gjozsef

nem lehet otthoni szolgáltatást hozzáadni a fiókomhoz

Kérdés

jó napot kivánok szeretnék egy kis segitséget kérni,van 3 othoni szolgáltatásom:IPTV,INTERNET,TELEFON,és nem tudom a szolgáltatásaim a fiokomhoz kapcsolni kaptam mt azonositot de azt irja rá a rendszer hogy ismeretlen,mi a teendő?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hello @gjozsef, köszi, akkor nem okozhatja a túl friss szerződés. este modelleztem (Telekom fiókba rendeztem a család összes Tés cuccát), és nekem gond nélkül ment a mobil és az otthoni előfizuk hozzárendelése is. tippek:

  • a legfrissebb IE, Firefox vagy Chrome böngészővel próbáld
  • a számlád elején nézd meg még egyszer az MT azonosítód, hogy kiküszöböld a félreütést
  • ha beléptél a fiókodba, az áttekintés/előfizetés hozzáadása pontra klikkelés után válaszd az otthoni előfizetés hozzáadása fület (csak ott fogad el MT azonosítót)

ha így sem megy, akkor keresd a Tét, mert akkor valami egyedi gond okozza, amit mi hozzád hasonló ügyfélként nem látunk, és nem tudunk orvosolni

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @gjozsef, mennyire frissek az előfizetések?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most