menni teljesen legelejére a dolognak hogy aha az a baj. Egy fel ugró ablak jó lenne hogy hey pajti azt a cuccot csak ott veheted át sehol máshol mit akarsz tenni. ?

- Shopbol meg vehető cuccok jobb elosztása kategóriák stb leírások javítása. Esetleg hivatalosa gyártó oldalára mutató linkek tesztek videók stb ?  

- Mobil fronton mért netto árakat mutat ?

- Mért nem lehet mobilnet csomagot váltani ?

Kedves anonymus,

Ígértem, hogy válaszolok egyenként is a kérdéseidre:

- Amikor megadok egy MT számot mért nem ismeri fel a weblap hogy ez mt szám és nem telefon szám. Szépen lehetne szűrni szöveg hosszra, tartalomra első x karakter vizsgálat stb

Tudtommal ez a funkció pont így működik nálunk a belépés oldalon. Ha valahol nem ezt tapasztalod, akkor az hiba. El tudnád küldeni, hogy ezt hol tapasztaltad?

- Borzalmasan sok helyen van pontatlan leírás

Ezt szomorúan hallom. Igyekszünk ezeket javítani. ha vannak konkrétumok, akkor azokat akár azonnal tudjuk orvosolni.

- Otthoni fronton sok csomag hiányzik szerintem, pl mail fiók testre szabása alias, weblap csomagok kezelése stb

Az otthoni folyamatok online támogatottsága sajnos még nem a legtökéletesebb. A weboldalnak nem erre a részére vagyunk büszkék. Folyik az ezzel kapcsolatos fejlesztés, de sajnos még néhány hónap múlva sem fogjuk tudni elérni azt a kiszolgálási szintet, amit én szeretnék. Jövő év ilyenkor azért remélem, hogy már ilyen jellegű kérdés, panasz nem fog érkezni :)

-Mobil oldalon megrendelt csomagokat mért nem lehet le mondani ?

Kiegészítő szolgáltatásokat szabadon lehet ki- és bekapcsolni, de egy teljes előfizetés megszüntetése egy komplett elszámolást jelentene az ügyféllel. Ezt a folyamatot szeretnénk személyes vagy telefonos támogatás mellett működtetni.

- Alapjában véve mi adja a pontatlanságokat megrendelt csomagnak látszik vmi közbe inaktív stb stb (Ismerem crm oldalt de az egy magában remélem nem indok)

Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál.

-Chat ablak felbukkanása milyen tematikához van kötve ?

Ez egy Liveperson chat megoldás, amihez üzleti szabályokat lehet rendelni, és a chat ablak e szerint az üzleti logika szerint ugrik fel. Erről bővebben a http://www.liveperson.com/ oldalon tudsz olvasni.

- Mobil oldalon lehetséges lesz a jövőben gyakrabb frissítés mint 6+ óra

Sajnos itt nem teljesen pontosan értem konkrétum nélkül, hogy mire gondoltál. :( Esetleg egyenleg kijelzésre?

- My T-home-ba való belépés vagy mobil belépés után MINDEN alkalommal zaklat a webolap hogy kell nekem egy Telekom fiók mert a nélkül nincs életem. Be pipálom hogy nem kérek ilyet SOHA köszi erre kövi belépésnél ugyan ez. Vagy a check boxot kéne kukázni vagy bekötni jó helyre.

Jogos, de azért ajánlanám, hogy készíts egy Telekom fiókot. Sokkal könnyebb lesz a bejelentkezés :D na tessék, most még itt én is zaklatlak ezzel :D

- Logisztikailag mért nem jelzi a weblap a dolgokat. Pl össze rakok egy csomagot okay xy T-pontba kérem. Erre szól a rendszer h nem kérheted sehova vissza kell lépkedni mindennek az elejére hogy egyesével meg nézzem mi nincs raktáron vagy mit nem lehet át venni csak egy helyen.  Konkrétan így jártam 5+ darabocs csomag x T-pontba kértem de csak Y ban lehet át venni mert csak pont. Erre sehol semmi jel vissza kellet menni teljesen legelejére a dolognak hogy aha az a baj. Egy fel ugró ablak jó lenne hogy hey pajti azt a cuccot csak ott veheted át sehol máshol mit akarsz tenni. ?

