Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás1 miatt 2017. január 1-jétől az alábbiak szerint módosulnak a Domino vásárlás feltételei:

  • A Domino vásárlását (szerződés megkötését) megelőzően a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) érvényessége ellenőrzésre kerül, az érvényesség a szerződéskötés feltétele.
  • A jogszabály korlátozza, hogy egy szolgáltatónál legfeljebb hány darab előre fizetett, aktív, hangszolgáltatásra vonatkozó szerződéssel lehet rendelkezni.
  • Ez a korlát lakossági előfizetőre vonatkozóan legfeljebb 10 db, üzleti előfizetőre vonatkozóan 50 db lehet (a korlátba az előfizetőként és felhasználóként egy néven lévő csomagok is beleszámítanak).2
  • Korlát feletti számú előfizetés esetén, 2017. június 30-ig nyilatkozni kell arról, hogy mely előfizetések maradjanak aktívak; azok a szerződések, amelyekkel kapcsolatban nincs nyilatkozat 2017. július 1-jével a jogszabály erejénél fogva megszűnnek.
  • A Domino SIM-kártya nem értékesíthető tovább.
  • A Domino SIM-kártyát az előfizető harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatja át, ha az átadást megelőzően a szolgáltatót tájékoztatta, és a harmadik személy  (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait a szolgáltató a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványok nyilvántartásában ellenőrizte, és az ellenőrzés sikeres volt. Ennek elmaradása esetén a szerződést 5 napos határidővel felmondjuk.
  • A jelenleg használt Domino SIM-kártya kapcsán 2017. június 30-ig adategyeztetés lesz szükséges, melynek részleteiről SMS-ben fogjuk értesíteni előfizetőinket. Az első adategyeztetést követően évenkénti adategyeztetés  történik, melynek esedékességét megelőzően szintén értesítést fogunk küldeni két alkalommal. Az adategyeztetésre online is lesz lehetőség, az online regisztrációs felület hamarosan elérhető lesz ezen weboldalunkon.
  • 1Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, valamint az elektronikus hírközlési-előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30). NMHH rendelet változása.

    2A MOL mobile és Blue mobile esetében is a Magyar Telekom a szolgáltató, így MOL mobile vagy Blue mobile előfizetés esetén, azok is beleszámítanak a jogszabály által előírt korlátba. 

    Forrás

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 93
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 3
5 órája, ntamas írta:

Sziasztok!

Siettetni nem lehet a megszűnést? Remélem végleg megszűnik a számom július 1-jén és még aznap vagy 30-án letiltják a kártyámat a hálózatról.

Szia!

Nem lehet, sőt ha nem lenne most ez az adategyeztetés akkor sem szüntetnék meg kérésre sem, dominót nem lehet úgy megszüntetni mint pl egy előfizetésest,lejár magától a kártya ha nem töltenek rá pénzt és megszűnik magától, illetve nem egyeztetik és lelövik, ez a két opció van.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Pár éve jeleztem egy ügyfélszolgálaton hogy én vagyok a kártyafelhasználó és nem az aki a szerződést kötötte./Ajándékba kaptam a kártyát és a telefont/ Ekkor kaptam erről egy hivatalos iratot hogy én vagyok a felhasználó de szerződést nem lehetett módosítani ezért az maradt a vásárló nevén. A mostani regisztrációt online felületen végeztem el és módosult a szerződő fél neve az enyémre. Tehát nem kellett senkinek a személyes megjelenése az ügygélszolgálaton.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Ezért nincs teljesen letiltva, de ha annyira fontos ez neked vágd ketté egy ollóval....  

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Amennyiben elakadsz, kérjük, nézz be az ezzel kapcsolatos témakörünkbe, és ha nem találod a választ, kérdezz, a fórumközösség segít!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
16 órája, ntamas írta:

Azt nem értem, hogy ha már "letiltottak" és eddig sem egyeztettem adatot, akkor mi a büdös p... ért nem hajlandóak végre rendesen letiltani a kártyát? Ez a korlátozás így a lónak a hímtagjával egyenértékű.

Vagy tiltassam le a kártyát és kész? :)

Azért nem tiltják le "rendesen" mert lehetőséget adnak hogy igény szerint vissza lehessen állítani a használatát. Ha nem szertnéd akkor egy idő után automatikusan kivonják a rendszerből. Ha gondolod vágd kettén vagy "kerék alá tették,onnan kivették"..

De bármit csinálsz a kártyával az a státuszát nem változtatja meg a Telekomnál. Max a méretét...

UI. Én lereszelném. Az olyan nyugtató folyamat.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zsiga68
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @KatEdi79, csak biztos, ami biztos, ha a húgod nevén van a Domino, az a családban marad állapot, ilyenkor nem kötelező a nevedre venned (bár megteheted, ha akarod). ha mégis szeretnéd, akkor elvileg online, a Té oldalán és a Té ügyfélszolgálaton is megoldható, csak emiatt nem kell bemenned üzletbe (bár bemehetsz, ha ott szeretnéd intézni) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Hello @KatEdi79, ahogyan korábban írtam, családban marad, így mindegy. ha ragaszkodsz hozzá, akkor a következő adategyeztetésnél megadod majd a te adataid (az általad írt nem stimmelnek hibaüzenet nem kifogás, aki ilyet kap, az nem azért kapja, mert nem az eredeti vásárló adatait adja, hanem azért, mert nem úgy adja meg a saját adatait, ahogyan állam bácsi adatbázisában szerepel) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Üdv!

Valaki ezügyben érintett homályosítson már fel legyen szíves 1-2 dologban, mert a szokásos törvénykezési hozzáértésből fakadóan 2 helyről 3 különböző módon értelmezik az ügyintézők a dolgokat.

Adott egy Westel korszakban lassan 20 éve vásárolt domino kártya egy családtag nevén amit már régóta egy másik családtag használ. Kinek az adatait kell egyeztetni? Azt, akinek a nevére lett anno véve a kártya, vagy azt, aki most használja azt? A helyi telekomos ügyinéző azt mondja, hogy azét, aki használja a kártyát, és teljesen mindegy kinek a nevén van, viszont így se fogadja el az online egyeztető oldal általános hibával, az ügyintéző szerint amiatt, hogy új fajta személyije van az illetőnek.

Most akkor mi van?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sziasztok.

Az imént jött meg sms-ben a visszajelzés:

"Kedves Ügyfelünk! Domino SIM kártyája adategyeztetése sikeres volt, Önnek jelenleg további teendöje nincs! A limit ellenörzés még folyamatban van, mely után további tájékoztatást fogunk küldeni. Köszönjük együttmüködését! Üdvözlettel: Telekom"

Akkor már csak a szerződő fél módosítását várom..

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...