Minden készülék terméklapján van egy olyan rész, ahol meg tudod nézni, hogy hogyan tudsz hozzájutni. Kiszállítással vagy személyes átvétellel. Pl. „Kiszállítjuk 1-2 munkanapon belül. Átvehető 591 helyen, 13 Telekom üzletben akár azonnal” Elképzelhető, hogy ezek szerint nem tettük eléggé feltűnő helyre.

- Shopbol meg vehető cuccok jobb elosztása kategóriák stb leírások javítása. Esetleg hivatalosa gyártó oldalára mutató linkek tesztek videók stb ?  

Eléggé sokat teszteltük a struktúrát, és így alakítottuk ki, de ha van ötleted, azt szívesen fogadjuk, és akár meg is teszteljük. :)

- Mobil fronton mért netto árakat mutat ?

Csak az üzleti oldalakon mutatunk nettó árakat. minden más helyen bruttót. Hol tapasztaltál ettől eltérő működést?

- Mért nem lehet mobilnet csomagot váltani ?

Nemsokára lehet majd :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 11:59, root írta:

Lehetne egy kicsit a mobil css-en reszelni?

Kedves root,

Pontosan mi a hiba, mit tapasztalsz és milyen eszközön? Tudom jelezni a kollégáim felé.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 15:43, foxylady írta:

Szia @Csobesz!

Köszönöm a választ és a kérdést :)! Szerintem  a szolgáltatáshoz biztosított eszközökről lenne sürgősebb, azokból is a HGW-k.

Kedves foxylady,

Köszönöm a visszajelzést! Jelzem a kollégáimnak, hogy ezzel kezdjünk.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 11:50, zoli62 írta:

Egy általános, weboldal dizájnnal kapcsolatos megjegyzés. Nem jobb a "fapadosabb" flash nélküli változat, ami esetleg tartalmilag is pontosabb, és még gyorsabb is? Tudom, hogy a világ efelé halad, mert ez a megrendelők igénye, de mégis. Konkrét példa: a korábbi fapadosabb kinézetű My T-Mobile tartalmilag pontosabb, és emellett gyorsabb is volt mint a jelenlegi integrált Telekom fiók. Egyre inkább úgy tűnik, hogy ezek az úgynevezett háttérszolgáltatások csak tájékoztató jellegűek, ugyanakkor az az elvárás, hogy az ügyfél lehetőleg ezeken az önkiszolgáló felületeken intézze az ügyeit.

Kedves zoli62,

Az oldalainkon már nem használunk flash animációkat. pl. a főoldali promóció váltást java mozgatja. Törekszünk arra, hogy minden eszközön ugyanolyan élményt tudjon nyújtani az oldal.

Szerintem egyébként összeegyeztethető kell legyen a látványosabb megjelenés és a gyors és megbízható működés. Sajnos ebben még fejlődnünk kell, de a technológia képes rá, csak jól kell használni. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2016. 12. 19. at 11:24, zoli62 írta:

Mondjuk ez inkább IPTV specifikus kérdés, de miért nincs műsornézés ütemező funkció? A műsorújságnál van, az viszont egyrészt nehezen megtalálható, másrészt körülményes használni.

Kedves zoli62,

Technikailag sajnos nem ennyire egyszerű a helyzet a két app eltérő technikai háttere miatt, de tudomásom szerint ebbe az irányba halad a fejlesztés. Sajnos arról nincs pontos infóm, hogy ez mikorra készülhet majd el.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, @Csobesz elküldte a válaszokat azokra a kérdésekre, amikre hétfőn nem maradt idő. Elkezdem felrakni.

Csobesz, nagyon köszönöm :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Csobesz!

Köszönöm a választ és a kérdést :)! Szerintem  a szolgáltatáshoz biztosított eszközökről lenne sürgősebb, azokból is a HGW-k.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, sajnos lejárt az időnk, mindenkinek nagyon köszönöm a kérdéseket! Zsolt, nagyon köszönjük a segítséget, és remélem, tudjuk majd még folytatni :D

Köszönöm, szép napot:

István

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
46 perce, root írta:

Valamikor használható lesz még a műsorújság, csatorna rendezés, felvételek?

Sajnos ezzel kapcsolatban nincsenek túl jó híreim. Egyenlőre nem látom, hogy mikor fog tudni megújulni ez a funkció. :( ...de tudjuk, hogy fontos, ezért részemről én nem szeretném elengedni ezt a témát. Addig is javaslom a Műsorújság app használatát. Ott működnek ezek a funkciók:

http://www.telekom.hu/lakossagi/keszulekek/akcios-keszulekek/ajanlott-alkalmazasok

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, anonymus írta:

Nagyi előfizetésén hibásan mutatja az árat /hűség időd. MT számot adjak hozzá pm-ben ?

Ezek szerint ez nem egyedi hiba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 perce, Csobesz írta:

Kedves zoli62,

ahogy említettem, ha fel tudjuk venni Veled a kapcsolatos, akkor tudjuk orvosolni az előfizetésekkel kapcsolatos problémákat. Ezzel egyébként nekünk is segítenél, hiszen más ügyfeleket, usereket is érinthet az általad tapasztalt hiba.

A My Telekom fiókban a speciális  mobil díjcsomagokat (ezekből viszont jó sok van) érintő egyenlegnél szereplő pontatlan hívásidőt már többször "jeleztem", telefonos ügyfélszolgálat is tud róla, de különösebb változás nem történt, ugyanakkor a korábbi különálló My -Mobile-ban még hibátlan volt.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
57 perce, foxylady írta:

Sziasztok,

Mikor várható, hogy a vezetékes szolgáltatásokhoz értékesített készülékekhez (pl TV-készülék) vagy magához a szolgáltatáshoz biztosított eszközökhöz (pl. HGW, STB)  is lesz Készülékbeállítás? Nagyon hiánypótló lenne...

Kedves foxylady,

rajta vagyunk az ügyön, :)  de köszönöm a jelzést és kicsit felpörgetjük az ezzel kapcsolatos munkát. Milyen készülékek esetében lenne ez szerinted a legsürgősebb?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Épp most, Csobesz írta:

Kedves zoli62,

ahogy említettem, ha fel tudjuk venni Veled a kapcsolatos, akkor tudjuk orvosolni az előfizetésekkel kapcsolatos problémákat. Ezzel egyébként nekünk is segítenél, hiszen más ügyfeleket, usereket is érinthet az általad tapasztalt hiba.

Nagyi előfizetésén hibásan mutatja az árat /hűség időd. MT számot adjak hozzá pm-ben ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
51 perce, zoli62 írta:

Otthoni előfizetéseknél a My T-Home pontatlanul, vagy nem tartalmazza a hűségidőt és annak lejáratát, illetve a havidíjat. Speciáls díjcsomagoknál a My T-Mobile az egyenlegeknél nem valós hívásidőt tüntet fel. A honlapon rengeteg az egy link mögötti 404 hiba. A felbukkanó reklámbannerek miatt a betöltődés lassú. Webshopon gyakran olyan áron is megrendelhető otthoni szolgáltatás, ami az ügyfélszolgálat szerint nincs is. A weboldallal kapcsolatos problémákra  ügyfélszolgálazon valódi hibajegyet nem lehet leadni, csak úgynevezett "jelzést", ami az informatikusoknak szól, és vagy javítják, vagy nem.

Kedves zoli62,

ahogy említettem, ha fel tudjuk venni Veled a kapcsolatos, akkor tudjuk orvosolni az előfizetésekkel kapcsolatos problémákat. Ezzel egyébként nekünk is segítenél, hiszen más ügyfeleket, usereket is érinthet az általad tapasztalt hiba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, Csobesz írta:

Kedves anonymus,

jó sok témát dobtál fel :) 

Ha nem haragszol, akkor az összeset itt most az idő rövidsége miatt egyben nem válaszolnám meg, de ha szeretnéd akkor privátban ezt szívesen megteszem.

Vannak benne jogos kritikák :(, mint pl. az otthoni csomagokkal kapcsolatos funkciók, ami egy előttünk álló komoly feladat , de van szerencsére olyan is, amire már most azonnal a megoldást is tudom mondani. Hamarosan kikerülnek a keresőből a pdf-e kaz  optimalizálás során. Ez még sajnos nem oldja meg, hogy 1st class keresőnk legyen, de már sokkal használhatóbb lesz.

 

 

Igyekeztem :D  Kérlek azokat válaszold meg privátban amelyeknek van valóság alapja. Teszem azt megvalósítható, vagy kivitelezés alatt van.  

Előre is köszönöm.

Épp most, root írta:

Lehetne egy kicsit a mobil css-en reszelni?

Egy közös responsive oldal pls 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehetne egy kicsit a mobil css-en reszelni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most